Microsoft Surface لپ تاپ 4, شایعات, تاریخ انتشار, قیمت و مشخصات

سطح لپ تاپ 4 شده است رسما تایید توسط مایکروسافت, اما آن را به طور گسترده ای انتظار می رود برای راه اندازی این

توسط POSHTIBANNEWS در 2 مرداد 1399

سطح لپ تاپ 4 شده است رسما تایید توسط مایکروسافت, اما آن را به طور گسترده ای انتظار می رود برای راه اندازی این سال زیر متعدد نشت.

به بیرون درز 3DMark معیار داده ها (خال خال توسط WindowsLatest) را نشان می دهد جدید مایکروسافت دستگاه با استفاده از یک AMD Ryzen 7 4800U پردازنده. در حالی که وجود دارد هیچ خاص ذکر شده از سطح لپ تاپ 4 آن را نسبتا امن به فرض این لپ تاپ در سوال از آنجا که سطح لپ تاپ 3 به تصویب رسید AMD تراشه های سال گذشته است. این پردازنده نیز در نظر گرفته شده برای فوق العاده دستگاه های قابل حمل و سطح لپ تاپ محدوده متناسب با این توضیحات کاملا.

مشهور leaker @_rogame نیز یافت می شود یک معیار نشت اشاره به مایکروسافت دستگاه شامل یک 2.7 GHz Intel ببر دریاچه-U پردازنده. این بدان معنی است که آن را به احتمال بسیار زیاد است که ما را ببینید سطح لپ تاپ 4 در دسترس در هر دو AMD و Intel طعم, اگر چه ما نمی دانیم که آیا Ryzen پردازنده خواهد بود منحصر به فرد به 15 اینچ مدل مانند با سطح لپ تاپ 3.

چه چیز دیگری ما می دانیم در مورد سطح لپ تاپ 4? نه خیلی به صداقت. مایکروسافت شناخته شده است برای ساخت تعداد بسیار کمی تغییرات در طراحی بیرونی از خود لپ تاپ بین نسل به طوری که سطح لپ تاپ 4 به احتمال زیاد همان حفظ صدف و پوسته فرم با مقدار زیادی از گزینه های رنگ.

امیدواریم مایکروسافت را یک برگ از Dell XPS 13 سال 2020 کتاب و اصلاح کردن ناهنجاری و یا معرفی صاعقه 3 اما در حال حاضر هیچ شایعه یا نشت اشاره در این جهت است. به علاوه مایکروسافت قبلا توضیح آن خودداری از استفاده از صاعقه 3 به دلیل خطرات امنیتی که به معنی آن را بعید است به ویژگی های در هر سطح دستگاه برای آینده قابل پیش بینی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مایکروسافت Surface لپ تاپ 4, نگه داشتن خواندن.

مرتبط با: AMD 4000 Ryzen

سطح لپ تاپ 4 تاریخ انتشار – هنگامی که آن را راه اندازی ؟

سطح لپ تاپ 4 است که انتظار می رود برای راه اندازی این, اکتبر, با, مایکروسافت قبلا انتشار مسن تکرار در همان ماه است.

اما شده است وجود دارد هیچ تاییدیه از مایکروسافت در مورد این اکتبر سال 2020 راه اندازی و آن را ممکن است Covid-19 اختلال به خوبی می تواند مختل کردن برنامه.

سطح لپ تاپ 4 قیمت – چقدر هزینه خواهد داشت ؟

شده اند وجود دارد هیچ شایعات نشان می دهد قیمت برای سطح لپ تاپ 4 اما ما انتظار می رود مایکروسافت به استفاده از قیمت گذاری مشابه به زمان سطح لپ تاپ 3 دستگاه.

13-inch سطح لپ تاپ 3 به قیمت £999 در راه اندازی در حالی که 15 اینچ مدل کمی گران تر در £1199.

مرتبط: بهترین لپ تاپ دانشجویی

سطح لپ تاپ 4 مشخصات

معیار نشت پیشنهاد کرده اند که سطح لپ تاپ 4 خواهد شد که هر دو AMD و Intel تنظیمات Ryzen 4000 و آینده اینتل ببر دریاچه پردازنده های.

یک نرم افزار 3DMark معیار نشت (خال خال توسط WindowsLatest) نشان می دهد که مایکروسافت دستگاه اعتقاد بر این بود که سطح لپ تاپ 4, flaunting یک Ryzen 7 4800U پردازنده. این AMD تراشه ویژگی های 8 هسته و 16 تاپیک و یک ساعت افزایش سرعت 4.2 GHz است که با ارتقا در سطح لپ تاپ 3 AMD Ryzen 7 3780U که می بیند 4 هسته 8 موضوعات و یک ساعت افزایش سرعت 4.0 GHz.

جدید Ryzen 4000 پردازنده همچنین از ویژگی های قدرتمند گرافیک یکپارچه که بدان معنی است که سطح لپ تاپ 4 را به طور بالقوه قادر به ارائه یک ورودی سطح عملکرد GPU برای بازی های گاه به گاه و ایجاد محتوا بدون نیاز به یک کارت گرافیک گسسته. AMD همچنین ادعا می کند بهبود بهره وری قدرت است که می تواند عمر باتری را افزایش داد برای مایکروسافت لپ تاپ.

AMD Ryzen 4000

AMD 4000 Ryzen

کمتر شناخته شده است در مورد اینتل ببر دریاچه, و آن را به عنوان نه به طور رسمی نازل شده توسط اینتل است. ما در حال انتظار نسبتا مشخصات مشابه به Ryzen همتای اگر چه مشهور leaker @_rogame اشاره کرده است که آن 3DMark گرافیک نمره نمی کاملا به عنوان بالا به عنوان Ryzen مدل. که گفت: ما نمی دانیم که آیا این high-end اینتل گزینه تنظیمات.

معیار نشت همچنین نشان می دهد که مایکروسافت دستگاه به ویژگی 16GB RAM و یک 256GB SSD. دومی کمی ناامید کننده با 256GB ظرفیت ذخیره سازی در نظر گرفته شود ناشی از خست اما آن را تقریبا تضمین شده است که مایکروسافت ارائه خواهد شد ظرفیت بزرگتر گزینه های بیش از حد.

سطح لپ تاپ 4 طراحی

در حالی که وجود دارد تن از شایعات و نشت گمانه زنی در مورد سطح لپ تاپ 4 پردازنده بسیار کم شده است گفت: در مورد طراحی.

این می تواند به معنای مایکروسافت نمی خواهد هر گونه تغییرات به سطح لپ تاپ 3 طراحی شده است. با سطح محدوده در حال حاضر در نظر گرفته می شود یکی از شیک ترین اولترابوک گزینه نمی توان آن را یک فاجعه (یا تعجب) اگر ما را نمی بیند هر تفاوت های فیزیکی از تکرار قبلی.

که گفت: ما احساس می کنید که مایکروسافت نیاز به اصلاح کردن گودی به منظور رقابت بیشتر به شدت با امثال Dell XPS 13.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن