HomeAdvisor نقد و بررسی: 3 چیز به دانستن قبل از شما ثبت نام

وقتی که می آید به صفحه اصلی بهبود برخی از وظایف و پروژه ها به سادگی بیش از حد بزرگ برای مقابله با خود را. اگر

توسط POSHTIBANNEWS در 31 تیر 1399

وقتی که می آید به صفحه اصلی بهبود برخی از وظایف و پروژه ها به سادگی بیش از حد بزرگ برای مقابله با خود را. اگر شما در حال فکر کردن در مورد استخدام یک حرفه ای به کمک HomeAdvisor یک منبع بزرگ را در نظر بگیرید.

من به تازگی درخواست چند نقل قول در HomeAdvisor برای یک آشپزخانه پروژه نقاشی — فقط برای دیدن آنچه که این فرایند بود. در این مقاله من یک نگاهی از نزدیک در آنچه که شما می توانید در HomeAdvisor سایت و چگونگی آن می تواند کمک به شما در پیدا کردن حرفه ای مناسب برای این کار است.

آنچه که در مورد HomeAdvisor قبل از استخدام یک حرفه ای

این که آیا شما نیاز به کمک با بهبود صفحه اصلی, تعمیر و نگهداری و یا تعمیر, شما به احتمال زیاد پیدا کردن یک حرفه ای در HomeAdvisor که می تواند کمک به. شما می توانید برای واجد شرایط حرفه ای و درخواست نقل قول از طریق سایت و یا نرم افزار. شما همچنین می توانید جزئیات تایید, بررسی, ثبت نام برای قیمت ثابت خدمات و بیشتر.

قبل از بازدید شما از وب سایت و یا دانلود این برنامه در نظر گرفتن این سه چیز:

در هر بخش در زیر شما پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد خدمات رایگان ارائه شده توسط HomeAdvisor و چگونه آغاز شده است.

1. چه HomeAdvisor?

HomeAdvisor رایگان وب سایت و نرم افزار (iOS و Android) متعلق به لب Homeservices. که همان شرکت است که صاحب angie's List. HomeAdvisor اجازه می دهد تا کاربران در پیدا کردن prescreened محلی, حرفه ای, درخواست نقل و کتاب قرار ملاقات. شما پیدا کردن لیست برای ساخت و ساز, محوطه سازی, تعمیر خانه, تمیز کردن خانه و بیشتر.

علاوه بر این برای کمک به شما استخدام حرفه ای HomeAdvisor منابع مرکز فراهم می کند نکات و آموزش. شما پیدا کردن راهنماهای در خانه مشترک تعمیر و نگهداری و تعمیر پروژه ها و همچنین ایده ها و الهام بخش است.

این هزینه های واقعی راهنمای یکی دیگر از ابزار رایگان در HomeAdvisor. آن را به شما ایده چقدر شما می توانید انتظار به پرداخت هزینه برای خدمات حرفه ای. با توجه به HomeAdvisor این تخمین ها بر اساس شرایط واقعی محلی و ملی, صفحه اصلی پروژه داده است.

2. چگونه HomeAdvisor کار می کند ؟

HomeAdvisor متصل کاربران با شرکت های محلی در حالی که ارائه دسترسی به تایید بررسی و رتبه بندی. با استفاده از وب سایت من قادر به مقایسه نزدیکی کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر مشتریان تجارب درخواست نقل قول ها و بیشتر.

پس از ثبت نام برای HomeAdvisor و همچنین رقبای مانند angie's List و sara macdonald من پیدا کردم که HomeAdvisor ارائه شده یکی از ویژگی های که ایستاده بود در میان بقیه: قیمت ثابت خدمات. خدمات در چند دسته از جمله نور خانه, تعمیر, تعمیر و نگهداری چمن و رفوی — در دسترس در قیمت از پیش تعیین شده.

تبلیغات

این گزینه به شما امکان دیدن قیمت های چشمگیر و اگر شما آن را دوست دارم شما می توانید برنامه کار آنلاین. HomeAdvisor خواهد شد و سپس شما مطابقت با یک کسب و کار برای تکمیل خدمات که در آن قیمت. این می تواند کمک به شما صرفه جویی در وقت برای پیدا کردن کسی که برای پروژه خود را.

آیا شما تصمیم به مقایسه نقل قول خود را و یا انتخاب کردن برای ثابت قیمت HomeAdvisor می تواند یک منبع بزرگ برای اتصال با توصیه حرفه ای در منطقه شما.

شروع

برای شروع بازدید HomeAdvisor آنلاین و یا دانلود این برنامه برای سیستم عامل iOS یا آندروید. شما می توانید یک حساب رایگان ایجاد کنید, اما شما لازم نیست که به منظور استفاده از HomeAdvisor.

HomeAdvisor website's home screen displaying the ProFinder search bar and popular projects

از صفحه نمایش از هر دو وب سایت و برنامه ترین گزینه های شما مستقیم به HomeAdvisor را ProFinder ابزار. این ابزار جستجو اجازه می دهد تا شما را به وارد کردن اطلاعات بیشتر در مورد پروژه خود را و اتصال به حرفه ای. شما همچنین می توانید در پایین حرکت برای کسب اطلاعات بیشتر و لینک به دیگر منابع رایگان.

پیدا کردن یک حرفه ای

سه روش اصلی وجود دارد برای پیدا کردن یک در نزدیکی حرفه ای با استفاده از HomeAdvisor.

  1. استفاده از HomeAdvisor را ProFinder ابزار. این اجازه می دهد تا شما را وارد کنید اطلاعات خود را در مورد پروژه خاص و تماس با شرکت/شرکت هایی که HomeAdvisor توصیه می کند. با استفاده از این روش شما را تا پایان با یک تا سه به نقل از.
  2. با استفاده از این فهرست به فهرست را از طریق نزدیکی حرفه ای و تصمیم بگیرید که کدام یک(s) تماس بگیرید. با استفاده از این روش شما می توانید درخواست نقل قول به عنوان بسیاری به عنوان شما می خواهید.
  3. جستجو برای قیمت ثابت خدمات و پرداخت هزینه های چشمگیر برای HomeAdvisor به ارسال واجد شرایط در زمینه بررسی حرفه ای به تکمیل این کار است. با این روش شما جست و خیز به نقل از دسترس نباشد. در عوض, شما توافق می کنید که این کار انجام شده توسط حرفه ای که HomeAdvisor انتخاب برای یک غیر قیمت قابل مذاکره.

وقتی که من تعداد بازدید HomeAdvisor, من با استفاده از ProFinder ابزار برای اولین بار به دیدن آن شرکت من خواهد بود همسان با. من در تایپ خدمات من به دنبال و انتخاب مناسب پیشنهاد: "رنگ آشپزخانه." از من وجود دارد, پاسخ به چند سوال در مورد این پروژه و کلیک "نمایش مطابق با جوانب مثبت."

HomeAdvisor's instant connection option that allows you to speak to a qualified professional within minutes

من تا به حال این گزینه برای اتصال فورا با این نرم افزار که HomeAdvisor توصیه می شود. وقتی که من کلیک "اتصال من در حال حاضر" من یک تماس تلفنی در عرض چند ثانیه که وصل من با زندگی من "مطابقت دارد." از وجود ما قادر به بحث در مورد نقل و جزئیات پروژه.

من جستجو و بار دوم کلیک "نه ممنون فقط من نشان می دهد من جوانب مثبت است." تنها بازی HomeAdvisor ارائه شده این شرکت بود من فقط می خواهم صحبت با تلفن. بسته به نوع پروژه و محل سکونت خود را, شما می تواند همسان با به عنوان بسیاری به عنوان سه حرفه ای.

تبلیغات

من فکر کردم این کتاب راهنمای بسیار دقیق تر و راحت راه برای جمع آوری نقل قول و مقایسه کسب و کار. من تصمیم به فهرست بررسی با انتخاب نوع خدمات (نقاشی) و ورود من کد پستی است.

HomeAdvisor's LiveDirectory results featuring two local professionals and their overall ratings based on verified customer feedback

با این روش من دیدم 29 نزدیکی کسب و کار است که در زمینۀ نقاشی و آنها را نسبت به خودم.

من هم کنجکاو برای دیدن اگر HomeAdvisor ارائه قیمت ثابت خدمات برای رنگ آمیزی و من پیدا کردم که آنها انجام می دهند. من با استفاده از این لینک به جستجو برای خدمات نقاشی داخلی در منطقه است. من جواب چند سوال در مورد این پروژه از جمله مواد چه من می خواهم ارائه, چه رنگ دیوارها چه مدت این پروژه را و هنگامی که من می خواستم این کار انجام می شود.

HomeAdvisor fixed price services offer along with information about the HomeAdvisor Savings Members subscription

قیمت به کتاب نقاشان در منطقه به مدت سه ساعت و نیم (توصیه می شود مقدار زمان) بود $234. من پس از آن تا به حال این گزینه برای تکمیل رزرو من و وارد کردن اطلاعات پرداخت و یا ثبت نام برای HomeAdvisor را پس انداز عضویت. عضویت در هزینه $19.99 سالانه و شما 20% تخفیف واجد شرایط خدمات است که به شما کتاب و پرداخت هزینه برای در HomeAdvisor.

با قیمت ثابت گزینه من قادر به مقایسه نقل قول و یا خواندن در مورد کسی که می تواند انجام این کار است. هر دو از این اشکالات عمده ساخته شده من تعجب می کنم اگر من می تواند بهترین خدمات را برای قیمت — یا بهترین قیمت را برای خدمات. کلارک توصیه می کند همیشه در جمع چند نقل قول و مراجع قبل از تصمیم گیری آنها را استخدام. برای اطلاعات بیشتر در Clark, توصیه های استخدام پیمانکار و اتمام این شش نکته.

صرفه جویی در پول نکته: اگر شما با استفاده از برنامه ریزی یک قیمت ثابت خدمات بررسی صندوق ورودی ایمیل خود را قبل از ارسال پرداخت خود را و یا ثبت نام برای عضویت. من دریافت یک ایمیل از HomeAdvisor طولانی نیست پس از وارد کردن آدرس ایمیل من است که شامل 15%-کوپن برای اولین بار ثابت-قیمت خدمات.

جمع آوری اطلاعات و درخواست نقل قول

بسته به اینکه آیا شما با استفاده از ProFinder ابزار و یا فهرست HomeAdvisor دایرکتوری شما می توانید جمع آوری نقل قول در چند راه مختلف.

زمانی که من تصمیم به متصل فورا به یک حرفه ای من یک تماس تلفنی. بعد من یک پیام در مورد این پروژه از طریق پیام متنی و ایمیل و نرم افزار. همه از این روش ساخته شده آن را آسان برای اتصال با یک حرفه ای است.

تبلیغات

A message received from a professional on HomeAdvisor requesting a follow-up call

اگر شما را انتخاب کنید به جای جستجو در دایرکتوری شما می توانید تصمیم می گیرید که شما می خواهم به درخواست یک نقل قول از بر اساس اطلاعات از مشخصات شرکت. زمانی که من جستجو برای نقاشان داخلی در منطقه من, من قادر به کشف اطلاعات در بیش از 20 حرفه ای.

شما می توانید با کلیک بر روی هر شرکت نام و برای کسب اطلاعات بیشتر.

A business' profile on HomeAdvisor featuring company information, ratings, reviews, photos, achievements and more.

در صفحه کسب و کار شما می توانید یک نمره کلی در مقیاس پنج ستاره بر اساس تایید اعتبار. شما همچنین می توانید عکس ها و جزئیات تایید نظرات مشتریان.

5 ستاره در مقیاس شامل معیارهای مانند ارزش برای پول مشتری خدمات و کیفیت. وجود دارد که شش نوع از مدالها شما ممکن است در یک شرکت صفحه:

  1. دارای امتیاز بالا نرم افزار. شرکت با این نشان را حفظ کلی امتیاز از چهار ستاره پس از پنج بررسی و بیش از 90 درصد از داوران به آنها توصیه می شود. همچنین آنها را دریافت کرده ام و هیچ شکایتی در شش ماه گذشته.
  2. نخبگان خدمات نرم افزار. شرکت با این نشان باید حداقل پنج بررسی با پنج ستاره امتیاز. آنها همچنین حفظ یک امتیاز کلی حداقل چهار و نیم ستاره و بدست هیچ شکایتی در شش ماه گذشته.
  3. صاحب خانه بررسی است. فعال حرفه ای با 20 و 50 و یا 100 بررسی کسب این مدالها.
  4. بهترین HomeAdvisor. این جایزه که سالانه به شرکت هایی که فعال شده اند برای حداقل شش ماه بدست هیچ شکایتی در آن زمان دوره و حفظ چهار ستاره امتیاز.
  5. مهر تایید. این نشان گواهی است که یک نرم افزار شده است به نمایش در آمد و مورد تایید HomeAdvisor گذشت یک چک پس زمینه و ارائه مدرک حرفه ای با مجوز و بیمه. شما می توانید جزئیات بیشتر در مورد HomeAdvisor را فرآیند غربالگری در وب سایت.
  6. سال با در هکتار است. این نشان می دهد که یک نرم افزار در حال حاضر و عضو فعال HomeAdvisor با هیچ شکایتی در شش ماه گذشته. تعداد سال ها نمایش داده می شود نشان می دهد سالگرد این شرکت در غربالگری اولیه و تصویب.

هنگامی که شما پیدا کردن یک شرکت است که شما علاقه مند در شما می توانید با کلیک بر روی "دریافت نقل قول" برای رسیدن به خروج.

چه بعدی ؟

یک نرم افزار ممکن است به عقب بر گردیم به شما با یک تماس مستقیم یک پیام از طریق HomeAdvisor و یا از طریق ارسال دعوتنامه برای مناقصه در پروژه های خود را. به طور کلی شما می توانید انتظار برای شنیدن از حرفه ای ها در عرض یک روز. بسته به تنظیمات اطلاع رسانی شما را دریافت پیام متنی و ایمیل و برنامه اطلاعیه ها در هنگام دریافت یک پیام یا پیشنهاد از یک حرفه ای است.

وجود دارد یک "پروژه" زبانه آنلاین و در برنامه است که اجازه می دهد تا شما را به پیگیری های ارتباطی خود را در تاریخ با هر نرم افزار.

برای ثابت-قیمت خدمات, شما قادر خواهید بود به برنامه و برای همه چیز پرداخت آنلاین بعد از وارد کردن مشخصات پروژه. پس از آن انتظار یک پیام تایید از HomeAdvisor یا خود را همسان حرفه ای. نگه داشتن در ذهن است که شما خواهد شد تحت پوشش ثابت-گارانتی اگر شما با استفاده از این روش به استخدام کسی.

تبلیغات

مهم نیست که چه روش شما انتخاب می کنید شما باید به توافق برسند به شرایط خاص و اجازه می دهد که HomeAdvisor و وابسته به آن برای تماس با شما از طریق خودکار خدمات. این بدان معناست که شما می توانید انتظار برای دریافت ایمیل های اسپم تا زمانی که شما انتخاب کردن و یا خود را به روز رسانی هشدار از طریق تنظیمات.

این HomeAdvisor شادی تضمین

هنگامی که شما کتاب و پرداخت هزینه برای خدمات خانه با یک شرکت است که HomeAdvisor است همسان شما با شما نیز تحت پوشش HomeAdvisor شادی را تضمین کند.

این تضمین می کند که شما همسان تنها با واجد شرایط پس زمینه-بررسی خدمات حرفه ای. اگر شما راضی نیست با عملکرد این سرویس دهنده شما خواهد بود واجد شرایط برای دریافت این کار دوباره انجام می شود و یا جبران برای کل مبلغ شما پرداخت از طریق HomeAdvisor. این شرکت نیز پوشش می دهد آسیب به $500,000 از مقدماتی خدمات. در اینجا محدودیت و محرومیت برای تضمین کند.

در حالی که HomeAdvisor شادی تضمین است که مزایای زیادی برای استفاده از این سرویس شما باید قادر به جلوگیری از نیاز به آن را با پیروی از این شش نکته. اگر شما تحقیق یک شرکت جمع آوری شده به نقل از چندین تماس مراجع و ملاقات خود را با پیمانکار در شخص شما به احتمال زیاد برای جلوگیری از هر گونه مشکلات و یا miscommunications در وهله اول.

افکار نهایی

به طور کلی من فکر می کنم HomeAdvisor یک منبع خوب اگر شما به دنبال یک پیمانکار و یا ارائه دهنده خدمات برای بهبود صفحه اصلی, تعمیر و نگهداری و یا تعمیر. این اجازه می دهد تا شما برای اتصال به سرعت با پیش نمایش حرفه ای و مقایسه کسب و کارهای محلی. رایگان است اما نگه داشتن در ذهن پتانسیل اشکالاتی: دادن پست و محدود نتایج جستجو.

پس از ایجاد یک حساب کاربری و درخواست چند نقل قول از طریق HomeAdvisor خودم در اینجا بزرگترین جوانب مثبت و منفی که من پیدا کردم با این سرویس:

مزایا:

  • هزینه. اتصال با حرفه ای در منطقه خود را بررسی خواندن و پیدا کردن اطلاعات شرکت و با استفاده از تمام ویژگی های دیگر در دسترس از طریق HomeAdvisor به طور کامل رایگان است.
  • اتصال از طریق مسنجر. اگر شما با استفاده از این سایت ProFinder در ساعات کسب و کار شما می توانید انتخاب کنید برای متصل شود بلافاصله به یک کسب و کار توصیه می شود. که به معنی شما می تواند صحبت کردن با یک حرفه ای واجد شرایط در عرض چند دقیقه!
  • قیمت گذاری ثابت. اگر شما نمی خواهید به تحقیق و جمع آوری و مقایسه نقل قول خودتان شما می توانید با پرداخت هزینه های چشمگیر برای یک حرفه ای به تکمیل این کار برای شما. HomeAdvisor خواهد آن را راه اندازی و شما را تحت پوشش ثابت قیمت گذاری را تضمین کند.

منفی:

  • محدود نتایج جستجو. اگر شما با استفاده از ProFinder شما همسان با تنها یک تا سه حرفه ای در منطقه شما. شما می توانید اضافی توصیه می شود اما آن را هنوز هم یک لیست کامل.
  • قابلیت استفاده. پس از دیدن نتایج محدود از ProFinder آن زمان در حالی که برای من برای پیدا کردن دایرکتوری در وب سایت. حتی پس از آن من احساس مثل من تحت فشار قرار دادند به سمت استفاده از ProFinder ابزار به جای. که من پیدا کردم این لیست دایرکتوری به خاک سپرده شد کمی پایین تر در صفحه.
  • دادن ایمیل. در عرض 24 ساعت اول استفاده از HomeAdvisor من در مجموع از پنج پیام های متنی سه تماس و 10 ایمیل های مربوط به این شرکت است. در حالی که همه از این بودند که دادن این بود که بسیاری از اطلاعیه برای دریافت در یک روز. شما باید برای تغییر تنظیمات اعلان و لغو اشتراک به خدمات را متوقف و وابسته به آن از تماس با شما.

اگر شما به دنبال یک پیمانکار و یا ارائه دهنده خدمات از طریق HomeAdvisor, من پیشنهاد می کنم مرور از طریق دایرکتوری. انجام این کار قبل از اینکه شما استخدام یکی از مسابقات HomeAdvisor را ProFinder فراهم می کند و یا قبل از رزرو با قیمت ثابت خدمات. داشتن دسترسی به بیشتر شرکت های پروفیل های ساخته شده من احساس کنم که می تواند یک تصمیم آگاهانه تر هنگامی که درخواست نقل قول.

آیا شما تا به حال به استخدام حرفه ای است که شما بر روی HomeAdvisor? به ما بگویید که در مورد تجربه خود را در نظرات زیر!

بیشتر Clark.com مطالب و محتوا:



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن