مایکروسافت می خواهد به استفاده از هوش مصنوعی برای کمک به بهبود تشخيص شی برای بینایی

کسانی که بینایی ممکن است یا باید یک زمان سخت در از دیدن و یا قادر به دیدن در همه. اما به لطف فن آوری مانند جسم

توسط POSHTIBANNEWS در 25 اردیبهشت 1399
کسانی که بینایی ممکن است یا باید یک زمان سخت در از دیدن و یا قادر به دیدن در همه. اما به لطف فن آوری مانند جسم شناخت ما دیده ایم که چگونه ما دوربین های گوشی های هوشمند می توان به "دیدن" اتاق و شناسایی اشیاء با اعلام آنها را با صدای بلند برای کاربر.
تبلیغات

مایکروسافت ساخته شده است برخی از گام های بلندی که در مقابل اما شرکت فکر می کند که آنها می تواند انجام دهد بهتر است. چگونه است ؟ با ساخت شی شناخت بیشتر متنی و بیشتر شخصی به کاربر با استفاده از آن. برای مثال شیء تشخیص ممکن است قادر به تشخیص اشیاء مانند کلید, عینکی, کنترل از راه دور, اما آیا این اشیاء مهم به فرد است ؟ اگر یک کسی است که بینایی است که تلاش خود را برای پیدا کردن عصا? اگر کسی منتقل کاربر کلید به یک نقطه ؟

به گفته مایکروسافت "شده است وجود دارد هیچ تلاشی برای جمع آوری تصاویر از اشیاء که ممکن است به خصوص برای کاربران نابینا یا کم بینایی. ارائه یک مجموعه بزرگتر برای محققان و توسعه دهندگان به استفاده از بهتری برای ساخت هوش مصنوعی و سیستم می تواند یک تعویض بازی در این منطقه برای افرادی که نابینا یا کم بینایی در خاص بلکه برای همه است."

به این منظور این شرکت با انجام یک مطالعه آزمایشی که در آن آنها می خواهند برای دیدن و درک کنند که چگونه کسانی که بینایی ممکن است و از آنجا آنها را به بررسی این فیلم به درک چه نوع از اشیاء ممکن است از اهمیت بیشتر برای کسانی که بینایی. این به نوبه خود می تواند استفاده شود به موجود فناوری مانند مایکروسافت دیدن AI و یا حتی wearables مانند پروژه توکیو.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره AI (هوش مصنوعی) و مایکروسافت. منبع: مایکروسافت



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن