Sonos قوس در مقابل Sonos پرتو: کدام یک برای شما مناسب است ؟

Sonos قوس در مقابل Sonos پرتو: اگر شما یک Sonos کاربر و در بازار چیزی به خانه سینما راه اندازی یک افزایش و سپس

توسط POSHTIBANNEWS در 22 خرداد 1399

Sonos قوس در مقابل Sonos پرتو: اگر شما یک Sonos کاربر و در بازار چیزی به خانه سینما راه اندازی یک افزایش و سپس قوس و افزایش دو انتخاب بسیار عالی.

این Sonos قوس است آخرین محصول از این شرکت کالیفرنیایی و آن را به ارمغان می آورد Dolby Atmos به Sonos,' طیف وسیعی از محصولات برای اولین بار. این Sonos پرتو منتشر شد و در سال 2018 و در حالی که آن را نیز افزایش می دهد تلویزیون خود را صوتی این اجرا این شیوه ای متفاوت.

هر کدام از این کیفیت خود را, اما در Sonos قوس در مقابل Sonos پرتو است که حق خرید برای شما ؟

مرتبط: بهترین soundbars

Sonos قوس در مقابل پرتو – قیمت

هنگامی که آن را در فروش Sonos پرتو بود £399 کمتر از Playbar (£699) و Playbase (£699).

این Sonos قوس جایگزین همه آنها را با آن £799 RRP دو بار به عنوان بسیاری به عنوان پرتو. از نظر صرفه جویی در سکه پرتو جذاب تر گزاره; اما قوس و پرتو خدمت هدف های مختلف به عنوان ما به.

مرتبط: بهترین Dolby Atmos soundbar

Sonos قوس در مقابل Sonos پرتو – طراحی

هر دو پایبند به Sonos' sleeker رویکرد به طراحی های سال های اخیر است. لبه های گرد از پرتو تضاد با قوس بیشتر به شکل استوانه ای اما زیبایی آنها از برش پارچه با احتیاط خود نگاه کنید.

اندازه گیری 65 x 6.5 * 10 سانتی متر (WHD) پرتو فقط زیر نیم قوس عرض (114 x 9 x 11.5 سانتی متر). که باعث می شود پرتو بهتر برای فضاهای کوچکتر است.

این واحد که مناسب تر به کوچکتر تلویزیون (حدود 49 اینچ یا بیشتر) در حالی که قوس مناسب بزرگتر تلویزیون (55 اینچ و بیشتر). نه بیش از حد بلند هر چند Arc نیاز به یک سطح گسترده تر به گیاه آن را در. Arc نیز rubberised پا اگر شما ترس از ایجاد هر گونه علائم.

هر دو را می توان به دیوار نصب شده (Arc را قرار دادی دیوار کوه است در دسترس برای قبل از سفارش) و هر دو تنها می تواند در جهت افقی. در 2.8 کیلوگرم نسبت به Arc s 6.25 کیلوگرم Arc بدیهی است که سنگین تر از این دو باید که یک نگرانی برای ضبط آن را بر روی دیوار.

است وجود دارد یک برنده در اینجا ؟ آنها هر دو به اندازه کافی به اندازه کافی متفاوت به نظر می رسد در هر یک از دیگر در فضا است. اگر شما نیاز به یک soundbar برای یک فضای کوچکتر پرتو بهتر است. برای کسانی که با اتاق بزرگتر به قوس بهتر است.

مرتبط با: Sonos قوس در مقابل Sonos Playbar

Sonos قوس در مقابل Sonos پرتو – امکانات

وجود ندارد بسیاری از تفاوت از نظر ویژگی پشتیبانی می کند. اما یک تفاوت کلیدی این است که این نوع از اتصالات است. پرتو HDMI ARC ورودی در حالی که قوس دارای HDMI eARC ورودی.

اینجا جایی است که آن را می شود کمی روی حیله و تزویر. اگر شما یک تلویزیون با eARC اتصال پس از آن همه چیز باید خوب است. در حالی که eARC عقب مانده است سازگار با قوس این بدان معنا نیست که شما Atmos صدا اگر شما بازی Atmos محتوا. که به شما بستگی دارد که آیا Atmos سیگنال موجود است در اتلاف Dolby Digital+ (که Arc پشتیبانی) و یا با فشرده سازی lossless Dolby TrueHD (که Arc نمی کند).

نه ویژگی های نوری, اتصال, اما نوری آداپتور گنجانده شده است. HDMI CEC در هر دو اجازه می دهد تا برای کنترل قدرت و حجم.

هر دو سازگار با Sonos,' جدید S2 نرم افزار (شما می توانید پیدا کردن که دیگر دستگاه های سازگار در اینجا). با Sonos برنامه شما می توانید با استفاده از هر دو soundbars در چند اتاق مجموعه در کنار دیگر Sonos بلندگو. Spotify در جزر و مد و موسیقی اپل خدمات جریان می تواند جریان (همراه با ده ها تن از دیگران) از داخل برنامه. همچنین دسترسی به Sonos رادیو که به ارمغان می آورد با آن 60,000 plus ایستگاه های رادیویی.

هر دو الکسا و گوگل دستیار در حال ساخته شده است و با استفاده از یکپارچه far-field میکروفن را انتخاب کنید تا صدای خود را. تغييرات در آب و هوا می تواند خواسته می شود برای تنظیم آلارم و غیره و غیره.

در حالی که Sonos به waded بلوتوث آب با حرکت نه تیر و نه قوس باید بلوتوث. به جای آنها را انجام دهد با پخش 2 که همچنین به ارمغان می آورد سیری به معادله برای کنترل صدا. با پخش 2 آن باز می شود تا Sonos اکوسیستم به بازی خوب با هر غیر Sonos پخش 2-سخنرانان در چند اتاق و راه اندازی.

هر دو Sonos' TruePlay تکنولوژی (iOS) که ترفند های صوتی با توجه به خواص آکوستیک از محیط زیست است.

هر دو قوس و پرتو مشابه از ویژگی های مجموعه. سوال شما نیاز به پاسخ به این که آیا شما نیاز به Atmos یا نه ؟ اگر چنین است, سپس آن را Arc – اگر بادقت با eARC سازگاری. اگر شما نمی نیاز به ضبط اتمسفر و فضای محدود پرتو خواهد بود ما را انتخاب کنید.

مرتبط با: چه Sonos Trueplay?

قوس در مقابل پرتو – عملکرد

داخل جمع پرتو تویتر چهار بیضوی کامل-محدوده ووفر و سه رادیاتور منفعل. دو تا از بلندگوهای قرار گرفته در لبه واحد و زاویه دار در حدود 45 درجه به پراکنده کردن صدا. این Sonos قوس شرح زیر است مشابه اصل با آن سه گنبد ابریشم تویتر و هشت بیضوی اواسط/باس رانندگان است. دو تا از اواسط باس درایور های آتش به سمت بالا ارتفاع در حالی که یکی دیگر از نشستن در به پایان می رسد به فشار صوتی با سه عنوان به سمت بالا در مقابل واحد به آتش صدا به اتاق.

هر دو بلندگو صدا بسیار خوب و سازگار با فیلم/موسیقی. وجود دارد مقدار وزن پشت پرتو صدا; آوازی وضوح خوب است و دقت و گسترش اثرات بسیار عالی است. در حالی که آن را نمی تواند تولید 5.1, موسیقی متن فیلم, عرض استریو تصویر به اندازه کافی خوب است که آن را می توانید اثرات در داخل اتاق.

البته با بیشتر رانندگان و قدرت بیشتر – به علاوه کسانی که در ارتفاع کانال – Arc تولید خاورمیانه گسترده تر و بلندتر صدا. مانند پرتو آن نمی تواند تکرار یک سیستم 5.1 اما قرار دادن صداها در داخل soundfield قوی تر است.

این یک مورد مشابه با موسیقی است. هر دو را خوب با حضور در low-end مناطق میانی بافت است صدای آنها ارائه شده و قابل فهم و سه برابر کردن تولید مثل ریز انجام می شود (هر چند قوس ممکن است نیاز به پررنگ کردن برای برخی از).

ما اشاره کرد و با قوس الکتریکی است که انتقال بین میانی و باس کاملا یکپارچه در حالی که پرتو باس خروجی در حالی که جامد است شدید ترین. پرتو مجهز تر برای اتاق های کوچک تر بیش از حد و مانند آن را در تلاش برای پر کردن اتاق های بزرگ.

فانتزی بیشتر باس یا صدای فراگیر? هر دو بلندگو می توان با یک Sonos زیر برای حتی عمیق تر در پایین و دو یک SL بلندگوهای عقب کانال.

در پایان هر دو خوب هستند صدایی از بلندگو. اگر قدرت و تاثیر آنچه شما نیاز دارید Arc trumps پرتو. آن است که در نهایت بهتر صدایی واحد از این دو. اما اگر ما در حال صحبت کردن از نظر ارزش (و اتاق کوچکتر) پرتو نگه می دارد خود را.

Sonos قوس در مقابل Sonos پرتو – حکم

پرتو Sonos,' ارزان ترین soundbar. از نظر ارزش, که باعث می شود آن را بسیار خوب گزاره در برابر قوس الکتریکی است که دو برابر قیمت.

اگر شما یک اتاق نشیمن و یک نیاز برای Dolby Atmos به Sonos Arc بهترین انتخاب است. اما از نظر ارزش Sonos پرتو عملکرد عالی برای هر پوند گزینه است. کسانی که بدون نیاز به Atmos و با اتاق های کوچکتر باید آن را در نظر بگیرید.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن