مایکروسافت پرواز شبیه ساز نصب است گرفتن بازیکن تا طولانی می تواند بازپرداخت

مایکروسافت شبیه ساز پرواز در حال حاضر در کامپیوتر در دسترس است، اما کسانی که بازی در بخار خرید هاست با مشکل غی

توسط POSHTIBANNEWS در 29 مرداد 1399

مایکروسافت شبیه ساز پرواز در حال حاضر در کامپیوتر در دسترس است، اما کسانی که بازی در بخار خرید هاست با مشکل غیر منتظره مواجه شده اند.

در هنگام نصب شبیه ساز پرواز مایکروسافت، شما نیاز به دانلود یک مشتری کوچک قبل از راه اندازی بازی، که شما را از طریق چند گام کوچک فنی قبل از شروع به جای دانلود gargantuan 91GB. اگر اینترنت شما به خراش نیست، این می تواند تعدادی از ساعت طول بکشد.

این می تواند آنقدر طولانی است که می تواند فراتر از پنجره بازپرداخت استیم گسترش, که اجازه می دهد تا بازیکنان برای دریافت تمام پول خود را به عقب تا زمانی که کمتر از دو ساعت شده اند صرف بازی بازی در سوال. نصب اولیه شبیه ساز پرواز مایکروسافت در بازی است، بنابراین هیچ شانسی برای بازپرداخت مدت ها قبل از آنها حتی لمس کابین خلبان وجود دارد.

مرتبط با : بهترین بازی های کامپیوتر

بازیکنان شده اند ابراز دلخورشدن خود را در این ویژگی در بازار بخار، با بررسی برای شبیه ساز پرواز مایکروسافت در حال حاضر نشسته در حکم "مخلوط" است.

"Microsoft, why did you have me install Microsoft Flight Simulator on Steam? من باید بازی را باز نگه دارم تا محتوا را از طریق سرورهای خودتان دانلود کنم، "یک بررسی را می خواند. "اکنون من قادر به دریافت بازپرداخت نیستم زیرا باید بازی را باز نگه دارم تا بازی را در ابتدا دانلود کنم.

این یک سهمیه نسبتا ً کمکی از طرف مایکروسافت است، اگرچه با توجه به اینکه شبیه ساز پرواز مایکروسافت در Xbox Game Pass کاملاً آزاد است، چنین چیزی به احتمال زیاد در طول توسعه از ذهن شرکت عبور نکرد. هنوز هم، این برای کسانی که بهای کامل در بخار پرداخت کرده و دیگر نمی تواند بازپرداخت اگر بازی درست با آنها نمی تواند به دست آوردن تاسف است.

کسب درآمد 4.5/5 در بررسی ما، شبیه ساز پرواز مایکروسافت تعیین معیار جدیدی برای رئالیسم گرافیکی، و یک تجربه واقعا خیره کننده با سخت افزار مناسب است: "این نیاز به تعداد زیادی از اسب بخار و پشتیبانی از تکنولوژی Azure برای به انجام رساندن چنین شاهکار، اما این موانع شسته دور زمانی که شما خیره شدن در شهرستانها بی پایان و جنگل های ضخیم از هزاران پا در هوا. این نفس گیر است، و امیدوارم که این شبیه سازها را بیشتر به جریان اصلی وارد کند."

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن