شما هم اکنون می توانید راه اندازی تماس تصویری در Instagram که پشتیبانی تا 50 نفر

ساخت تماس های تصویری در Instagram نیست دقیقا یک تابع جدید و یا ویژگی های, اما در بروز رسانی های اخیر به برنامه

توسط POSHTIBANNEWS در 3 خرداد 1399

ساخت تماس های تصویری در Instagram نیست دقیقا یک تابع جدید و یا ویژگی های, اما در بروز رسانی های اخیر به برنامه Instagram اعلام کرده است که تماس تصویری از ویژگی های خواهد شد در حال حاضر پشتیبانی به عنوان بسیاری از 50 نفر در یک زمان. این است که به لطف یکپارچه سازی مسنجر اتاق در Instagram app.

تبلیغات

برای کسانی که آشنا نیستند Facebook راه اندازی مسنجر اتاق در اوایل این ماه. این است یکی از ویژگی های جدید برای مسنجر است که به حمایت از گروه زیادی از کاربران به دنبال ایجاد تماس های ویدئویی با هر یک از دیگر. این به معنای به امثال سیستم عامل مانند زوم است که از محبوبیت زیادی در ماه های اخیر.

هر دو Facebook Messenger و Instagram در حال حاضر پشتیبانی از تماس های تصویری, اما آن را محدود به یک تعداد انگشت شماری از شرکت کنندگان است. با مسنجر اتاق کاربران در حال حاضر قادر به ایجاد اتاق های بزرگ برای شرکت کنندگان متعدد برای پیوستن به در همان زمان. بنابراین با ادغام آن را به Instagram کاربران قادر خواهد بود برای ایجاد مسنجر اتاق با Instagram تماس با ما.

مسنجر اتاق نیز انتظار می رود در نهایت یکپارچه واتساپ و همچنین, بنابراین اگر شما یک Instagram کاربر به نگرانی نیست, به عنوان شما همچنین باید قادر به ایجاد مسنجر اتاق از طریق واتساپ بنابراین انجام آن را چک کنید اگر شما به دنبال جایگزین برنامه مکالمه تصویری برای زوم.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره Facebook, Instagram و مسنجر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن