چه SageStream نمره ؟ 5 چیزهایی که می دانیم

اگر شما درخواست برای وام شما می توانید انتظار وام دهنده برای بررسی اعتبار خود را با سه عمده اعتباری گزارش دفا

توسط POSHTIBANNEWS در 7 مرداد 1399

اگر شما درخواست برای وام شما می توانید انتظار وام دهنده برای بررسی اعتبار خود را با سه عمده اعتباری گزارش دفاتر. بسته بر روی چه نوع از وام شما در حال گرفتن وام دهنده نیز ممکن است اجرای یک بررسی اعتبار یک شرکت به نام SageStream.

تیم کلارک دریافت کرده چند تا سوال و شکایت از افرادی که در غیر این صورت نمره اعتباری بزرگ اما محروم بودند وام به دلیل پایین تر SageStream نمره.

در این مقاله من توضیح دهید که چه SageStream است, چگونه خود را SageStream نمره ممکن است مورد استفاده قرار گیرد و آنچه شما می توانید انجام دهید برای محافظت از خودتان را از آن محروم اعتباری به دلیل آن است.

چه SageStream?

با توجه به وب سایت خود را SageStream ثانویه اعتباری گزارش آژانس فراهم می کند که مصرف کننده گزارش های اعتباری و نمرات به وام دهندگان. هر چند ریشه های آن در حال مشخص نیست SageStream مانند اولیه گزارش آژانس Equifax Experian و TransUnion — تنظیم نمایشگاه اعتباری گزارش كار (FCRA).

SageStream می گوید آن را "تولید بینش اعتبار از مصرف کنندگان و افزایش اعتبار سنتی decisioning."

که بدان معنی است که وام دهندگان می تواند به دنبال در خود SageStream نمره در علاوه بر این به نمره FICO خود را به عنوان ارائه شده توسط یکی از عمده گزارش آژانس.

در یک سال 2016 مصاحبه با لس آنجلس تایمز SageStream اجرایی پاتریک Reemts توضیح داد که این شرکت به نظر می رسد در "غیر متعارف از اطلاعات مانند مردم در ارتباط با ارائه دهندگان بی سیم و یا ارائه دهندگان خدمات اینترنت, چگونه به خوبی آنها پرداخت صورتحساب خود را."

SageStream می گوید آن نمرات استفاده می شود انواع مختلفی از شرکت ها از جمله:

  • کارت اعتباری صادر کنندگان
  • خرده فروشان
  • تلفن های بی سیم ارائه دهندگان خدمات
  • وام دهندگان خودرو

این است که آخرین مورد وام دهندگان خودرو که به نظر می رسد به نقطه درد برای افرادی که رسیده ایم ما از طریق "درخواست کلارک" خدمات. ما تماس گرفته شد توسط یک فرد از کارولینای شمالی است که می خواهم به تازگی تلاش برای به دست آوردن یک وام خودرو:

"امروز من باز کردن ایمیل من و من...شگفت زده برای دیدن که من رد شد یک وام از متحد بانک چون من SageStream نمره در 600s. من تا به حال هرگز شنیده از این اعتبار دفتر. من می دانم که این سه بزرگ اما این یکی نه. باید چه کار کنم ؟ آنها یک شرکت حلال??"

پاسخ ساده: "بله, آن است که یک شرکت حلال" و ما می دانیم که حداقل یکی از بانک بزرگ (متحد) است که با استفاده از SageStream نمرات. فراتر از آن است که چیزهای کمی تیره است.

تبلیغات

چگونه SageStream محاسبه نمره خود را ؟

چگونه SageStream محاسبه نمرات آن فراهم می کند که به وام دهندگان است که یک بیت از یک رمز و راز است. در حالی که ما به طور کلی می دانیم که چگونه نمره FICO برای سه دفاتر اعتباری عمده محاسبه می شود SageStream کمتر از آینده در مورد چگونگی آن می رسد در نمره خود را.

در خود وب سایت این شرکت می گوید:

"[A} مصرف کننده نمره های اعتباری تولید شده توسط هر یک از مصرف کننده گزارش آژانس می تواند متفاوت باشد بسته به نوع داده هایی که مصرف کننده گزارش آژانس در مورد یک مصرف کننده در زمانی که نمره های اعتباری محاسبه شده است و همچنین به عنوان نمره مدل مورد استفاده برای محاسبه نمره."

گیج کننده, راست? و یا شاید حتی بی ربط است ؟ اما هیچ اطلاعات بیشتر در وب سایت این شرکت است که اشاره به هیچ وجه به اطلاعات SageStream استفاده می کند و یا مدل این شرکت با استفاده از محاسبه نمرات.

من رسیده به SageStream برای دیدن اگر من می تواند بینش بیشتر به نمره محاسبات اما این شرکت مراجعه من به این سایت. به من گفته شد که "تمام اطلاعات وجود دارد."

می توانم پیدا کردن آنچه که من SageStream نمره است ؟

با وجود دانستن چگونه خود را محاسبه نمره شما می توانید درخواست نمره خود را به طور مستقیم از SageStream اینجا. برای دریافت نمره خود را شما نیاز به ارائه اطلاعات زیر است:

  • نام
  • تاریخ تولد
  • شماره امنیت اجتماعی
  • آدرس
  • شماره تلفن

شما همچنین نیاز به ارائه یک کپی از یک دولت-صدور ID و یا دیگر مدارک برای اثبات هویت خود را.

SageStream Credit Score request

من ارائه درخواست برای دریافت نمره من در 17 جولای سال 2020 و دریافت این پیام به عنوان به زودی به عنوان من به پایان رسید و تکمیل فرم:

SageStream score request message
SageStream

من خواهد شد به روز رسانی این داستان با من نمره اگر و وقتی که من دریافت آن را در پست الکترونیکی.

تبلیغات

چرا من است SageStream نمره بسیار پایین تر از دیگر من نمره های اعتباری?

می تواند وجود دارد تعدادی از دلایل چرا شما SageStream نمره پایین تر از خود را دیگر نمرات. اما بدون بینش به اعتبار عوامل به ثمر رساند و مدل آن را غیر ممکن است به دانستن آنچه که آنها هستند.

اما بر اساس ورودی از خواننده ما که رد شد یک وام خودرو از متحد بانک ما نمی دانیم که آن اتفاق می افتد:

"من می دانم که من نمره اعتباری از سه بزرگ حدود 800 اما من نامه ای در این پست که من رد شد وام خودرو چون من SageStream نمره است که در 600 است."

هر اعتباری گزارش آژانس با استفاده از فرمول های مختلف برای تعیین نمره خود را. خود را Experian نمره ممکن است همان است که خود را TransUnion نمره حتی اگر همه آنها با همان اطلاعات است.

مسئله این است که بیشتر توسط این واقعیت است که SageStream مختلف استفاده می کند به ثمر رساند مقیاس. نمره FICO — سیستم سه بزرگ اعتباری گزارش آژانس استفاده — شایع ترین طیف وسیعی از 300 تا 850. SageStream نمرات اعتباری طیف وسیعی از 001 تا 999.

نه SageStream و نه شرکت های که با استفاده از SageStream ارائه هر گونه راهنمایی در مورد آنچه به منزله یک "خوب" نمره بنابراین تنها نتیجه ما می توانید در قرعه کشی است که نزدیک نمره خود را به 999 بهتر است.

آیا من می توانم یخ اعتباری من با SageStream یا بلوک نمره من ؟

بله شما می توانید یخ اعتباری خود را با SageStream فقط به عنوان شما می توانید با سه عمده ادارات. این به نوبه خود بلوک دهندگان از دیدن خود SageStream نمره.

شما می توانید با ارسال یک درخواست برای توقف آنلاین توسط ایمیل یا فکس:

  • ثبت درخواست آنلاین در اینجا
  • ارسال یک درخواست از طریق ایمیل: SageStream, LLC مصرف کننده دفتر, P. O. Box 503793, San Diego, CA 92150
  • ارسال یک درخواست از طریق فکس: (858) 451-2847

دوباره, شما نیاز به عرضه خود را:

  • نام
  • تاریخ تولد
  • شماره امنیت اجتماعی
  • آدرس
  • شماره تلفن

شما همچنین نیاز به ارائه یک کپی از یک دولت-صدور ID و یا دیگر مدارک برای اثبات هویت خود را.

پس از توقف در جایی است که آن را منع SageStream از انتشار گزارش اعتبار خود را و یا نمره های اعتباری به وام دهندگان خود را بدون بیان مجوز.

تبلیغات

اگر شما نگران در مورد تبدیل کردن برای یک وام به دلیل SageStream نمره — و یا شما فقط می خواهید را به یک گام بیشتر برای حفاظت از هویت خود را — گرفتن توقف در جایی است که احتمالا ایده خوبی است.

بیشتر اعتبار محتوا از Clark.com:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن