LG CX OLED در مقابل سونی A9 OLED: آن 48 اینچ OLED باید به شما خرید ؟

LG CX OLED در مقابل سونی A9 OLED: ال جی و سونی که هر دو انتخاب صفحه نمایش OLED برای حق بیمه خود را تلویزیون. ب

توسط POSHTIBANNEWS در 20 خرداد 1399

LG CX OLED در مقابل سونی A9 OLED: ال جی و سونی که هر دو انتخاب صفحه نمایش OLED برای حق بیمه خود را تلویزیون. با راه اندازی 48 اینچ تلویزیون در سال 2020 است که مدل خود را سزاوار است.

OLED تلویزیون شده بود محدود شده از نظر اندازه با کمترین بودن 55 اینچ. در تلاش برای گسترش درخواست تجدید نظر از فن آوری صفحه نمایش و آن را بیشتر مناسب برای کوچکتر اتاق نشیمن ال جی مصرانه خواست تا جمع و جور 48 اینچ مدل.

اما ال جی است که هر دو تولید کننده و تامین کننده سونی تصمیم گرفته است برای از بین بردن LG سرگرم کننده خود را با 48 اینچ OLED. به عنوان پانل یکسان خواهد بود آن را پایین می آییم که با نام تجاری می تواند عصاره بهترین عملکرد و ارائه می دهد که ویژگی های شما می خواهید.

LG در حال حاضر در دسترس با سونی به دنبال. که 48 اینچ OLED باید به شما خرید ؟

LG OLED48CX vs Sony KD-48A9 OLED — قیمت

LG OLED48CX یک RRP £1499 و در دسترس است Currys PC World. قیمت ممکن است بیش از پیش بینی شده اما ما انتظار می رود حق بیمه قیمت برای این مدل در مقایسه با معمولی ال سی دی LED.

سونی, از سوی دیگر, نشده اعلام کرد قیمت نشده است. با استفاده از Sony قیمت گذاری برای آن A8 نورتاب به عنوان یک راهنمای – KD-55A8 £1799 همان OLED55CX – آن را نشان می دهد سونی هم می تواند بازی £1499 یا تضعیف LG.

مرتبط با: تلویزیون سونی 2020 – همه سونی 8K, 4K, OLED و تلویزیون براویا

LG CX OLED در مقابل سونی A9 OLED — طراحی

هر چند پانل همان طراحی ماهرانه متفاوت است. قابل توجه ترین تفاوت ایستاده – سونی تصمیم گرفتند برای گرد آلومینیوم پایه در حالی که ال جی رفته برای ضخیم تر, گسترده تر ایستاده است. LG ممکن است ارائه انعطاف پذیری بیشتر در نظر قرار دادن آن ممکن است آسان تر برای قرار دادن آن بر روی نمای بخاری/قفسه – اما در هر صورت طراحی به نظر می رسد خوب برای فضاهای کوچکتر است. سونی همچنین دارای کابل دارندگان به حداقل رساندن درهم و برهمی در اطراف پشت واحد.

در غیر این صورت آنها نسبتا مشابه و زیبایی. هر دو باید نازک-طراحی قاب; LG صفحه نمایش 4.7 سانتی (20cm اگر شما شامل پایه) و مجموع وزن 18.9 کیلوگرم است. ما هنوز در حال انتظار برای سونی به تایید این جزئیات, اما ما می خواهم تصور کنید آنها را در همان.

LG CX OLED دارای 4 اتصالات HDMI با پشتیبانی از HDMI 2.1 (VRR, ALLM بالا و نرخ فریم) و eARC. ما در حال انتظار برای یادگیری آنچه که سونی در فروشگاه ما مشکوک آن را پشتیبانی eARC اما نه کامل HDMI 2.1 پشتیبانی می کند. اگر بنابراین است که می تواند گیج کننده با توجه به 4K/120fps-حمایت از PS5 است که در سال 2020 است.

ما می خواهم تماس بگیرید این یک قرعه کشی در حال حاضر به عنوان سونی است که هنوز به تایید آن مشخصات کامل. اما اگر آنها را پشتیبانی نمی کند HDMI 2.1, که به این مزیت به LG.

مرتبط با: HDMI چیست 2.1?

LG CX OLED در مقابل سونی A9 OLED — رابط

سونی همچنان ادامه دارد و آن ایمان در آندروید با Android 9 پای. در حالی که ما شکایت در مورد ثبات Android TV 2020 نسخه به نظر می رسد با ثبات تر و سیال عملیاتی. در حالی که اندروید را پشتیبانی نمی کند انگلستان catch-up TV apps (مانند BBC iPlayer), YouView وجود دارد برای حل این موضوع با امثال در حال حاضر تلویزیون ITV هاب 4 و CBS گرفتن کانال های انگلستان است.

ال جی خود قرار دادی سیستم عامل در webOS. آن را فوق العاده نرم و صاف کردن به راحتی قابل کشتیرانی از طریق خود لانچر نوار و پر شده با تعداد زیادی از بر روی تقاضا برنامه های. یکی از بزرگ حذف عدم انگلستان بگیر تا برنامه های. ال جی هنوز مذاکره برای دریافت برنامه های فردی, پردازنده, اما شما نمی خواهد پیدا کردن Freeview بازی در آن سال 2020 تلویزیون.

ال جی ویژگی های ساخته شده در گوگل دستیار و آمازون الکسا در کنار خود ال جی AI برای صدای ورودی. به عنوان سونی با استفاده از آندروید گوگل دستیار ساخته شده است اما در الکسا نیاز به یک دستگاه خارجی.

در حالی که تلویزیون اندروید بهبود یافته در طول سال از LG webOS حقه باز است. آن را برنده می شود اما تا زمانی که ال جی به روز رسانی webOS Sony YouView پشتیبانی انتخاب بهتر برای انگلستان بگیر تا برنامه های.

LG CX OLED در مقابل سونی A9 OLED — امکانات

ال جی تلویزیون اپل برنامه در آن جدیدترین تلویزیون های. همچنین فیلمساز حالت که غیر فعال حرکت صاف و پردازش برای حفظ چشم انداز اصلی از فیلمسازان. Dolby Vision IQ سازگار DV محتوا برای جبران تغییرات در یک اتاق با نور محیط.

شما همچنین HGiG (HDR بازی های مورد علاقه گروه) مشخصات. این بهینه سازی عملکرد HDR در طول گیم پلی. Nvidia G-Sync سازگاری به معنی CX تولید کمتر لکنت و سوسو زدن استفاده می شود که به عنوان یک PC gaming monitor.

سونی پشتیبانی از تلویزیون اپل اما تنها از طریق AirPlay 2. سونی تصمیم به چشم پوشی از فیلمساز حالت در دسترس نباشد آن را به عنوان معتقد است که پردازش آن بهتر است. آن را نشانی از پشتیبانی از Netflix کالیبره حالت است که دستیابی به یک هدف مشابه به فیلمساز حالت اما برای Netflix بکشد محتوا. Gaming-حکیم هیچ ویژگی های خاص اعلام شده است تا کنون.

هر دو شامل پخش 2 و HomeKit. سونی A9 همراه با Chromecast ساخته شده است در حالی که LG OLED CX نمی کند.

سونی A9 بیشتر خود را متمایز با IMAX افزایش صدور گواهینامه است که پشتیبانی از فیلم که با مستند الزامات مورد نیاز برای کیفیت بالا و وضوح و صدا. آن را بهینه سازی تکنولوژی برای هر دو تصویر و صدا.

در چشم ما, LG سایه این نبرد به ویژه برای علاقهمندان به بازی.

مرتبط با: LG تلویزیون 2020 – هر 8K و 4K OLED توضیح داد

LG OLED48CX vs Sony KD-48A9 OLED — عملکرد

همانطور که ما آزمایش کردیم نه مجموعه ما نمی توانیم اظهار نظر در مورد عملکرد خود را به عنوان چنین است. اما ما می توانیم اظهار نظر در رویکرد خود را.

هر دو مجموعه را غنی و کنتراست سیاه و سفید کامل سطح است که OLED تعریف کیفیت. هر دو علامت های تجاری در Dolby Vision/Atmos اردوگاه با پشتیبانی از HDR10 و HLG برای پخش. نه برای مراقبت از سامسونگ حمایت HDR10+.

ال جی 2020 نورتاب شده توسط α9 نسل 3 پردازنده که با استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود تصویر و صدا. AI تصویر نرم افزار یاد می گیرد از LG پایگاه داده از میلیون ها نفر از تصاویر حذف نویز و بهینه سازی کنتراست و اشباع رنگ. با ارتقاء تکنولوژی, چهره ها افزایش یافته است به وضوح و بر روی صفحه نمایش متن به معنای واضح تر و روشن تر است.

هوش مصنوعی کنترل روشنایی تنظیم tone mapping برای بهینه روشنایی بسته به مقدار نور در یک اتاق. AI صدا نرم افزار تصحیح صدا بسته به نوع آنها نوع ژانر; Virtual 5.1 تا مخلوط دو کانال استریو و تبدیل آن به '5.1' و تطبیقی کنترل صدا تجزیه و تحلیل آنچه شما در حال تماشای و خوب-آهنگ ها و مطالب – اگر شما در حال تماشای اخبار تلویزیون را صدای واضح تر. با بلوتوث فراگیر شما می توانید اضافه کردن دو سازگار بلندگوهای بلوتوث به گسترش ارائه شده است.

این A9 است که توسط سونی top-of-the-line X1 نهایی پردازنده. سونی پیکسل کنتراست تقویت کننده تأکید بر رنگ و کنتراست در نور بخش هایی از تصویر برای یک تصویر واقعی تر. شی-بر اساس HDR remaster می توانید بررسی اشیاء منحصر به فرد بر روی صفحه نمایش و تنظیم کنتراست برای عمق بیشتر. 4K X-Reality Pro می توانید مجلل تصاویر HD به نزدیکی 4K با کیفیت در حالی که X-Motion Clarity ارائه می دهد پردازش حرکت برای پیدایش تصاویر. با Triluminous صفحه نمایش A9 می تواند به افزایش رنگ به نگاه طبیعی تر.

صدای ارائه شده توسط Acoustic-سطح صدا که ارتعاش صفحه نمایش برای تولید صدا. صدای زوم بر گفت و گو بنابراین شما می توانید شنیدن آنچه که گفته بدون تبدیل کردن حجم. وجود یک ساب ووفر در عقب به کمک برای بیشتر باس سنگین soundtracks.

ما نمی توانیم تعیین کننده قضاوت در عین حال اما ما انتظار این 48 اینچ تلویزیون به ارائه یک تصویر مشابه و با کیفیت خود را به اندازه کامل تلاش.

LG OLED48CX vs Sony KD-48A9 OLED — حکم اولیه

ما چه چیزی آموخته است ؟ اگر شما یک gamer – کنسول و یا در غیر این صورت – LG گزینه بهتری است مگر اینکه سونی می کشد یک PS5 شکل-خرگوش از کلاه. اگر شما می خواهید دسترسی به انگلستان بگیر تا برنامه های سونی بهتر است (حداقل تا زمانی که LG می شود آن هم عمل می کنند).

LG پوشش می دهد آرایه وسیعی از ویژگی های Nvidia G-Sync فیلمساز و حالت Dolby Vision IQ که مردم ممکن است نیاز بیشتری برای از Netflix کالیبره شده و حالت IMAX افزایش یافته است. با الکسا و گوگل دستیار در کنار آن IoT hub LG است 'دقیق' بیش از حد. سونی دارای Chromecast ساخته شده است هر چند در حالی که شما نیاز به یک خارجی دانگل Chromecast در LG.

ما نمی دانیم که قیمت سونی بنابراین ما نمی تواند تعیین کند که مقدار بهتر. به عنوان مثل با ال جی در دسترس است که می تواند انتخاب قطعی و بدیهی برای جمع و جور OLED تنظیم اگر شما بعد از یک OLED در حال حاضر. مطمئن باشید به آمده به عقب به عنوان ما به شما به روز رسانی این صفحه با ما در برداشت از این تلویزیون های جدید.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن