نسل بعدی تلویزیون اپل را می توان با این A12X چیپ ست

بازگشت در سال 2017, اپل در نهایت به تلویزیون اپل بسیار مورد نیاز به روز رسانی که در آن آنها در نهایت معرفی پشت

توسط POSHTIBANNEWS در 18 اردیبهشت 1399

بازگشت در سال 2017, اپل در نهایت به تلویزیون اپل بسیار مورد نیاز به روز رسانی که در آن آنها در نهایت معرفی پشتیبانی از 4K. این به روز رسانی شد و مورد ستایش بسیاری از, اما به نظر می رسد که اپل نشده به روز رسانی دستگاه پس از اما که می تواند تغییر به دلیل یک صدای جیر جیر توسط Jon Prosser نشان داده است که جدید Apple TV است که ظاهرا آماده به کشتی است.

تبلیغات

با توجه به Prosser, اپل جدید Apple TV است که آنها آماده برای انتشار به عموم مردم است و این را در نهایت به روز رسانی به مدل قبلی که منتشر شد 3 سال پیش. Prosser ادعا می کند که این مدل جدید را از ویژگی های A12X chipset زیر کاپوت یک پرش از حدود دو نسل از A10X که در گذشته تلویزیون اپل نسخه. همچنین این شایعه آمده با 64 یا 128 GB از ذخیره سازی و بسته به اولویت خود را.

جدا از سخت افزار افزایش در چیپ منطقه ما هنوز مطمئن شوید که چه چیز دیگری تغییر خواهد کرد. برای بیشتر قسمت ها تلویزیون اپل نسبتا دستگاه ساده است که به کاربران امکان می دهد سازمان دیده بان ویدیو با اتصال آن به تلویزیون خود را, بنابراین مطمئن شوید که اگر آن را واقعا نیاز به یک ارتقاء عمده. به عنوان برخی از نظرات با اشاره به A12X به نظر می رسد یک بیت از یک overkill برای چه تلویزیون اپل می کند اما شاید اپل بزرگتر است برنامه برای آن است.

Prosser نیز قبلا توییتی که اپل ظاهرا تا به حال دستگاه های دیگر در خط لوله آن نیز آماده شود حمل می شود. این شامل یک جدید iMac و همچنین یک مجموعه جدید از AirPods.

در زمینه اپل >تبادل نظر >شایعات. بیشتر بخوانید درباره تلویزیون اپل.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن