مایکروسافت سطح اوازیا آمدن به بریتانیا؟

مایکروسافت در نهایت قیمت و تاریخ انتشار برای اوازیای سطح آینده تایید شده است. برنامه پرتاب گوشی های هوشمند دو

توسط POSHTIBANNEWS در 23 مرداد 1399

مایکروسافت در نهایت قیمت و تاریخ انتشار برای اوازیای سطح آینده تایید شده است. برنامه پرتاب گوشی های هوشمند دو صفحه ای از زمانی که خواهر و برادر بزرگتر ش، Surface Neo،به تاخیر افتاده بود، درهوا بوده است.

ما اکنون می دانیم که اولین تلفن سطح مایکروسافت چه زمانی در دسترس عموم قرار خواهد داشت. سطح Duo خندق صفحه نمایش تاشو (sorta) مشابه تاشو روی صفحه نمایش رقبامانند کهکشان Z برابر 2، انتخاب به جای دو صفحه نمایش جداگانه و لواسه به ترکیب دو.

اما شما احتمالا در حال حاضر جزئیات اساسی از هیجان انگیز فرم جدید عامل می دانم. بیایید با این که آیا دستگاه خواهد شد راه خود را به بازار گوشی های هوشمند بریتانیا را فشار دهید.

مرتبط با : سطح دوازده هو در مقابل سطح نئو

مایکروسافت سطح اوازیا آمدن به بریتانیا؟

به نظر می رسد که گروه موسیقی دو نفره سطحی به بریتانیا نمی رسد، به عنوان یک نماینده مایکروسافت به بررسی های قابل اعتماد گفت، "در ابتدا، سطح دوازده در ایالات متحده در دسترس خواهد بود."

rep تایید مایکروسافت هیچ نمونه بررسی در دسترس رسانه های بریتانیا ندارد. این نشان می دهد که تاریخ انتشار نهایی برای انگلستان می تواند برخی از راه خاموش, با این حال, آن را نیز نشان می دهد دستگاه دو صفحه نمایش آن را در سراسر اقیانوس اطلس در نهایت.

تا کنون، گروه موسیقی دو نفره سطحی تنها در ۱۰ سپتامبر در آمریکا منتشر خواهد شد. قیمت گذاری دستگاه در می آید در $ 1399 و تبدیل مستقیم آن را در حدود قیمت £ 1074 را ببینید. با این حال ، این مورد به ندرت این روزها ، با قیمت گذاری معمولا بسیار نزدیک تر است.

بنابراین ، چه خواهد شد برای شما £ 1000 به علاوه هنگامی که سطح Duo می کند آن را به سواحل انگلستان دریافت کنید؟ به همراه طراحی دو صفحه نمایش، Duo دارای چیپ ست Snapdragon 855، RAM 6GB، ذخیره سازی 256GB و باتری 3460mAh است.

مشخصات یک تاد منکه شده، با Duo نیز فاقد NFC و 5G. به نظر می رسد اگر مایکروسافت در گرفتن طراحی سخت افزار در سمت راست اول تمرکز, اما شاید ما بیشتر مدرن داخلی آمده است سطح موسیقی دو 2.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن