براي تک تک قرص لازم داري؟ در اینجا میدارد ما برای قرص بالا برای خرید برای دانش آموزان

اگر شما به دنبال تولید کننده تر در سال جدید مدرسه (چه در دانشگاه یا تک است) ، داشتن یک قرص با نام تجاری جدید و

توسط POSHTIBANNEWS در 22 مرداد 1399

اگر شما به دنبال تولید کننده تر در سال جدید مدرسه (چه در دانشگاه یا تک است) ، داشتن یک قرص با نام تجاری جدید واقعا می تواند کمک به چیزهایی که خارج. در اینجا نظرات قابل اعتماد' انتخاب برای بهترین قرص برای خرید برای دانش آموزان.

قرص دیگر دستگاه های پس از فکر آنها یک بار بود. در واقع، اگر شما اینطور لطفا، می توانید با استفاده از یک تبلت به عنوان دستگاه اصلی کار خود دور بشید (من به پایان رسید مرا به نوشتن بیشتر پایان نامه من در آی پد مینی). تنها کاری که باید انجام دهید این است که هر صفحه کلید قدیمی بلوتوث را وصل کنید و خاموش باشید.

مرتبط: برای بهترین قرص ها، ما شما را تحت پوشش

بازگشت به قرص خود را هر چند، گزینه های آنقدر وجود دارد که می تواند گیج کننده به می دانم که در آن برای شروع وجود دارد. خوب، برای این کار، ما سه براکت قیمت کلیدی (همه زیر 500 پوند) تنظیم کرده اید تا به شما کمک کند مستقیما به تبلتی که می توانید از عهده آن بربیاید، برویم. آن را به اندازه کافی پر قیمت در تلاش برای مرتب کردن یک کمد جدید برای سال مدرسه آینده -- آخرین چیزی که شما می خواهید انجام دهید این است که صرف تمام وام تعمیر و نگهداری خود را در قرص.

ارزان و شاد – زیر 100 پوند

بسیار شبیه به بازار گوشی های هوشمند مقرون به صرفه، آن را کاملا معقول در سال 2020 به صرف کمتر از 100 پوند و هنوز هم یک قرص مناسب و معقول برای پول خود را دریافت کنید. در نقطه، آتش زبانه HD 8 گزینه ای بزرگ از مجموعه قرص آمازون است.

در حالی که آتش HD 8 پلاس کمی بهتر خرید, آن را نشانی از قیمت درخواست بالاتر از £ 100 علامت, بنابراین برای بودجه آگاهی خارج وجود دارد, HD استاندارد 8 است که برای رفتن.

برای تنها £ 89.99 ، HD 8 بسته های نرم و صاف 1،280 x 800 LCD صفحه نمایش IPS و رابط کاربر تمیز است که برای ناوبری آسان بین برنامه ها. البته، محصول آمازون، آمازون اعضای نخست به لطف ادغام آسان با خدمات آمازون مانند نخست ویدئو و آمازون موسیقی، بیشترین دریافت قرص.

ارزش بزرگ برای پول -- £ 100 - £ 300

چسبیدن به دستگاه های آمازون برای یک دقیقه، آتش HD 10 ارائه می دهد تجربه حتی قوی تر از آتش HD 8، همه فقط برای £ 149.99. به غیر از فضای خرده فروشی اضافی شما را از صفحه نمایش 10 اینچ دریافت کنید، آتش HD 10 نیز ارائه می دهد عمر باتری جامد تا 12 ساعت.

ترکیب آن دو عامل، آتش HD 10 به دلیل گزینه ای عالی برای هر کسی که به دنبال جریان قسمت عجیب و غریب از نشان می دهد مورد علاقه خود را در بین سخنرانی. بلندگوهای لوحی حتی اگر یک جفت هدفون برای دست ندادن به دست تان نباشد، کار مناسبی برای انتقال صدا انجام می دهم.

متناوباً، اگر شما بیش از حد در مورد داشتن یک آی پد که در حال حاضر در بازار برای چند سال بوده است، شما در حال حاضر می توانید انتخاب کنید تا6 iPad 9.7 ژنرال" برای کسری از قیمت اصلی آن است.

با توجه به اینکه آی پد سال 2018 بسیار ارزان می شود، بهترین گزینه برای ورود به اکوسیستم اپل و آن فروشگاه با شکوه App Store بدون شکستن بانک است. به عنوان یک تبلت باریک و قدرتمند که سازگاری مداد اپل را برای علاقه مندان به هنر به رخ می بکشد، ما امتیاز ۵ ستاره ای کمیاب به آی پد ۹.۷ اینچی دادیم.

بهترین بهترین (در درون دلیل) -- £ 300 +

بودجه دانشجویی معمولی برای هزینه های نزدیک به یک بزرگ در قرص بالا پایان جای نمی, بنابراین انتظار نمی رود برای دیدن اپل پرو را ظاهر در اینجا حتی اگر آن را مسلما بهترین قرص رفتن. در عوض، اینها قرص های نوک بالای مطلق هستند که ما در زیر رده ممتاز توصیه می کنیم.

Kicking things off with another device of Apple's, the Apple iPad 7 (or iPad 10.2) offers some of the best value for money we've ever seen on a tablet. حتی در حال حاضر، چیپ ست A10 همراه اجازه می دهد تا سیستم عامل اپل برای اجرای روان کره ای، که به نوبه خود باعث می شود چند وظیفه ای آسان تر از همیشه.

اگر شما در حال گرفتن یک دوره هنر (و یا لذت بردن از نقاشی در وقت فراغت خود را) با این حال ، پس از آن هزینه های اضافی از داشتن به fork کردن برای مداد اپل می تواند اضافه کردن. برای یک تجربه همه در یک، عالی کهکشان زبانه S6 مطلب می تواند فقط بلیط.

با وجود قیمت مناسب، S6 Lite همراه با قلم سامسونگ، که می تواند برای یادداشت گرفتن در طول کلاس ها نیز استفاده می شود. در حالی که آندروید کاملا به عنوان بهینه سازی برای قرص به عنوان ارائه اپل نیست، رابط کاربر S6 Lite هنوز تمیز است و ورود برنامه های سامسونگ با نام تجاری خود را انجام کمک به بسیاری از قابلیت قلم S.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن