ارزان ترین مکان برای چاپ عکس آنلاین

این که آیا شما به دنبال یک شخصی در حال حاضر در نهایت گرفتن در اطراف برای ساخت یک آلبوم عکس و یا امیدوار به ایج

توسط POSHTIBANNEWS در 16 اردیبهشت 1399

این که آیا شما به دنبال یک شخصی در حال حاضر در نهایت گرفتن در اطراف برای ساخت یک آلبوم عکس و یا امیدوار به ایجاد سفارشی, دکور خانه, دانستن که در آن برای چاپ تصاویر خود را برای پایین ترین قیمت می تواند به شما کمک کند صرفه جویی در خود را هدیه بعدی و یا پروژه.

در این مقاله ما قصد داریم نگاهی به هشت نفر از مقرون به صرفه ترین مکان برای چاپ عکس های خود را آنلاین.

که در آن به منظور ارزان چاپ عکس آنلاین

چقدر شما پرداخت در هر چاپ تا حد زیادی متفاوت است بسته به اندازه عکس شما در حال سفارش و جایی که شما آن را سفارش از. برای گرفتن ایده از جایی که شما در پیدا کردن ارزان ترین قیمت چاپ عکس, من در مقایسه با قیمت رایج اندازه چاپ از هر یک از هشت بهترین عکس خدمات چاپ.

در اینجا شروع قیمت ها به صورت مشترک چاپ و پوستر-عکس در اندازه:

 4x68x1012 x 1820x30
Walmart عکس مرکز$0.09$1.79$8.86$15.86
Costco عکس مرکز$0.19$1.99$3.99$9.99
آمازون چاپ$0.12$1.79$9.49$16.99
Snapfish$0.09$2.99$12.99$21.99
Shutterfly$0.18$2.77-$22.99
Printique$0.31$2.49$7.34$27.29
CVS عکس$0.33$3.99$12.99$19.99
Walgreens عکس$0.34$3.99$12.99$23.99

همانطور که می بینید, Walmart, عکس ارائه می دهد برخی از پایین ترین قیمت در چاپ کوچکتر در حالی که Costco, عکس, مرکز, کمترین قیمت به طور کلی وقتی که می آید به عکس بزرگتر از اندازه است. آمازون چاپ نیز ارائه می دهد نرخ های بزرگ به خصوص با حمل و نقل رایگان برای اعضای نخست.

گزارش مصرف کننده دارای رتبه هر یک از هشت خرده فروشان با کیفیت چاپ; در زیر آنها رتبه بندی شده با قیمت کلی ابتدا با ارزان ترین گزینه.

  1. Walmart عکس مرکز
  2. Costco عکس مرکز
  3. آمازون چاپ
  4. Snapfish
  5. Shutterfly
  6. Printique (AdoramaPix)
  7. CVS عکس
  8. Walgreens عکس

فراتر از قیمت پایه از چاپ آن مهم است که بدانید اگر وجود دارد هر گونه هزینه های اضافی هنگامی که عکس های خود را در دسترس خواهد بود و چگونه به بهترین آنها سفارش. در هر بخش در زیر شما پیدا کردن قیمت گذاری جزئیات هزینه های حمل و نقل در فروشگاه وانت گزینه های راه به محل سفارش خود را در دسترس اندازه چاپ و چگونه برای پیدا کردن بهترین معاملات.

1. Walmart عکس مرکز

Walmart Photo website

در بالای لیست خارج شده عکس مرکز ارائه می دهد برخی از بهترین قیمت ها برای اندازه های کوچکتر چاپ عکس. تا آنجا که به کیفیت چاپ می رود, گزارش های مصرف کنندگان صفوف خارج عکس مرکز در جایگاه سوم.

در علاوه بر این به قیمت پایین آن را بسیار آسان برای جلوگیری از هزینه های اضافی در هنگام چاپ عکس های خود را با خارج. شما می توانید حمل و نقل رایگان در عکس سفارشات بیش از $35 آنلاین و یا شما می توانید انتخاب کنید به صورت رایگان در فروشگاه وانت در چاپ سفارشات از هر گونه کل.

تبلیغات

به محل سفارش خود را بازدید خود را نزدیکترین خارج, عکس مرکز در فرد آنلاین و یا دانلود از اپل یا اندروید برنامه موبایل. از آنجا شما قادر خواهید بود به را انتخاب کنید از هشت اندازه چاپ اعم از کیف پول-اندازه 8x10s. بزرگ قالب چاپ نیز در دسترس هستند در هفت اندازه از 11×14 تا 24×36.

زمان فروش و کدهای تبلیغی موجود در معاملات زبانه آنلاین. برای اطمینان از شما در حال صرفه جویی در سفارش خود را, مطمئن شوید که برای چک کردن آنها را قبل از قرار دادن سفارش خود را!

2. Costco عکس مرکز

Costco Photo Center webpage

اگر شما یک Costco عضو این Costco عکس مرکز یک محل عالی برای خرید خود را چاپ. در واقع قیمت ها در بزرگتر چاپ شد و بهترین از همه, هشت, فروشگاه ها. البته این با فرض اینکه شما در حال حاضر پرداخت برای عضویت.

Costco ارائه می دهد رایگان در انبار وانت برای چاپ عکس سفارش آنلاین. استاندارد حمل و نقل در چاپ تا سایز 8×12 هم رایگان است. برای بزرگتر چاپ عکس دیگر هدیه و سریع تر تحویل گزینه استفاده از Costco عکس مرکز هزینه های حمل و نقل صفحه.

برای چاپ عکس در Costco شما می توانید نزدیکترین انبارآپلود و سفارش عکس آنلاین و یا دانلود این نرم افزار تلفن همراه. شما باید برای ایجاد یک حساب کاربری برای دسترسی به Costco عکس مرکز آنلاین خود را با استفاده از عضو شماره.

پس از شما به سیستم وارد شده, شما قادر خواهید بود به را انتخاب کنید از هفت اندازه چاپ اعم از 4×6 تا 8×12 یا پنج بزرگ قالب چاپ اعم از 11×14 تا 20×30.

3. آمازون چاپ

Amazon Prints Website

نخست اعضا می خواهید برای بررسی از آمازون چاپ هنگامی که شما با قرار دادن خود عکس بعدی سفارش. گزارش مصرف کننده نرخ آمازون چهارم به طور کلی برای چاپ با کیفیت و نخست عضویت معنی عکس های شما خواهد بود واجد شرایط برای تحویل رایگان.

غیر از اعضای نخست هنوز هم می توانید نمره حمل و نقل رایگان در عکس سفارشات بیش از $15. در غیر این صورت حمل و نقل شروع می شود در $4.

تبلیغات

شما پیدا کردن قیمت چاپ عکس در مقایسه با دیگر رقبای آنلاین از جمله همان $1.79 قیمت برای 8×10 چاپ است که شما پیدا کردن در خارج. آمازون ارائه می دهد در مجموع هشت اندازه چاپ اعم از 4×5.3 به 20×30 در علاوه بر این به انواع دیگر قابل تنظیم عکس هدیه.

به محل سفارش خود را بازدید آمازون چاپ آنلاین و یا دانلود این نرم افزار تلفن همراه خود را در اپل و یا دستگاه های آندروید.

4. Snapfish

Snapfish photo printing website

Snapfish آنلاین-تنها چاپ عکس خدمات است که هنوز هم اجازه می دهد تا شما را به انتخاب کنید تا عکس های خود را در فروشگاه خود را به نزدیکترین خارج Walgreens یا CVS. اگر شما با در فروشگاه وانت, نگه داشتن در ذهن که این قیمت بسته به فروشگاه شما را انتخاب کنید. آن را بیشتر موارد خارج ارزان ترین گزینه است.

اگر شما درخواست می کند که عکس های خود را به شما فرستاده خواهد شد شما مجبور به پرداخت هزینه های حمل و نقل (شروع در $1.99) مگر promo code موجود است. شما ببینید معاملات بنر در سمت راست وب سایت است که نشان می دهد کوپن در دسترس و برجسته فروش. شما همچنین می توانید با کلیک بر روی معاملات tab در بالای صفحه.

به محل سفارش خود را, ایجاد یک حساب کاربری با Snapfish و آپلود عکس های خود را آنلاین. شما همچنین می توانید دانلود تلفن همراه نرم افزار برای شما اپل و یا آندروید دستگاه. هنگامی که شما در امضا شما می توانید انتخاب کنید از هشت اندازه چاپ اعم از 4×6 تا 20×30.

5. Shutterfly

Shutterfly photo printing website

شبیه به Snapfish, Shutterfly اجازه می دهد تا شما را به سفارش چاپ عکس آنلاین و انتخاب آنها را در نزدیکی یک خرده فروش. هنگامی که شما آپلود عکس های خود را آنلاین, شما می توانید انتخاب کنید به آنها را حمل به شما و یا شما می توانید آنها را انتخاب کنید تا از نزدیک Walgreens CVS و یا هدف.

اگر شما با در فروشگاه و یا در همان روز وانت مطمئن شوید برای بررسی قیمت برای داشتن عکس های خود را چاپ شده در هر فروشگاه از طریق Shutterfly. در غیر این صورت حمل و نقل شروع می شود در $1.79. شما می توانید پیدا کردن در دسترس گزینه های حمل و نقل و هزینه های با استفاده از این سایت حمل و نقل, جدول قیمت گذاری.

به محل سفارش با Shutterfly, شما نیاز به ایجاد یک حساب کاربری رایگان. شما می توانید ورود به سیستم در وب سایت و یا از طریق این شرکت نرم افزار تلفن همراه. موجود عکس در اندازه محدوده از 4×4 به 20×30 با 13 گزینه مجموع از جمله بزرگ قالب چاپ.

تبلیغات

هنگامی که شما بازدید Shutterfly, شما در حال حاضر در دسترس معاملات ذکر شده در سراسر بالای صفحه نمایش. شما همچنین می توانید از ارتقاء جزئیات برای یک لیست از زمان کدهای تبلیغی و خرید و فروش.

6. Printique (AdoramaPix)

AdoramaPix / Printique Photo Printing Website

Printiqueقبلا AdoramaPix است که رتبه دوم بیشترین توسط Consumer Reports برای چاپ با کیفیت در پشت مقام اول توسط تنها یک نقطه است. این رتبه بندی بالا است به احتمال زیاد با توجه به این شرکت انتخاب بزرگ از بیش از 35 اندازه چاپ.

شما می توانید انتخاب کنید از 20 اندازه چاپ اعم از 3.5×5 به 12×36. علاوه بر این Printique ارائه می دهد 16 بزرگ قالب چاپ اندازه های 10×20 تا 40×60. بیشتر عکس هدیه ایده ها و پیشنهادات ذکر شده در بالا از وب سایت.

حمل و نقل $6.95 برای بسیاری از چاپ, اما شما قادر خواهید بود برای بررسی نهایی هزینه های قبل از تصمیم گیری یا نه شما می خواهید به محل سفارش. در فروشگاه وانت در دسترس نیست برای عکس دستور داد از Printique.

7. CVS عکس

CVS Photo Website

رتبه پنجم توسط Consumer Reports برای چاپ با کیفیت CVS عکس نیز ارائه می دهد قیمت های رقابتی برای انتخاب عکس را چاپ می کند.

شما می توانید عکس ها را از طریق رزومه خود را در نزدیکترین فروشگاه, آنلاین و یا از طریق نرم افزار تلفن همراه در دسترس در iOS و آندروید. رایگان در همان روز وانت در دسترس است برای چاپ و دیگر هدیه عکس. شما همچنین می توانید حمل و نقل استاندارد برای به عنوان کم به عنوان $0.99.

CVS عکس ارائه می دهد هشت اندازه چاپ اعم از 4×6 تا 8×10 و چهار اندازه بزرگ قالب چاپ اعم از 11×14 تا 20×30.

زمان معاملات آگهی خود را در سراسر بالای صفحه وب و یا شما می توانید ببینید تب تخفیف برای یک لیست کامل از کدهای تبلیغی و ارائه می دهد. حتما این صفحه را بررسی کنید قبل از قرار دادن سفارش خود را به اطمینان حاصل شود شما در حال گرفتن بهترین قیمت ممکن است.

تبلیغات

8. Walgreens عکسWalgreens Photo Website

در حالی که Walgreens عکس حداقل گزینه ای مقرون به صرفه در لیست ترین چاپ عکس در اندازه های آن را ارائه می کند رایگان در همان روز وانت در بسیاری از مکان ها در سراسر کشور. و تا آنجا که به کیفیت چاپ می رود, گزارش های مصرف کنندگان صفوف Walgreens عکس شماره یک.

شما می توانید انتخاب کنید از شش موجود اندازه چاپ اعم از 4×4 به 8×10. Walgreens عکس نیز ارائه می دهد چهار پوستر از اندازه 11×14 تا 24×36. برای شروع سفارش خود را بازدید از نزدیکترین فروشگاه خود را, آپلود عکس های خود را آنلاین و یا دانلود این نرم افزار تلفن همراه.

اگر شما نیاز به عکس های خود را تحویل داده و شما می توانید انتظار حمل و نقل استاندارد برای شروع در اطراف $1.99. هزینه حمل و نقل را افزایش می دهد بر اساس مقدار. برای دیدن چقدر حمل و نقل خواهد بود برای سفارش خود را با استفاده از فروشگاه چاپ و بزرگ شدن قیمت گذاری و حمل و نقل صفحه.

مطمئن باشید برای بررسی از معاملات در دسترس تبلیغات و فروش در دسترس در Walgreens عکس ذکر شده در زیر تب تخفیف قبل از قرار دادن سفارش خود را به اطمینان حاصل شود شما در حال صرفه جویی بیشتر است.

افکار نهایی

اگر شما برنامه ریزی در سفارش عکس آنلاین, Walmart عکس مرکز ارائه می دهد برخی از رقابتی ترین قیمت. Costco اعضا می خواهید برای بررسی از Costco عکس مرکز ارزان چاپ عکس و رایگان در فروشگاه وانت در حالی که نخست اعضای پیدا کردن معاملات بزرگ و حمل و نقل رایگان از آمازون چاپ.

آنلاین چاپ عکس خدمات مانند Snapfish, Shutterfly و Printique (AdoramaPix) نیز ارائه معاملات رقابتی همراه با CVS عکس. در حالی که Walgreens عکس است که به طور کلی گران ترین از این هشت خرده فروشان رایگان در همان روز وانت و کیفیت چاپ آن را به یک گزینه عالی برای خوب هدیه آخرین لحظه.

قبل از اینکه شما تصمیم می گیرید که در آن به منظور چاپ عکس خود را, مطمئن شوید که برای انجام یک کمی خرید مقایسه بر اساس چه اندازه چاپ شما می خواهید و چگونه بسیاری از شما سفارش. حتما هم در نظر بگیرید چقدر حمل و نقل هزینه خواهد شد و یا اگر رایگان در فروشگاه وانت موجود در این نزدیکی هست.

در نهایت فراموش نکنید که برای چک کردن برای فروش در حال حاضردر دسترس کدهای تبلیغی و دیگر ارائه می دهد آنلاین قبل از قرار دادن نهایی خود را سفارش دهید. این است که چگونه شما پیدا رقابتی ترین قیمت ها به خصوص در طول فصل تعطیلات!

شما کجا چاپ عکس های خود را ؟ اجازه دهید ما را در نظرات زیر می دانیم!

محتوای بیشتر برای کمک به شما در صرفه جویی در عکس را چاپ می کند:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن