Madden NFL 21 تنظیم شده است به نمره زمین نشستن کامل هواپیما در ایکس باکس سری X

EA آخرین علاوه بر Madden سری Madden NFL 21 مجموعه به زمین در ایکس باکس سری X و گرافیک نگاه شگفت انگیز است. الب

توسط POSHTIBANNEWS در 19 اردیبهشت 1399

EA آخرین علاوه بر Madden سری Madden NFL 21 مجموعه به زمین در ایکس باکس سری X و گرافیک نگاه شگفت انگیز است. البته ما آمده ایم به انتظار تصاویری بزرگ از EA sports عناوین منهای گاه به گاه ناقص بازیکن شباهت بنابراین هیچ تعجب بزرگ. ما نمی توانیم صبر کنید تا به ما ثابت از نسل بعدی ورزشی بازی بعد از این سال.

ما باید وارد همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد این بازی از جمله آخرین اخبار, گیم پلی, تاریخ انتشار, تریلر, و بیشتر.

Madden NFL 21 تاریخ انتشار – هنگامی که آن بیرون می آید ؟

ما انتظار بازی به راه اندازی یک عنوان بر روی کنسول های نسل بعدی. پس از آن آماده خواهد شد برای تبلیغ 'تعطیلات سال 2020' انتشار. در نسل فعلی کنسول گیمر می تواند بازی آن را به عنوان به زودی به عنوان اوت اگر نسخه قبلی خرما به باور.

مرتبط با: Assassin's Creed سالن پذیرایی خدای اودین

Madden NFL 21

Madden NFL 21 گیم پلی – چه بزرگ جدید تغییرات ؟

هر بازیکن از بازی Madden یا FIFA فرانچایز می دانید که فرمول گیم باقی می ماند تا حد زیادی مشابه هر سال در حالی که ترفند های ساخته شده برای بهبود رئالیسم و تجربه کلی. در این سال این ترفند ساخته شده اند و در عین حال دوباره.

آزادی مطبوعات از EA قول داده که فقط. آن را می خواند: "برای بیش از سه دهه پس از انتشار اصلی از جان مادن فوتبال در سال 1988 Madden NFL همچنان به تکامل و نوآوری به ارائه حتی بیشتر معتبر و تجربه سرگرم کننده برای بازیکنان است. طبقه حق رای دادن در ادامه با Madden NFL 21 را که طرفداران احساس سطح بعدی در ایکس باکس سری X."

بسیاری از طرفداران را دوست داشت علاوه بر این از تیم های دانشگاه در Madden 20 به طوری که علاوه بر این ما در حال انتظار برای دیدن بازگشت این سال است. این بازی نیز ممکن است گسترش ده تیم کالج برجسته در عنوان قبلی.

Madden NFL 21 ایکس باکس سری X و PS5 – آن است در آینده برای کنسول های نسل بعدی?

به عنوان آمده است انتظار می رود با EA sports عناوین این بازی خواهد بود, فرود بر روی بسیاری از سیستم عامل که از لحاظ جسمی ممکن است. انتظار منتشر شده در PS5, ایکس باکس سری X, PS4, Xbox One و PC.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن