Dyson نشان می دهد خود را لغو ماشین الکتریکی

تصویر های اعتباری – بارتبلیغاتهنگامی که ما به ذکر این شرکت و نام تجاری Dyson شما ممکن است فکر از شرکت های فانت

توسط POSHTIBANNEWS در 29 اردیبهشت 1399

تصویر های اعتباری – بار

تبلیغات

هنگامی که ما به ذکر این شرکت و نام تجاری Dyson شما ممکن است فکر از شرکت های فانتزی, hi-tech, طرفداران سشوار یا چراغ, اما شما همچنین می دانیم که این شرکت همچنین در حال کار بر روی یک ماشین الکتریکی خود را? اگر شما نیست بله Dyson کار بر روی آن را قبل از آنها آن را کنار گذاشته و در حال حاضر آنها در نظر گرفته شده اند پیچد در چه چیزی می شده اند.

این بود که نشان داد در طول James Dyson مصاحبه منحصر به فرد برای بار یکشنبه غنی لیست که در آن برای اولین بار Dyson موفق به بالا 2020 لیست غنی که در آن تخمین زده شد که او £16.2 میلیارد دلار ثروت. در طول مصاحبه Dyson نشان داد که این شرکت هفت سرنشینه ماشین الکتریکی موسوم به N526 بود قابل توجه طیف وسیعی از 600 مایل قرار دادن کاملا به معنای واقعی کلمه مایل جلوتر از رقابت از امثال تسلا.

او همچنین نشان داد که این خودرو قادر به رفتن را از صفر به 62mph در 4.8 ثانیه و می تواند رسیدن به سرعت بالا از 125mph. Dyson همچنین ادعا می کند که حدود £500 میلیون از پول خود را به صندوق پروژه اما در نهایت متوجه شد که آن را غیر ممکن بود به آن را به صورت تجاری قابل دوام و مجبور به ترک آن در اکتبر سال گذشته است.

ما مطمئن نیستیم که چه بازار را نگاه خواهم داشت Dyson وارد ماشین الکتریکی فضا اما با طیف وسیعی از 600 مایل آن را قطعا باید خطاب به برخی از نگرانی هایی که مردم ممکن است در هنگام اتخاذ یک ماشین الکتریکی برای اولین بار.

در زمینه سبز >حمل و نقل. بیشتر بخوانید درباره Dyson و اتومبیل های برقی. منبع: رانندگی



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن