Spotify قطره 10,000 آهنگ محدودیتی در کتابخانه

اگر شما عاشق موسیقی وجود دارد یک فرصت است که خود را کتابخانه موسیقی بیش از سال افزایش یافته که در آن می تواند

توسط POSHTIBANNEWS در 7 خرداد 1399
اگر شما عاشق موسیقی وجود دارد یک فرصت است که خود را کتابخانه موسیقی بیش از سال افزایش یافته که در آن می تواند حاوی هزاران نفر از آهنگ ها. حتی یک احتمال وجود دارد شما ممکن است انباشته اند و بیش از 10 ، 000 آهنگ. اگر شما با استفاده از جریان خدمات مانند Spotify و سپس شما ممکن است به مسائل اجرا با آن است.
تبلیغات

دلیل این است که Spotify استفاده می شود به یک حد 10,000 آهنگ ها در یک کاربر کتابخانه, اما نه دیگر. این شرکت اعلام کرده است که آنها را به قتل خاموش 10,000 آهنگ محدودیت در کتابخانه ها به این معنی است که در تئوری شما باید قادر به نگه داشتن تعداد نامحدودی از آهنگ در کتابخانه خود را در یک بروید.

با توجه به شرکت "این باعث می شود آن را ممکن است برای ذخیره آهنگ ها و آلبوم ها در Spotify در به محتوای قلب خود را. مشتاق Spotify کاربران مثل من دیگر نمی خواهد باید به معاون کشیش بخش کتابخانه خود را و یا حذف آهنگ را قبل از اضافه کردن آهنگ های جدید. این نیز اجتناب است که احساس اضطراب که به نظر می رسد هنگامی که شما در حال تصمیم گیری برای صرفه جویی در, فول آلبوم انتخاب کنید و یا تک آهنگ در انتظار 'حماسه مجموعه دوست من' pop up."

اما ما باید توجه داشته باشید که این امر تنها به خود و به طور کلی کتابخانه. تا آنجا که به لیست پخش وجود دارد هنوز هم یک محدودیتی در تعداد آهنگ ها است که در 10 ، 000. آن را نیز صدق نمی آفلاین محبوبیت که در آن اگر شما یک Spotify در حق بیمه مشترک شما تنها می توانید دانلود 10,000 آهنگ ها بر روی پنج دستگاه های مختلف برای گوش دادن آنلاین.

در زمینه صوتی. بیشتر بخوانید درباره سرگرمی, موسیقی و Spotify در. منبع: جامعه.spotify در



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب