آلن ویک در حال بازگشت در گسترش بعدی برای کنترل

آلن ویک قرار است در AWE، آخرین گسترش برای کنترل سرگرمی درمان را بازگشت. به نظر می رسد تیره, مرموز و مثبت bonke

توسط POSHTIBANNEWS در 19 مرداد 1399

آلن ویک قرار است در AWE، آخرین گسترش برای کنترل سرگرمی درمان را بازگشت. به نظر می رسد تیره, مرموز و مثبت bonkers در بهترین راه ممکن. 

با تریلر در طول نمایش دیشب دولت بازی پرده برداری شد، AWE (کوتاه برای رویداد جهانی تغییر یافته) دومین و آخرین گسترش برای کنترل مجموعه ای برای راه اندازی در سراسر PS4، ایکس باکس یک و کامپیوتر در تاریخ 27 اوت است.

در طول گسترش، جسی فادن نیاز به بررسی تعدادی از رویدادهای جهان تغییر یافته که باعث دردسر در سراسر جهان، که اتفاق می افتد که در شهر برایت فالز واقع شده است. طرفداران این را به عنوان تنظیم آلن ویک، با شخصیت titular حتی ساخت ظاهر در تریلر به تشخیص.

مرتبط با: گیگابایت Aorus 15G نقد و بررسی

تیم ما با قرار دادن تن از جزئیات کوچک در اطراف بخش برای شما به کشف سرگرم کننده بود. ما برای یک روش مودیه تر، بیشتر پر تعلیق برای این گسترش رفت، بنابراین مراقب باشید. اما در حالی که در آن قرار داشتید خیلی نترسید!" یک نوشته در وبلاگ پلی استیشن را می خواند..

در حالی که آن را با محتوای داستان خواهد شد awe نیز معرفی چند ویژگی های جدید از جمله حالت کاملا نوبه خود و ماشین بازی که اجازه می دهد تا شما را به پخش جنگ رئیس و دیگر محبوب مجموعه قطعه از مبارزات انتخاباتی. آره، شامل ماز اشترای می شه

علاوه بر این، یک به روز رسانی در این ماه با چند تغییر کیفیت خوش آمدید زندگی کاهش می دهد. این ارتقاء توانایی جدید، یک سیستم بازرسی kinder و برخی از گزینه های دسترسی جدید برای بازیکنان که ممکن است آنها نیاز داشته باشد شامل می شود. کنترل تقریبا یک ساله است، بنابراین برای دیدن پشتیبانی بسیار از آن بسیار عالی است.

در اینجا چیزی است که من از کنترل در بررسی من 4/5 در سال 2019 فکر می کردم: "به عنوان تیرانداز، آن را با محبت راضی به بازی، به عنوان همه مکانیک خود را مش برای ایجاد یک نرم و صاف، انفجار فوق طبیعی از قدرت های ماوراء طبیعی و تفنگ بازی الکتیک. ترکیب که با باز به پایان رسید اکتشاف و بسته نزدیک تعالی است. "

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن