خیر لژیون تلفن دوئل می خواهد به یک آندروید نینتندو سوئیچ

Lenovo به تازگی راه اندازی اولین Legion-مارک تلفن بازی و این کاملا مسخره قدرتمند برای دستگاه های آندروید است ک

توسط POSHTIBANNEWS در 1 مرداد 1399

Lenovo به تازگی راه اندازی اولین Legion-مارک تلفن بازی و این کاملا مسخره قدرتمند برای دستگاه های آندروید است که استفاده می شود طراحی شده و فقط مانند نینتندو سوئیچ.

خیر طراحی شده است این گوشی به بهترین کار در حالت افقی و نام تجاری می گوید که حتی زمانی که شما بازی نمی, شما نمی خواهد که به تغییر آن را به عقب به طور سنتی در موقعیت عمودی. شما می توانید احساس برای طراحی این ایده فقط به دنبال در موقعیت pop-up selfie camera: آن را در کنار و نه از بالا.

هم وجود دارد تعدادی از, بازی, تم " است که به عنوان مثال شامل یک صفحه حالت است که به شما اجازه می بازی از طریق یک ارتباط صفحه کلید و ماوس بر روی یک مانیتور خارجی.

خیر لژیون تلفن دوئل عملکرد و مشخصات – مطلق نیروگاه

به عنوان این است که یک بازی تلفن داخلی هستند برخی از بهترین ما تا کنون دیده ام در یک تلفن آندروید. این یکی از اولین گوشی های برای بسته Snapdragon 865 Plus تراشه (همچنین شایعه به قدرت توجه داشته باشید کهکشان 20) همراه با 16GB LPDDR5 RAM و 512GB از UFS 3.1 سازی. آن را از زیر-6 5G سازگار بیش از حد ایده آل است اگر شما در حال برنامه ریزی در جلسات چند نفره از طریق Wi-Fi و یا وارد شدن به بازی جریان پایین خط.

نمایش جالب به نظر می رسد بیش از حد به آن می بالد 144Hz نرخ refresh برای فوق العاده صاف پیمایش و بازی همراه با یک 240Hz نرخ نمونه برداری. آن را به یک پنل OLED با صفحه نمایش QHD+ با وضوح و اقدامات 6.65-اینچ است. آن را به بالاترین وضوح در اطراف, اما آن را هنوز هم باید با ارائه یک تصویر واضح.

در حالی که کسانی که مشخصات قابل توجه این باتری با تکنولوژی است که واقعا به ما علاقه مند است. در داخل لژیون وجود دو باتری 2500mAh و دو USB-C پورت (یکی در کنار دیگری در پایین) و این را می توان در همان زمان. خیر می گوید این منجر به فوق العاده سریع شارژ بار از 0-50% در 10 دقیقه و با یک شارژ کامل در 30 دقیقه. به طور جدی مسائل قابل توجه.

مرتبط: بهترین بازی های تلفن

لژیون دارای دو باتری

دوربین هرگز دلیل شما در حال رفتن به خرید یک تلفن بازی با این حال هنوز هم وجود دارد چند در اینجا گنجانده شده. که pop-up دوربین 20MP و طراحی شده برای ضبط خود را در حالی که جریان و دیگری وجود دارد 64MP تیرانداز در پشت تر می تواند تولید 16MP فوق العاده گسترده ای بزند.

مرتبط با: Asus ROG تلفن 3

خیر لژیون تلفن دوئل قیمت و تاریخ انتشار

متاسفانه, آن را به نظر نمی آید مانند گوشی خواهد بود که به ایالات متحده آمریکا و انگلستان است. در چین آن خواهید بود badged به عنوان خیر لژیون تلفن نرم افزار و در دسترس خواهد بود در ماه جولای. باید آن را نیز به بازارهای دیگر مانند برزیل. قیمت گذاری هنوز به تایید شود.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن