این است چگونه سونی می تواند رسیدگی به سازگاری در PS5

وقتی که می آید به سازگاری بر روی کنسول آن را ایمن می گویند که مایکروسافت انجام داده است یک کار بسیار بهتری نسب

توسط POSHTIBANNEWS در 20 تیر 1399

وقتی که می آید به سازگاری بر روی کنسول آن را ایمن می گویند که مایکروسافت انجام داده است یک کار بسیار بهتری نسبت به سونی. مثلا PS4 پشتیبانی از سازگاری با بازی های PS3 اما تقریبا از آن در حالی که Xbox One پشتیبانی اصلی ایکس باکس و ایکس باکس 360 بازی.

تبلیغات

اما در یک توییت @Renak_schedule آنها را کشف کرده اند آنچه به نظر می رسد به یک ثبت اختراع توسط سونی است که در آن شرکت به دنبال یک ایده در مورد چگونگی ساخت خود کنسول بیشتر به عقب سازگار با کنسول مثل PS4, PS3, PS2 و اصلی پلی استیشن از طریق استفاده از cloud gaming.

اساسا چه می کند این است که آن را ایجاد یک ماشین مجازی در PS5 (مانند چگونه کاربران مک می تواند اجرا ویندوز با استفاده از بوت کمپ) که در آن آنها می توانند سپس جریان, و بازی طراحی شده برای کنسول های قدیمی تر در PS5. تا حد معینی سونی نوع در حال حاضر این کار با PS4 که در آن از طریق PS در حال حاضر جریان خدمات آنها می توانید بازی بازی های PS3.

اما مسئله اینجا است که علاقهمندان به بازی که نیاز به پرداخت هزینه برای بازی های آنها ممکن است در حال حاضر خود را که می تواند آزار دهنده است و هزینه های اضافی که برخی ممکن است بیش از حد مایل به پرداخت. این ثبت اختراع برای تلفن های موبایل مانند یک فرمت است که, اما با فرض سونی می توانید پیدا کردن یک راه به منظور بررسی بازی خرید آن خواهد بود بسیار عالی.

این امر همچنین PS5 بسیار قانع کننده تر خرید که در آن حق خارج از جعبه بازیکنان نیز قادر به دسترسی به یک تن از بازی در حالی که انتظار برای نسخه های جدیدتر. با توجه به اینکه این ثبت اختراع وجود دارد هیچ گفتن اگر آن را تا به حال ساخته شده بنابراین شاید فکر می کنید امید خود را فقط رتبهدهی نشده است.

در زمینه بازی. بیشتر بخوانید درباره ثبت اختراع, پلی استیشن, Ps2, PS3, PS4, Ps5 و سونی. منبع: thenextweb



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن