سوپر ماریو وارنر فقط شکست و در عین حال یکی دیگر از بازی های ویدئویی رکورد جهانی

Unopened کپی از برادران سوپر ماریو برای سیستم سرگرمی نینتندو به تازگی به فروش می رسد برای $114,000 (حدود £88,0

توسط POSHTIBANNEWS در 20 تیر 1399

Unopened کپی از برادران سوپر ماریو برای سیستم سرگرمی نینتندو به تازگی به فروش می رسد برای $114,000 (حدود £88,000) شکستن رکورد برای یک بازی.

مهر و موم شده کپی در یک+ وضعیت کپی مدرج قدمت آن به انتشار بازی در سال 1985 منتقل شد برای خداوند متعال مجموع توسط متخصص حراج میراث در روز جمعه. هویت برنده پیشنهاد ناشناخته است.

کپی از این بازی به دست آورده 9.4 امتیاز (بالاترین ممکن است 10) از WATA سازمان تنظیم برای کمک به جمع و نمایندگی مجاز و فروش و با توجه به مثال (از طریق آستانه) است "بالاترین درجه بندی مهر و موم شده Hangtab سوپر ماریو وارنر تا کنون ارائه شده"

که مقوا hangtag کلید به این رکورد قیمت آن به نظر می رسد با توجه به احساس پرنعمت آن را ارائه می دهد. از جمله این واقعیت در حال تحول طبیعت از کنسول بسته بندی بازگشت و سپس آن را به نظر می رسد این نسخه از بازی تنها موجود در قفسه ها را برای چند ماه.

این فهرست آمده است: "چهار وجود دارد sub-انواع پلاستیکی مهر و موم کارتن hangtab جعبه (این خاص کپی سوپر ماریو وارنر بودن "3 کد" نوع) که تولید شد در طول یک سال است. هر یک از زیر-نوع مقوا hangtab جعبه سیاه تولید شده است که در آن بازه زمانی تا به حال یک دوره تولید از فقط چند ماه; یک قطره در سطل در مقایسه با عنوان کلی تولید اجرا شود."

"در یک مقوا hangtab کپی از هر اوایل سیستم سرگرمی نینتندو بازی به ارمغان می آورد و هوای خاصی از "قدیمی" بی نظیر توسط جانشینان آن."

فروش شکسته رکورد جهانی قبلی £100,150 مجموعه توسط یک کپی از همان بازی در ماه ژانویه 2019. که کپی همین بود 9.4 Wata امتیاز و حتی شامل NES برچسب مهر و موم. آن را زودتر چاپ بیش از حد با توجه به Kotaku روزنامه نگار Chris Kohler معنی صاحب کردم ممکن است تا حدودی مقرون به صرفه.

چقدر شما فکر می کنید شما قدیمی NES بازی مجموعه با ارزش را در محلی خود را CeX خروجی? فکر گرفتن مجموعه خود را مدرج? اجازه دهید ما می دانیم @trustedreviews در توییتر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن