گزارش: آیفون به بزرگ دوربین آندروید از ویژگی های اما نه با آی فون 12

در حالی که همه چشم ها در آیفون آینده 12 قابل اعتماد تحلیلگر Ming-Chi Kuo دقیق در برخی از اپل برنامه ای برای دو

توسط POSHTIBANNEWS در 2 مرداد 1399

در حالی که همه چشم ها در آیفون آینده 12 قابل اعتماد تحلیلگر Ming-Chi Kuo دقیق در برخی از اپل برنامه ای برای دوربین ارتقا در آینده.

به گزارش 9to5Mac اپل می تواند مجموعه ای شامل یک periscope لنز دوربین بر روی آی فون آینده در سال 2022 با قطعات آمدن از کره جنوبی لنز تامین کننده سمکو. در صورتی که معلوم می شود درست است و سپس آی فون 14 (و یا هر آنچه در آن نامیده می شود) می تواند در نهایت گرفتن برای آندروید رقبای وقتی که می آید به زوم مهارت.

یک لنز پریسکوپ است یک راه عالی برای بهبود سطح زوم از گوشی های بدون اضافه کردن بیش از حد صورت فله و ما دیده ایم این روش استفاده می شود در نسخه های از امثال هواوی, سامسونگ و Asus. آنها منعکس کننده نور در سراسر یک آینه و سپس به سنسور به جای داشتن لنز به طور مستقیم در بالای سنسور.

مرتبط با: چه آیفون 12 نگاه مانند?

تا به این نقطه اپل واقعا در مورد بازی بیش از حد با زوم و فاصله کانونی گذشته از ارائه 2x 'تله' گزینه. گوشی هایی که باید استفاده از این periscope روش مانند Huawei P40 Pro و Samsung Galaxy S20 فوق العاده می توانید دور و نزدیک به یک موضوع بدون فدا کردن جزئیات به عنوان آنجا که بزرگنمایی دیجیتالی.

همان گزارش همچنین نشان می دهد که آی فون 12 خواهد شد استفاده های مختلف تمرکز روش را بهتر فوکوس اتوماتیک. ما انتظار داریم که اپل به انتشار یک دسته کامل از جدید اپل بعد از این سال در کنار انتشار iOS 14. شایعات نشان می دهد ما می توانیم چهار اندازه های مختلف با 5G پشتیبانی و ممکن است 120Hz نمایش می دهد. با این حال که آخرین نقطه هنوز هم به نظر می رسد در هوا در این مرحله است.

مرتبط: بهترین دوربین گوشی

بالا پایان Pro مدل هستند گفت: به ویژگی های LiDAR عمق سنسور شبیه به یک بر روی iPad Pro در کنار یک دوربین سه گانه راه اندازی. ما انتظار این گوشی به بیرون می آیند و یا حداقل اعلام می شود در دو ماه سپتامبر و یا اکتبر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن