دانشگاه MIT هنر AI می یابد و ارتباط بین نقاشی های ما نمی دانند وجود

وجود چنین چیزهایی به عنوان واقعا یک قطعه منحصر به فرد از آثار هنری? پس از همه هنرمندان مشتق الهام بخش خود را ا

توسط POSHTIBANNEWS در 9 مرداد 1399
وجود چنین چیزهایی به عنوان واقعا یک قطعه منحصر به فرد از آثار هنری? پس از همه هنرمندان مشتق الهام بخش خود را از همه نوع از همه چیز, بنابراین گاهی اوقات ناخودآگاه آنها ممکن است ایجاد یک قطعه از آثار هنری است که می تواند شبیه به چیزی دیگری بدون آنها دانستن است و این ارتباط است که دانشگاه MIT هوش مصنوعی قادر به خر خر کردن.
تبلیغات

توسعه یافته توسط محققان از دانشگاه MIT Computer Science and Artificial Intelligence Laboratory و مایکروسافت آنها را ایجاد کرده است یک الگوریتم است که قادر به کشف پتانسیل پنهان اتصالات بین قطعات هنری است که ممکن است در غیر این صورت باید کشف شده توسط انسان فقط با نگاه کردن به آن.

هوش مصنوعی دوبله موزاییک بود و با الهام از یک نمایشگاه ویژه به نام "رامبراند و Velazquez" در Rijksmuseum. با استفاده از شبکه های عمیق آن را تلاش برای پیدا کردن مشابه با این نسخهها کار از فرهنگ های مختلف و هنرمندان. یکی از نمونه هایی بود فرانسیسکو د Zurbarán را "شهادت سنت Serapion" و Jan Asselijn را "تهدید Swan" است که با وجود ویژگی افراد بسیار متفاوت شدند و برای به تصویر کشیدن "نوع دوستی عمیقی با وهم آور شباهت های بصری".

با توجه به منجر نویسنده مارک همیلتون "این دو هنرمند ندارد مکاتبات و یا دیدار با هر یک از دیگر در طول زندگی خود و در عین حال نقاشی های خود را در اشاره غنی نهفته ساختار است که زمینه هر دو از آثار خود را." هوش مصنوعی نیز فراتر شناخت رنگ بلکه موضوع و معنای پشت آثار هنری.

همیلتون می افزاید: "رفتن به جلو ما امیدواریم که این کار الهام بخش دیگران را به فکر کردن در مورد چگونه از ابزار بازیابی اطلاعات می تواند کمک به زمینه های دیگر مانند هنر علوم انسانی علوم اجتماعی و پزشکی است. این زمینه ها غنی از اطلاعات است که هرگز فرآوری شده با این تکنیک و می تواند یک منبع بزرگ الهام بخش برای هر دو کامپیوتر دانشمندان و کارشناسان حوزه. این کار می تواند در گسترش شرایط جدید مجموعه جدید انواع پرس و جو و راه های جدید برای درک ارتباط بین کار می کند."

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره AI (هوش مصنوعی) و هنر. منبع: csail.mit.edu



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب