Cuphead در حال حاضر در دسترس برای PS4

دیروز گزارش شد که استودیو MDHR را indie آمار Cuphead می تواند رهبری برای PS4. این بود که با توجه به این واقعیت

توسط POSHTIBANNEWS در 8 مرداد 1399

دیروز گزارش شد که استودیو MDHR را indie آمار Cuphead می تواند رهبری برای PS4. این بود که با توجه به این واقعیت است که این بازی کشف شده در فروشگاه PSN اشاره به ورود خود را. خبر خوب برای کسانی که به دنبال به جلو به بازی است که آن را مانند به نظر می رسد Cuphead است که رسما در اینجا و در حال حاضر در دسترس برای خرید.

تبلیغات

این بازی با قیمت $20 و پارسه که علاقه مند هستند می تواند سر در را به فروشگاه پلی استیشن برای گرفتن دست خود را بر روی آن. که می شود گفت توسعه دهندگان نیز اعلام کرد که به عنوان یک تشکر از شما به مایکروسافت برای کمک به آنها را با بازی آنها همچنین اعلام کرده اند ویژه رایگان به روز رسانی منحصر به فرد برای ایکس باکس پارسه.

با توجه به توسعه دهندگان "به جشن فوق العاده بازیکنان که در باور ما از همان ابتدا ما همچنین ساخت یکی دیگر از اطلاعیه: ما خواهد شد آوردن گیفت های ویژه به روز رسانی به Cuphead طرفداران ایکس باکس که اضافه کردن یک هنر دیجیتال, گالری پشت صحنه تفسیر ویژگی های قابل پخش موسیقی متن بازی. این به روز رسانی است که هنوز هم در اوایل برنامه ریزی مراحل می کنیم و با در نظر گرفتن زمان برای به دست آوردن همه چیز درست اما ما خواهد بود مطمئن برای به اشتراک گذاری بیشتر در زمانی که ما چیزی برای شما است که مطابق با سطح مراقبت و کیفیت ما همیشه در تلاش برای."

علاوه بر PS4 و Xbox One Cuphead نیز در دسترس بر روی کامپیوتر و macOS, نینتندو سوئیچ و همچنین در تسلا وسایل نقلیه.

در زمینه بازی. بیشتر بخوانید درباره Cuphead PS4 و سونی. منبع: studiomdhr



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن