به نظر می رسد مانند یک دیابلو 2 Remaster هنوز هم می تواند اتفاق می افتد

بازگشت در سال 2017, ما شنیده شایعات که دیابلو 2 و Warcraft 3 remaster را می توان در آثار. نیمی از این شایعه در

توسط POSHTIBANNEWS در 21 اردیبهشت 1399

بازگشت در سال 2017, ما شنیده شایعات که دیابلو 2 و Warcraft 3 remaster را می توان در آثار. نیمی از این شایعه درست شد به عنوان Warcraft 3: Reforged شد و در نهایت منتشر شد و در حال حاضر به نظر می رسد که یک دیابلو 2 remaster به خوبی می تواند در راه خود را. به اندازه کافی جالب توجه این remaster نخواهد بود توسعه یافته توسط بلیزارد اما Vicarious Visions, یک شرکت تابعه از اکتیویژن.

تبلیغات

این است که با توجه به یک گزارش از سایت Actu که قبلا به دقت پیش بینی کرد دیابلو 4 World of Warcraft: Shadowlands و سرپرستی 2 پس از آن می ایستد به همین دلیل است که آنها می تواند حق دوباره این زمان. اما آنچه باعث می شود این بازی جالب است که به نظر می رسد به نوعی در تضاد زودتر گزارش.

در حالی که ما مطمئن هستیم که برخی دوست دارم برای دیدن یک دیابلو 2 remaster در سال 2019 از آن گزارش شد که در آن بعید به نظر می رسید. دلیل این است که با توجه به دیابلو سازندگان آنها ادعا کردند که با توجه به غفلت به پشتیبان بازی کدهای منبع و دارایی های آنها از دست یک تکه خوبی از این بازی است که به معنای remastering بازی خواهد ثابت کند دشوار است.

آنها سپس پیشنهاد کرد که اگر بلیزارد بودند به تلاش یک remaster آن غیر ممکن خواهد بود به عنوان آنها را اساسا نیاز به شروع از ابتدا. شاید بلیزارد پیدا نکرد پشتیبان جایی پنهان و یا شاید آنها واقعا ساخت بازی از ابتدا اما در هر صورت آن را با یک دانه نمک و امیدوارم ما باید جزئیات بیشتر به زودی.

در زمینه بازی >شایعه. بیشتر بخوانید درباره بلیزارد و دیابلو.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن