The Witcher: خون منشاء یک prequel سری از آمدن به Netflix

Netflix اعلام کرده است, همه چیز: خون منشاء یک prequel سری طول می کشد که 1200 سال قبل از Geralt ماجراجویی آغاز

توسط POSHTIBANNEWS در 6 مرداد 1399

Netflix اعلام کرده است, همه چیز: خون منشاء یک prequel سری طول می کشد که 1200 سال قبل از Geralt ماجراجویی آغاز می شود.

این اطلاعیه می آید زیر San Diego Comic Con این آخر هفته گذشته صورت گرفت که در یک مجازی ظرفیت با توجه به Covid-19.

از آن خبر بزرگ و یک نشانه روشن است که همه چیز Netflix سری در حال حاضر بسیار موفق با وجود تنها یک فصل پخش تا کنون. فیلمبرداری فصل دوم است متاسفانه به تاخیر افتاده است اما شایعه به از سرگیری در ماه اوت است.

اخبار شکسته شد در Netflix بکشد کانال های رسانه های اجتماعی در اوایل امروز: "1200 سال قبل از Geralt از Rivia جهان از هیولا مردان و الف ها با هم ادغام شدند به یک و همه چیز به دست می آمد."

مرتبط: بهترین بازی PS4

"اعلام Witcher: خون منشاء 6 بخش های زندگی, همه چیز اسپین آف از Declan ده بارا و لورن اشمیت Hissrich."

از آن خواهد شد گروگان سری اصلی showrunner لورن اشمیت Hissrich و Declan ده بارا بود که در شارژ از فن های مورد علاقه قسمت "از ضیافت و تدفین." بنابراین ما می توانید مطمئن باشید آن را در دست خوب است.

چنین بزرگ خروج از تاسیس جدول زمانی هیجان انگیز است به خصوص اگر ما در حال رفتن به کاوش منشا Witchers و چگونه آنها شد به طوری تاسیس و ناسزا توسط مردم در سراسر این قاره است. من دروغ نمی گم من قطعا از دست Geralt و شرکت.

در دیگر Witcher, اخبار Wild Hunt برنده بازی ما از نسل کمپین حفاری خود را به عنوان یکی از بهترین بازی ها در سال های اخیر پس از یک خوان گسترده رای دادن. این یک مستحق برنده و شما می توانید تمام جزئیات در اینجا.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن