اپل می تواند آماده یک برنامه جدید برای ویندوز

سال گذشته در WWDC 2019 اپل اعلام کرد که برای macOS آنها می تواند انجام دور با iTunes. در عوض این شرکت تصمیم به

توسط POSHTIBANNEWS در 25 تیر 1399

سال گذشته در WWDC 2019 اپل اعلام کرد که برای macOS آنها می تواند انجام دور با iTunes. در عوض این شرکت تصمیم به تقسیم کردن جنبه های مختلف آیتونز به خود اختصاص داده برنامه مانند یک برنامه مستقل برای موسیقی اپل ، اما در آن زمان اپل پیشنهاد کرد که کاربران ویندوز ممکن است باید صبر کنید.

تبلیغات

در حال حاضر با توجه به گزارش وب سایت ایتالیایی Aggiornamenti Lumia آنها مدعی بودند که یک برنامه جدید از اپل در حال آمدن به ویندوز به زودی. معلوم نیست چه برنامه این ممکن است اما مانند ما گفت: با توجه به تغییرات اپل ساخته شده به iTunes در سال گذشته ما نمی شود جای تعجب نیست اگر این شرکت آماده شدن برای راه اندازی یک تجربه مشابه در ویندوز کامپیوتر به عنوان به خوبی.

در این گزارش این است که در خط با آنچه که ما تا به حال شنیده بازگشت در ماه نوامبر سال 2019 که در آن یک لیست شغلی در LinkedIn اشاره کرد که اپل به دنبال به ایجاد برنامه های جدید برای ویندوز, پس از این گزارش جدید از نوع حس می کند. اما با توجه به این که جیر جیر نمی کند در واقع ذکر است آنچه در برنامه خواهد شد راه اندازی, آن است که واقعا کسی حدس می زنم به آنچه در آن ممکن است.

در همان زمان داده شده که به نظر می رسد اپل به هل دادن آن اشتراک خدمات بسیار سخت ما تصور کنید که آنها می خواهند را امتحان کنید و متقاعد کردن ویندوز بیشتر کاربران به اشتراک به خدمات خود را مانند اپل موسیقی و تلویزیون اپل+. در هر صورت ما خواهید بود به نگه داشتن چشم خود را پوست کنده بنابراین بررسی بازگشت با ما بعد از آن برای به روز رسانی بیشتر.

در زمینه اپل >کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره موسیقی اپل, تلویزیون اپل, سرگرمی, iTunes, موسیقی, ویندوز و ویندوز 10. منبع: 9to5mac



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن