Mophie آغاز بکار بی سیم قدرت بانک که اتهامات بی سیم

آوردن یک قدرت بانک با شما به نظر می رسد هنجار این روزها اگر چه مشکل این است که مگر اینکه شما یک کیسه شما نیاز

توسط POSHTIBANNEWS در 27 اردیبهشت 1399

آوردن یک قدرت بانک با شما به نظر می رسد هنجار این روزها اگر چه مشکل این است که مگر اینکه شما یک کیسه شما نیاز به مطمئن شوید که شما را به کابل شارژ خود را به عنوان به خوبی. اما برای حل این مشکل Mophie اعلام کرد که آخرین قدرت بانک Mophie Powerstation بی سیم XL.

تبلیغات

به عنوان نام نشان می دهد این است که یک بی سیم شارژ بانک قدرت به این معنی که بدون کابل لازم است تا زمانی که گوشی خود را با پشتیبانی از شارژ بی سیم. نیز وجود دارد پشتیبانی از سیم شارژ اگر شما به آن نیاز دارید اما اگر شما نمی, پس از آن ساخته شده است در شارژر بی سیم بدون شک در مفید آمده است.

به چیزهایی که بالا خاموش Powerstation بی سیم XL همچنین قادر خواهد بود برای شارژ خود را به صورت بی سیم بر روی یک شارژ بی سیم حصیر به این معنی که هر دو هزینه و شارژ بدون نیاز به هر گونه کابل یا سیم. این Powerstation بی سیم XL همراه با یک دختر بسیار قابل ملاحظه از 10 ، 000 میلی آمپر باتری و پس از آن می تواند شما را در حالی که آن را شارژ بی سیم, اما این گزینه وجود دارد اگر شما به آن نیاز دارید.

برای کاربران آی فون, قدرت بانک نیز همراه با رعد و برق ورودی پورت بنابراین شما نمی نیاز به یک مجموعه فوق العاده از کابل اگر شما نیاز به شارژ آن است. این Powerstation بی سیم XL قیمت 100 دلار است که بسیار گران است اما این قیمت است که شما مجبور به پرداخت برای راحتی.

در زمینه تلفن های همراه >تبادل نظر. بیشتر بخوانید درباره Mophie و شارژ بی سیم. منبع: engadget



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن