بهترین پردازنده اینتل: Core i3, i5, i7 و i9 توضیح داد

بهترین اینتل CPU? این که آیا شما در حال ساخت یک کامپیوتر از ابتدا برنامه ریزی در ارتقاء فعلی خود را به دکل یا

توسط POSHTIBANNEWS در 2 خرداد 1399

بهترین اینتل CPU?

این که آیا شما در حال ساخت یک کامپیوتر از ابتدا برنامه ریزی در ارتقاء فعلی خود را به دکل یا حتی به دنبال خرید یک لپ تاپ پیدا کردن بهترین پردازنده برای نیازهای شما همیشه یکی از مهم ترین تصمیم گیری شما را.

اگر شما حداقل یک اولویت برای اینتل بیش از AMD (که کل بحث را در خود دارد) سپس ما ارائه مختصر و مفید از بهترین پردازنده اینتل گزینه های در اینجا و همچنین چندین توضیحات اگر شما به خوبی تمرین در CPU lingo.

اینتل در حال حاضر در آن نسل 10 برای هر دو لپ تاپ ها و دسکتاپ تراشه. به مسائل حتی بیشتر پیچیده اینتل 10 Gen لپ تاپ طیف تقسیم شده است تا بین یخ دریاچه و دنباله دار دریاچه – اما ما توضیح خواهیم داد که در جزئیات بیشتر بعدا.

اول, اجازه دهید تیک تیک کردن یک زن و شوهر از آشکار توصیه هایی برای برخی از رایج ترین موارد استفاده.

مربوط به: Intel Core i9-10900k نقد و بررسی

یک عکس فوری از توصیه های

برای بالا پایان بازی ایجاد: Intel Core i9-9900KS و 9900Kxp

اگر تنها یک high-end CPU انجام خواهد شد در نظر گرفتن پردازنده Intel Core i9-9900KS. این 8 هسته ای, 16-موضوع هیولا دسکتاپ پردازنده به طور موثر آماده اورکلاک نسخه از پردازنده Intel Core i9-9900K. جفت آن را به خوبی با یک بالا پایان کارت گرافیک و موثر سیستم خنک کننده.

بسیاری از شما ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن ارزان تر Intel Core i9-9900K بیش از حد. آن را به یک استاندارد پایین تر سرعت ساعت است اما در دنیای واقعی تفاوت قدرت نیست و در اکثر زمینه و هزینه آن کمتر است.

پس از آن وجود دارد البته Intel Core i9-10900K که می توان به عنوان قدرتمند ترین تراشه اینتل در حال حاضر با عظیم 10 هسته و 20 تاپیک. در حالی که آن را بدون شک قدرتمند ما ديپلمات این افزایش عملکرد به اندازه کافی بزرگ برای توجیه پول اضافی آن را خواسته است.

مرتبط: بهترین لپ تاپ معاملات

برای شروع: Intel Core i5-10600K

Intel Core i5-10600K است که در حال حاضر مورد علاقه ما از تراشه جدید نسل 10 محدوده. با 6 هسته, 12 موضوعات و افزایش سرعت ساعت تا 4.8 GHz را ارائه می دهد خیلی خوب ارزش با £275 قیمت خرده فروشی.

برای کسانی که به دنبال ساخت یک mid-range دکل و یا یک ارزش بزرگ سیستم بازی این است که ما بالای پردازنده اینتل توصیه.

مرتبط: بهترین لپ تاپ سال 2020

لپ تاپ CPU به نگاه کردن: Intel Core i9-10980HK و پردازنده Intel Core i7-1065G7

این بهترین پردازنده اینتل گزینه برای نگاه کردن در لپ تاپ ها با هر برآوردن نیازهای مختلف. این i9-10980HK بهترین Comet لیک تلفن همراه تراشه و غیره ارائه می دهد بهترین سرعت پردازش. این پردازنده معمولا در بالا پایان بازی و خلاق لپ تاپ به عنوان بهترین زوج با یک اختصاصی کارت گرافیک از تراشه گرافیکی مجتمع هستند آنقدر گرم نیست.

پردازنده اینتل Core i7-1065G7 در ضمن نیازی به عنوان قدرتمند به عنوان i9-10980HK اما به مراتب برتر یکپارچه موتور گرافیکی. این به این معنی است که لپ تاپ های مجهز به این تراشه می تواند بازی و ویرایش ویدئوها بدون نیاز به یک کارت گرافیک گسسته ساخت لپ تاپ سبک تر و ارزان تر به عنوان یک نتیجه.

آیا به یاد داشته باشید که عملکرد گرافیکی نیست به عنوان قدرتمند به عنوان یک بالا پایان کارت گرافیک هر چند, بنابراین شما می خواهید به نگه داشتن به امثال Apex افسانه Fortnite و عناوین به جای در حال اجرا آخرین عناوین AAA. این به این معنی Intel Core i7-1065G7 است بهترین که در ultrabooks مانند Dell XPS 13 که در آن بازی یک جایزه به جای تمرکز اصلی.

بهترین پردازنده اینتل: ساخت حس از نام مدل

اینتل باعث می شود مقدار زیادی از پردازنده و باز کردن دقیقا چه شما به دنبال در هنگام خرید در آمازون و یا Ebuyer شده است که هرگز آسان است. وجود دارد یک کد درگیر است. و اینتل فقط تغییر چگونه کار می کند. با تشکر از اینتل.

درست اصول هنوز هم همان است ، وجود دارد i3, i5, i7 و پردازنده i9. بالاتر تعداد پردازنده قوی تر. این بقیه که تغییر کرده است.

بیایید شروع با آخرین 10th gen تراشه اطلاعات مهم برای خریداران لپ تاپ. شما می توانید بگویید اگر یک پردازنده است که بخشی از این نسل با شماره های مستقیم پس از "i3", "i5" و غیره. اگر وجود دارد یک "10" ما در حال برخورد با یک 10th نسل پردازنده.

بعدی مهم ترین بخش این است که مجموعه ای از اعداد و یا حروف در پایان نام. اگر وجود دارد یک "G" و یک شماره این به این معنی CPU بالاتر-قدرت, گرافیک, سخت افزار. و تعدادی پس از گرم که به شما می گوید که چگونه قدرتمند آن است که از G1 به G7 تا در پایان بالا.

مسن نسل هشتم پردازنده لپ تاپ بهتر بود تعریف شده به عنوان در "U", "HQ" یا "Y" سری. جدید G دسته به ما می گوید اینتل با تمرکز بیشتر بر روی بازی در این نسل است. آن سخت است برای دیدن چرا. AMD Ryzen چیپست باید بیشتر سخت افزار گرافیکی و اینتل نیاز به رقابت بپردازند.

هدف این است که برای ارائه گرافیکی در روی بورد با قدرت مشابه گسسته کارت, بنابراین شما می توانید بازی بازی های AAA بازی در رزولوشن 1080p بدون خرید سخت افزار اضافی.

هنوز هم وجود دارد U و Y سری چیپست در 10 gen بدون این بازی تمرکز. مزایای آخرین 10th پردازنده های دیگر از قدرت خام شامل عملکرد تقویت, هوش مصنوعی, Wi-Fi 6 گیگ+ برای سریعتر اتصال به اینترنت.

وجود کدهای مختلف برای دسکتاپ پردازنده بیش از حد. اگر شما یکی از با "F" در آن نام این معنی آن نیست که هر کارت گرافیک سخت افزار متصل شده است. این مهم نیست که اگر شما در حال برنامه ریزی در ساختمان انجمن کامپیوتر و استفاده از یک اختصاص داده شده کارت از خارج. اما شما نیاز به نوعی از GPU.

یک "K" برچسب در یک CPU نام به معنی پردازنده می تواند اورکلاک و آن است که عملکرد پردازنده برای کسانی که استفاده از یک خنک کننده خوب سیستم مطمئن شوید که CPU نمی افروختن اگر تحت فشار قرار دادند فراتر از استاندارد آن محدودیت.

"S" و "X" برچسب ها استفاده می شود به معنی اضافی بهینه سازی عملکرد. و اگر یک CPU هیچ نامه در پایان این استاندارد دسکتاپ پردازنده. اگر این همه صحبت از کدهای صدا مانند overcomplicating چیزی است که شما فقط می خواهید برای قرار دادن به یک مورد کامپیوتر و کار شاید یکی از استاندارد این پردازنده انتخاب درست است.

مرتبط: بهترین کارت گرافیک

بهترین پردازنده اینتل: Core i3 در مقابل در مقابل i5 i7 در مقابل i9 در دسکتاپ

حالا که ما توضیح داد که برخی از بیشتر گیج کننده بیت اینتل نامگذاری کنوانسیون بیایید نگاه کنید که مدل شما باید برای انتخاب کردن: Core i3, i5, i7 و یا i9?

به عنوان شما می خواهم انتظار عملکرد را افزایش می دهد به عنوان شما را از طریق صفوف از یک Core i3 به یک پردازنده Core i9. اما ما نیاز به شکستن آن را پایین بیشتر است.

Intel Core i3 دسکتاپ پردازنده های چهار هسته. آنها ارائه عملکرد عالی برای هزینه های خود را, اما آنها فاقد تکنولوژی یافت می شود در پایان بالاتر پردازنده Hyper-Threading.

Hyper-Threading ایجاد هسته مجازی به کار در راه است که یک پردازنده با هسته بیشتر خواهد کار گیرند. هسته i3s نیز کمتر قدرتمند turbo boost استفاده می شود برای افزایش سرعت ساعت تحت فشار برای عملکرد بهتر است.

Intel Core i5 دسکتاپ پردازنده شش هسته. مانند Core i3 مدل آنها ارائه نمی دهد بیش از حد نخ, اما آنها یک punchier تقویت توربو.

پردازنده Core i7 پردازنده یا شش یا هشت هسته با یا بدون بیش از حد نخ بسته به مدل شما را انتخاب کنید.

Intel Core i9 پردازنده هشت یا ده هسته. این i9 قدرتمند ترین گزینه Intel Core محدوده خواهد بود تا پردازنده برای رفتن اگر شما خجالتی صرف پول است.

به طوری که آیا شما نیاز دارید ؟ Hyper-Threading می تواند اثبات مفید برای سنگین چند taskers و کسانی که استفاده از برنامه های کاربردی مانند ویرایشگر ویدیو Adobe Premiere Pro یا 3D رندر نرم افزار. آن را کمتر مفید برای بازی ها و یا برنامه های کاربردی ساده است که معمولا نمی بهره برداری تعداد زیادی از هسته است.

اما این بدان معنا نیست که هیچ سود بود از پایان بالاتر CPU اگر شما استفاده از چنین خواستار نرم افزار. پایان بالاتر پردازنده نیز بالاتر سرعت ساعت معنی هر یک از هسته های قوی تر و بزرگتر از CPU cache. این استفاده می شود برای ذخیره اطلاعات به کار گرفته شده توسط CPU است. بزرگتر کش و صاف آن را می تواند تحت فشار است.

طبیعی Core i3 CPU دارای 6MB یک پردازنده Core i5 9MB و یک Core i7 دارای 12 مگابایت. این یک یادآوری وجود دارد بیشتر به یک پردازنده عملکرد از فقط سرعت کلاک و تعداد هسته های آن را ویژگی های.
در اینجا یک اجرا از اصلی مدل را در نظر بگیرید:

Intel Core i3-10320

همین حالا نوبت بینی خود را در Core i3 بیش از حد به سرعت. آن را فوق العاده بودجه optipn به صورت روزمره با کامپیوتر و یا کم هزینه بازی راه اندازی. شما می توانید با استفاده از یک نسبتا بالا پایان کارت گرافیکی مانند Nvidia RTX 2060 با این CPU بدون bottlenecking.

Intel Core i5-10600K
اگر شما می خواهید می شود قادر به اورکلاک پردازنده خود را به طور قابل توجهی, اما نمی خواهم به صرف هزاران نفر در راه اندازی اتمام Intel Core i5-10600K. قیمت مناسب و ارائه می دهد یک هسته افزایش فرکانس تا 4.5 GHz.

Intel Core i7-10700K
بیایید جدی است. پردازنده اینتل Core i7-10700K هشت هسته 5.1 GHz turbo boost mode و 3.8 GHz استاندارد سرعت ساعت. این به این معنی آن را ارائه می دهد مناسب و معقول multi-tasking عملکرد حالی که همچنین یک گزینه خوب برای بازی.

اینتل پردازنده Core i9-10900K

نگاهی به برگه مشخصات و i9-10900K به نظر می رسد قدرتمند وحش – 1o هسته و 20 موضوعات هستند با خراب نمی شود. آزمون معیار شهادت است که این یکی از قدرتمند ترین مصرف کننده پردازنده برای بازی و کارهای خلاق. آن است که ارزان نیست اما وعده قدرت جدی است.

Surface Laptop 3

بهترین پردازنده اینتل: Core i3 در مقابل در مقابل i5 i7 در مقابل i9 در یک لپ تاپ

این وضعیت در لپ تاپ ها کمی متفاوت است. در حال حاضر شما در پیدا کردن لپ تاپ در فروش با 8 gen gen 9 و 10 نسل پردازنده. می توان آن را گیج کننده است.

شما ممکن است بخواهید برای جلوگیری از یک لپ تاپ با یک نسل 8 چیپ ست اما تنها اگر آن نمی آیند با کاهش قیمت. این تمایل به کمی مدل های قدیمی تر, شما اغلب پیدا کردن معاملات عالی برای آنها و این تراشه هنوز هم بسیار قادر.

قدرتمند ترین لپ تاپ های جدید استفاده از نسل 10 چیپست مانند Intel Core i9-10980HK. H به معنای "عملکرد بالا" و به این ترتیب چیپس از این محدوده خواهد داشت و در هر دو بازی خلاق و متمرکز سیستم های. پردازنده اینتل Core i7-9750H بالا TDP (45W) گفتن ما آن را برای ساخته شده است chunkier بیشتر عملکرد-محور لپ تاپ.

کم TDP پردازنده مانند Intel Core i7-10510U معادل کارآمد کمی موتور یک ماشین کوچک است. بالا TDP پردازنده بیشتر شبیه ورزشی اتومبیل موتور: قدرت بیشتر و حرارت بیشتر در مصرف انرژی است.

تا حد زیادی به نوع لپ تاپ شما می خواهید را تعیین می کند نوع پردازنده شما دریافت می کنید به هر حال. فوق العاده باریک و آنهایی که نور نمی تواند با استفاده از بالا TDP پردازنده زیرا آنها نمی باید سیستم های خنک کننده برای مقابله با گرما. و چنین پردازنده استفاده به طور قابل توجهی بیشتر قدرت بنابراین به سادگی نمی مناسب برای سفر یک لپ تاپ است که نیاز به آخر یک روز کامل از کار بین اتهامات عنوان شده علیه.

بهترین پردازنده اینتل: دنیای واقعی عملکرد و بازی

اگر شما مقدار زیادی از ویدئو در حال ویرایش و یا 3D رندر و سپس بیشتر قدرت CPU بهتر است. اما وجود دارد بیشتر ملاحظات مهم اگر می خواهید بهره وری کامپیوتر یا یک سیستم برای بازی.

یک پردازنده Intel Core i3 دارای قدرت کافی برای اجرای ویندوز 10 هست اما شما نیاز به یک SSD به جای هارد دیسک برای عملکرد نرم و صاف.

G-سری لپ تاپ پردازنده نیز این مدل تنها با بازی خوب توانایی های پخته شده در. همه دیگر اینتل پردازنده با استفاده از یک نسخه از UHD چیپست گرافیکی که ارائه یک فقیر به طور قابل توجهی عملکرد بازی خواهد شد و بعید است که قادر به کنار آمدن با عناوین AAA.

هیچ Intel desktop CPU خوب برای بازی در خود را دارد. و اگر شما می خواهید برای پیدا کردن حق پردازنده برای قرار دادن در قلب یک بازی rig ما توصیه می خواهم هزینه های بیشتر بر روی GPU و کمتر در CPU اگر بودجه تنگ است.

برای مثال یک Core i3-10100 پردازنده با کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 2070 بهتر را فراهم می کند نرخ فریم از یک پردازنده Core i9-10900K CPU با یک کارت گرافیک GeForce GTX 1650 GPU. که گفت:, ما توصیه می کنند درمان Core i5-10400 یا i5-9400 به عنوان یک حداقل اگر شما می خواهید یک CPU به زوج با یک high-end GPU.

با برخی از بازی ها پایین تر پایان CPU را به عنوان یک تنگنا. این درست است به خصوص از بازی های مانند تمدن 6 و Total War: Warhammer 2 به عنوان یک نتیجه از تمام زمینه محاسبات درگیر است. اکثر براق اکشن, بازی ماجراجویی بسیار بیشتر GPU-led و اجرا خواهد شد خوب با یک Core i3.

بهترین پردازنده اینتل: می خواهید برای دریافت یک کمی عمیق تر?

آغازگر: آنچه که در ساعت سرعت ؟ این GHz رقم نشان دهنده تعداد ساعت چرخه (محاسبات) یک پردازنده مدیریت می تواند در یک ثانیه. به عبارت ساده یک عدد بزرگتر به معنای یک پردازنده سریعتر.

برای مثال 3.6 GHz معنی 3,600,000,000 ساعت چرخه. این رقم نباید مورد استفاده قرار گیرد برای مقایسه پردازنده ها از خانواده های مختلف نسل و یا تولید کنندگان ، بزرگتر بهتر نیست وقتی که در مقایسه AMD و Intel و یا 2-gen به 9th, نسل پردازنده های اینتل. های مختلف پردازنده های خانواده ها باید در سطوح مختلف بهره وری تا چه مقدار از آنها انجام می شود با هر ساعت چرخه مهم تر از این GHz شماره خود را.

Turbo Boost به صورت پویا افزایش سرعت ساعت پردازنده Core i5 و i7 پردازنده زمانی که قدرت بیشتری مورد نیاز است. این به این معنی تراشه می تواند در قرعه کشی برق کمتر تولید حرارت کمتر (بیشتر از زمان) و تنها افزایش زمانی که به آن نیاز دارد.

Turbo Boost معنی است که شما نمی توانید فقط نگاهی به ساعت استاندارد سرعت. برای مثال اگر یک Core i3-8100 اجرا می شود در 3.6 GHz در مقایسه با 1.6 گیگاهرتز برای پردازنده Core i5-7600 های i5 و تراشه می تواند افزایش تا 3.6 GHz زمانی که مورد نیاز پس از به پایان خواهد رسید که سریعتر از آن نیز بیشتر هسته.

بیشتر از یک پردازنده افزایش آن سرعت ساعت بیشتر گرما از آن تولید خواهد شد. به این ترتیب پردازنده می تواند تنها با Turbo Boost را برای یک مدت زمان محدود در حالی که آنها باقی می ماند در یک دمای خاص محدوده. در طول دوره های طولانی و سنگین پردازنده فعالیت با استفاده از یک پردازنده هسته – مانند رمزگذاری ویدئو – یک تراشه ممکن است Turbo Boost مقدار در همه, پس از آن ممکن است بیش از حد به انجام این کار با خیال راحت.

توربو تقویت بخش قابل توجهی از دلیل Core i5 و Core i7 و پردازنده بهتر از Core i3 مدل های تک-هسته-بهینه وظایف حتی اگر آنها در پایه های پایین تر سرعت های ساعت.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن