Google Discontinues The Pixel 4 After Less Than A Year

When companies release new products, they typically try to keep it around for least a year before it is replac

توسط POSHTIBANNEWS در 20 مرداد 1399
When companies release new products, they typically try to keep it around for least a year before it is replaced by a pixel 4 newer model. این کمک می کند تا به شما اعتماد به نفس مشتریانی که نمی خواهند فکر کنند که محصولات خود را پس از کمتر از یک سال از بودن در بازار منسوخ شده است.
تبلیغات

متاسفانه، به نظر می رسد که گوگل پرداخت نمی پیکسل 4 مشتریان که حسن نیت ارائه میدهد چرا که به نظر می رسد که این شرکت از آن زمان قطع هر دو پیکسل 4 و پیکسل 4 XL. این توسط The Verge تأیید شد که کشف کرد پیکسل ۴ و ۴ XL در وب سایت گوگل به عنوان سهام خارج از فهرست شده است، و به دنبال آن بیانیه ای از گوگل که به این شرح است، "فروشگاه گوگل از طریق موجودی خود فروخته و فروش کامل پیکسل ۴ [و] ۴XL را به پایان می رسد."

با توجه به اینکه هر دو گوشی کمتر از یک سال سن دارد، کمی عجیب به نظر می رسد که گوگل فروش آنها را به این زودی متوقف کند. با این حال، باید به این مهم نیز گفت که فقط به دلیل قطع شدن تلفن ها به این معنا نیست که پشتیبانی از آنها نیز به پایان خواهد رسید. Google می گوید که تمام دستگاه ها حداقل تا سه سال زمانی که منتشر می شوند پشتیبانی خواهند شد.

که می شود گفت ، گوگل انتظار می رود برای اعلام پیکسل 5 گوشی های هوشمند خود را در پاییز ، بنابراین شاید این شرکت واقعا نمی بیند نقطه ای برای حفظ ساخت پیکسل 4 و 4 XL گوشی در این بین.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید در مورد گوگل و گوگل پیکسل 4. منبع: همگرایی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن