نمی توانید صبر کنید برای آمازون نخست روز ؟ اوایل این آتش تلویزیون استیک تخفیف بیش از حد خوب به تصویب

با آمازون نخست بعد به احتمال زیاد با تاخیر در این سال, چرا بیشتر از این ستارگان Currys PC World تخفیف در آتش ت

توسط POSHTIBANNEWS در 2 خرداد 1399

با آمازون نخست بعد به احتمال زیاد با تاخیر در این سال, چرا بیشتر از این ستارگان Currys PC World تخفیف در آتش تلویزیون استیک در حال حاضر ؟

وقتی که می آید به آمازون فروش تابستان برای اعضای نخست, شما معمولا می توانید انتظار می رود برخی از تخفیف های بزرگ در سراسر دستگاه های آمازون. اما با تاریخ روز نخست سال 2020 هنوز مشخص نشده است Currys PC World است که مصرف یک بازی برای این تیم با این £15 تخفیف در آتش تلویزیون استیک با الکسا صوتی از راه دور.

شما می توانید در حال حاضر خرید آتش تلویزیون استیک برای تنها £24.95 قیمت از £39.99 در این استثنایی صرفه جویی در.

ارائه یکی از ساده ترین راه به همراه قابلیت های تلویزیون هوشمند به هر تلویزیون راه اندازی آتش تلویزیون استیک فوق العاده ابزار کوچک است که به ارمغان می آورد شما یک تن از مطالب جدید به تماشای این که آیا شما بعد از یک فیلم برای دنج فیلم شب در, و یا به دنبال به شراب خواری راه خود را از طریق اعتیاد آور تلویزیون نشان می دهد.

در حالی که این یک آمازون ساخته شده و محصول شما می توانید فقط در مورد هر جریان خدمات برنامه خود را در آتش تلویزیون استیک به عنوان به خوبی به عنوان نخست تصویری از جمله Netflix و جدیدتر خدمات مانند تلویزیون اپل پلاس و دیزنی به علاوه. آن را نیز اجازه می دهد تا شما را به مرور آنلاین خود را در تلویزیون و همچنین استفاده از یوتیوب و بر روی تقاضا خدمات مانند BBC iPlayer و All4 دادن دسترسی آسان به گرفتن تا تلویزیون.

مستقیم به جلو و آسان برای استفاده از رابط راه اندازی آتش تلویزیون استیک نیز واقعا ساده است. به سادگی پلاگین آتش تلویزیون استیک خود را به یکی از خود را در تلویزیون با پورت HDMI وصل به برق و شروع کردن که در آن شما قادر خواهید بود به, سپس آن را به اتصال Wi-Fi خود را. از اینجا شما می توانید با ورود به حساب کاربری آمازون خود را که آیا شما یک مشتری اول یا نه و دسترسی اجاره فیلم برای لذت بردن از راحتی از خانه خود را.

با چنین نصب و راه اندازی آسان آن نیز شایان ذکر است شما می توانید سازمان ملل متحد-پلاگین و حرکت آن را در اطراف خانواده خود و یا حتی آن را با شما به یک دوست یا عضو خانواده به تماشای آنها.

البته با الکسا مجهز به کنترل از راه دور, شما همچنین می توانید صحبت به میکروفون برای دریافت مستقیما به آنچه شما می خواهید به تماشای و بدون برخورد با نفس طولانی تلویزیون های صفحه کلید.

آتش تلویزیون استیک را از ویژگی های خانه هوشمند پایان ندارد وجود دارد یا نه. سازگار با حلقه, چشمک زدن, TP-Link و دیگر خانه های هوشمند دستگاه شما می توانید بکشید تا زنده تغذیه در تلویزیون خود را با استفاده از تلویزیون خود را چوب و یا حتی کنترل امثال شما Philips Hue نور لامپ.

در حال حاضر با 15 پوند, اصلاح کرده, خاموش, خرید, آتش تلویزیون استیک با الکسا صدای کنترل از راه دور برای تنها £24.95.


برای بیشتر شگفت انگیز ارائه می دهد, ما را دنبال کنید @TrustedDealsUK

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن