افسانه زلدا: شمشیر Skyward برای نینتندو سوئیچ نشت

تا آنجا که بازی های Zelda در نینتندو سوئیچ نگران هستند، عناوین مختلفی که ما از آنها می دانیم وجود دارد. است اف

توسط POSHTIBANNEWS در 27 مرداد 1399

تا آنجا که بازی های Zelda در نینتندو سوئیچ نگران هستند، عناوین مختلفی که ما از آنها می دانیم وجود دارد. است افسانه Zelda وجود دارد : نفس وحشی ، نفس عاقبت وحشی ، و افسانه Zelda : بیداری لینک است. با این حال ، به نظر می رسد که ما ممکن است به زودی قادر به اضافه کردن یک عنوان دیگر به آن لیست.

تبلیغات

با توجه به لیست آمازون بریتانیا، به نظر می رسد که نینتندو همچنین می تواند در راه اندازی افسانه Zelda: شمشیر Skyward در سوئیچ نیز برنامه ریزی. برای کسانی که ناآشنا هستند، Skyward Sword یک بازی جدید Zelda نیست، بلکه در اصل برای کنسول های Wii و Wii U طراحی شده بود.

این بدان معنی است که نسخه ای که خواهد شد آمدن به سوئیچ است به احتمال زیاد پورت از آن بازی ها ، اگر چه این لزوما ایده بد است چرا که در اکثر موارد ، بازی های Zelda بسیار سرگرم کننده بوده است بنابراین برای دیدن "جدید" بازی Zelda موجود در سوئیچ برای پارسه که رشته یا رشته مهندسی U را ندارد ممکن است چیز خوبی باشد.

هنوز تاییدی در مورد انتشار آن وجود دارد و یا اگر آن را معامله واقعی است، اما امیدوارم این واقعیت است که آن را در آمازون بریتانیا ظاهر شده نشان می دهد که یک اعلام رسمی ممکن است خیلی دور خاموش.

در زمینه انجمن >شایعات. اطلاعات بیشتر در مورد نینتندو، نینتندو سوئیچ و زلدا. منبع: gamerant



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن