با وجود آن P40 Pro گلایه, Huawei واقعا شکوفایی در یک منطقه کلیدی

Huawei نشده تا به حال بهترین 12 ماه اما Huawei MateBook X Pro و Huawei MateBook D 14 دو gleaming اشعه نور برای

توسط POSHTIBANNEWS در 2 خرداد 1399

Huawei نشده تا به حال بهترین 12 ماه اما Huawei MateBook X Pro و Huawei MateBook D 14 دو gleaming اشعه نور برای این شرکت تشکیل یک قدم 2020 لپ تاپ صف.

پیش از آن های اخیر سختی ها و Huawei در حال تاسیس خود را به عنوان یک مدعی پیشرو در گوشی فضا – مسلما حتی فراتر از اپل و سامسونگ قبل از ما تجارت ممنوعیت scuppered پیشرفت آن.

مرتبط: بهترین لپ تاپ دانشجویی

با وجود این بار خشن یک منطقه از کسب و کار شده است متصل دور – لپ تاپ را بدست آورد. Huawei لپ تاپ ساخته شده برای چندین سال در حال حاضر, اما در یک سال از یک اولترابوک رونق و تاثیر پذیری از تحریم ها که مار خود را کسب و کار تلفن همراه این شرکت برداشت و این فرصت را با هر دو دست.

Huawei گل سرسبد لپ تاپ MateBook X Pro, با کیفیت ارائه می دهد ویژگی های اولترابوک در یک قیمت رقابتی – و حتی خیره کننده و منحصر به فرد زمرد سبز رنگ گزینه است. لپ تاپ کامل نیست و نمی بسیار بالا نزدیک-در کامل Dell XPS 13 سال 2020 اما ما هنوز به آن 4.5 ستاره توصیه می شود نمره.

در اینجا چیزی است که ما بررسی می گوید:

"Huawei MateBook X Pro is a great همه جانبه لپ تاپ با یک دختر دوست داشتنی ultra-portable طراحی زرق و برق دار 2K صفحه نمایش و عملکرد مناسب و معقول به اندازه کافی برای رسیدگی اساسی بهره وری وظایف.

"وحشتناک یک وب کم و یک بازتاب نمایش از عوامل اصلی برگزاری آن را از به چالش کشیدن Dell XPS اما هنوز هم مقدار زیادی از گزینه برای امثال دانشجویان و کارگران دفتر."

مرتبط: بهترین ultrabooks

Huawei MateBook D 14

سپس تاپیک جدید Huawei MateBook D mid-range لپ تاپ line – منطقه ای که در آن شرکت است که واقعا پیشرو در راه است.

این MateBook محدوده همواره داده شده جدی مک بوک vibes اما با D, لپ تاپ, Huawei آورده است که نگاه کردن به یک قابل ملاحظه ای مقرون به صرفه قیمت – همه در حالی که بسیاری دیگر از بودجه تولید کنندگان هنوز هم چوب به chunkier ناهنجاری و plasticky شاسی. این گسترش به افتخار MagicBook 14یک تقریبا یکسان دستگاه به MateBook D 14 اما از هواوی تابعه.

من بررسی هر دو از این بودجه ارائه اعطای آنها با 4.5 ستاره نمره هر – با MagicBook 14 teetering در لبه 5 ستاره بسیار توصیه می شود امتیاز با توجه به قیمت کمی پایین تر و تبدیل شدن به بهترین لپ تاپ بودجه ما بهترین لپ تاپ لیست.

MagicBook 14

افتخار MagicBook 14

واقعیت این است که Huawei MateBook D 14 بالا را ارائه می دهد پایان ultrabook به نظر می رسد در یک sub-£600 نقطه قیمت چشمگیر است در حق خود اما فکر نمی کنم Huawei shirked در مشخصات به ایجاد این اتفاق می افتد. AMD Ryzen 5 پردازنده همراه با 8GB RAM فراهم می کند یک نگرانی-رایگان بهره وری تجربه است که یک خرید بزرگ برای دانش آموزان است.

برای بسیاری از عدم Google Play Services ممکن است به معنی Huawei خاموش است جدول زمانی که می آید به گوشی های تلفن همراه اما شما واقعا از دست رفته به حاشیه شرکت هنگامی که به دنبال یک لپ تاپ براق جدید.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن