نشت نقطه به مراتب ارزان تر OLED آیفون 12 سال جاری

چقدر آی فون جدید هزینه دارد ؟ ما ممکن است پاسخ چند ماه در اوایل با تشکر از نشت از یک منبع قابل اعتماد در این ز

توسط POSHTIBANNEWS در 15 اردیبهشت 1399

چقدر آی فون جدید هزینه دارد ؟ ما ممکن است پاسخ چند ماه در اوایل با تشکر از نشت از یک منبع قابل اعتماد در این زمینه است.

با توجه به قابل اعتماد Jon Prosser, آی فون, 12 محدوده را شروع قیمت از $649 (~£523) وجود خواهد داشت و در مجموع چهار مدل در سری. همچنین به نظر می رسد اپل می تواند فرار LCD و OLED در سراسر طیف کامل.

با توجه به توییت های جاسازی شده در بالا بیشتر از این محدوده را به عنوان مستقیم به دنبال یو پی اس به آی فون 11. اما, نیز وجود دارد یک مدل جدید 5.4 اینچ صفحه نمایش است که هرگز قبل از دیده شده است. این خواهد بود که ارزان ترین مدل در محدوده اما آن را هنوز هم به رخ کشیدن 2 دوربین عقب و 5G اتصال. آن را به عنوان یک پل در اپل محدوده بین آی فون جدید SE 2 ($399/£419) و 6.1 اینچی OLED آیفون 12 است که در قیمت $749 (~£600).

مرتبط با: بهترین گوشی های

حق بیمه بیشتر مدل ها به نظر می رسد خود را حفظ کرده اند premium قیمت: آیفون 12 نرم افزار است برای شروع از $999 (~£800) و آی فون 12 Pro Max است و حتی گرانتر در $1099 (~£885). مشتریان باید با احتیاط از این قیمت مستقیم, تبدیل, اما چون اغلب آنها یک معامله خام از اپل در این جبهه.

مرتبط: بهترین اپل

راه اندازی آی فون جدید است که همیشه یکی از بزرگترین رویدادهای فناوری, تقویم, و در حالی که جزئیات این دستگاه جدید اغلب نشت قبل از روز خود را معمولا قیمت ها نگهداری می شود به عنوان محرمانه محافظت هستند که ناشناخته تا زمانی که نشان داد در مرحله. در حالی که هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از زمان برای قیمت به تجدید نظر قبل از راه اندازی این بهترین برآورد ما هنوز به عنوان Jon Prosser تاسیس یک شهرت قوی برای قابلیت اطمینان با تشکر از نشت در مورد آی فون SE 2. ما به شدت تحت تاثیر قرار توسط این آخرین دستگاه از اپل اعطای آن 4.5 ستاره از 5 و رزرو ستایش خاص برای عملکرد خود دوربین و ارزش برای پول است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن