گوگل دو را در زوم با حیاتی جدید از ویژگی های

گوگل تایید کرده است برنامه های خود را برای افزایش ظرفیت تماس با توجه به اندیشه ، ما شده اند با توجه به یک برنا

توسط POSHTIBANNEWS در 24 اردیبهشت 1399

گوگل تایید کرده است برنامه های خود را برای افزایش ظرفیت تماس با توجه به اندیشه ، ما شده اند با توجه به یک برنامه دقیق برای رول کردن از ویژگی های جدید اما این نشریه می گوید ما می توانیم انتظار بزرگتر video calls برای رسیدن "به زودی."

تصویری رایگان-تماس نرم افزار در حال حاضر اجازه می دهد تا شما را به خودرا برای امتحان اماده به 12 نفر در یک تماس اما تداوم این تعداد به 32 می تواند آن را جدی تر زوم رقیب. و بر خلاف آن محبوب کنفرانس ابزار اواز یا موسیقی دو نفری نمی خواهد به شما ضربه پس از 40 دقیقه و آن را همراه با مناسب end-to-end encryption.

مرتبط: بهترین راه برای چت تصویری

گوگل در حال حاضر دارای گروه-تماس ابزار با نام Hangouts اما این شرکت برنامه ای برای بازنشسته این گزینه در برخی از نقطه بعد از این سال. پس از آن تعجب آور نیست که گوگل در حال ساخت برخی از تغییرات شدید به اواز یا موسیقی دو نفری آن را به عنوان تلاش می کند به سنگ تیز کردن نرم افزار برای رقابت با امثال واتساپ و اسکایپ.

این شرکت تنها به تازگی گسترش یافته حداکثر تعداد شرکت کنندگان از 8 تا 12 و معرفی برخی از کدک های ویدئویی تکنولوژی برای بهبود کیفیت تماس. همچنین ایجاد یک جدید 'message' از ویژگی های است که اجازه می دهد تا شما را ترک تصویری یادداشت برای مخاطبین خود و به ویژه در تماس با ویژگی های عکس.

در بالا از آن دستی (ولی کاربردی) ویژگی های اواز یا موسیقی دو نفری به تازگی به دست آورد به ویژه خانواده حالت که اجازه می دهد تا شما سعی می کنید از احمقانه فیلتر های ویدئویی در هنگام چت شروع به گرفتن خسته کننده است.

اما به عنوان ابزار هنوز هم ندارد صفحه نمایش های ظرفیت آن را احتمالا بهترین راه حل مناسب برای خانواده و دوستان مربوط به چت و نه در عمق جلسات خود را با تیم فروش.

مرتبط با: ما به عنوان خوانده شده صفحه 4 نقد و بررسی

هر کسی با یک اخیر صفحه گوشی در حال حاضر آشنا با اواز یا موسیقی دو نفری آن را به عنوان پیش فرض تصویری-تماس برنامه بر روی گوشی های. اما شما همچنین می توانید نرم افزار بر روی سیستم عامل iOS و گوشی های آندروید و همچنین در مرورگر خود را.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن