این برچسب می تواند کمک به تشخیص علائم کروناویروس با استفاده از یک دستگاه تلفن همراه

در حال حاضر تست برای coronavirus را می توان روی حیله و تزویر به دلیل وجود به نظر می رسد کمبود در تعداد کیت های

توسط POSHTIBANNEWS در 16 اردیبهشت 1399

در حال حاضر تست برای coronavirus را می توان روی حیله و تزویر به دلیل وجود به نظر می رسد کمبود در تعداد کیت های آزمایش وجود دارد. این به این معنی است که پزشکان نمی تواند به سادگی هدر این کیت بر هر کسی که فقط راه می رود و می پرسد برای آن است که به طور معمول می باشد برای بیشتر موارد جدی است که می تواند مشکل ساز باشد به این معنی که افرادی که باید جدا نیست.

تبلیغات

به لطف کار انجام شده توسط پژوهشگران در دانشگاه نورث وسترن آنها را توسعه داده اند یک چسب برچسب است که می تواند در گردن است. این برچسب شامل حسگرهایی است که می تواند بی سیم انتقال اطلاعات به یک دستگاه تلفن همراه مانند گوشی های هوشمند و یا قرص خود را که به نوبه خود می تواند ارائه مراقبت های بهداشتی کارگران با اطلاعات است که می تواند کمک به آنها را گرفتن مشکل زودتر در.

برچسب آثار با نظارت بر منطقه بین گلو و قفسه سینه و جایی که آن را نگه می دارد یک نگاه برای هر نامنظم و یا زحمت کشیده تنفس است که یکی از علائم کروناویروس. آن را نیز چک برای تنفسی برای تلفن های موبایل و مانیتور ضربان قلب خود را و همچنین کنترل دمای بدن خود را که در آن داشتن یک تب نیز یکی از علائم.

با اعمال نفوذ این اطلاعات می تواند کمک به پزشکان و مقامات بهداشتی نقطه مورد زودتر به این معنی که این افراد می تواند جدا سریعتر برای جلوگیری از گسترش و همچنین می تواند به طور بالقوه صرفه جویی در زندگی خود به این معنی است که می توان آنها را تحت نظارت و درمان زودتر قبل از آن را بیش از حد جدی است.

هنوز هم وجود دارد کار انجام شود با این دستگاه بنابراین انتظار نداریم که برای دیدن آن را در دسترس در هر زمان به زودی.

در زمینه پزشکی. بیشتر بخوانید درباره Coronavirus Covid-19 و سلامت. منبع: news.northwestern.edu



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن