اپل اخبار Plus به زودی مقالات به عنوان خوانده شده با صدای بلند

اپل مبتنی بر اشتراک اخبار تجمع خدمات اپل اخبار Plus به زودی قادر خواهد بود به عنوان خوانده شده داستان به شما.

توسط POSHTIBANNEWS در 13 خرداد 1399

اپل مبتنی بر اشتراک اخبار تجمع خدمات اپل اخبار Plus به زودی قادر خواهد بود به عنوان خوانده شده داستان به شما.

پنهان در iOS 13.5.5 بتا در حال حاضر در دسترس برای توسعه دهندگان توسط اپل اخبار به علاوه از ویژگی های صوتی آن را دیکته می کند مجموعه ای از مقالات است.

از ویژگی های جدید کشف شد در جدید بتا توسط 9to5Mac و خود را اختصاص داده شده تب در برنامه های خبری. پخش منو شنوندگان را قادر می سازد برای انتخاب سرعت پخش عقب 15 ثانیه و یا کش رفتن به بعدی. به طور کلی رابط کاربری به نظر می رسد بسیاری مانند اپل پادکست برنامه.

کاربران قادر خواهد بود به بازی در تمام داستان های جدید و یا انتخاب خاص داستان به گوش دادن به. در حال حاضر آن را به نظر نمی رسد به عنوان اگر همه داستان را به شما باید گزینه های صوتی. جالب است که کاربران را قادر به درخواست برای صوتی اخبار از سیری و شنیدن آن از طریق HomePod و یا دستگاه های iOS.

مرتبط با: اپل بهترین 2020

این سایت همچنین اشاره می کند که از ویژگی های صوتی است که تنها در دسترس برای اپل اخبار به همراه مشترکین بنابراین کسانی که به پرداخت هزینه ماهانه برای دسترسی به حق بیمه را به طیف گسترده ای از اخبار و مجله محتوا نمی قادر خواهد بود برای گوش دادن به صوتی.

تصویر های اعتباری: 9to5Mac

با وجود اینکه دوربین از ویژگی های است که به طور کامل عملیاتی در حال حاضر, بنابراین این احتمال وجود دارد که به روز رسانی خواهد آمد با انتشار iOS 13.5.5 در چند هفته آینده.

فقط دیروز اپل راه اندازی در iOS 13.5.1 با یک پچ برای نادر فرار از زندان از این سیستم عامل را فعال کنید که غیر مجاز برنامه های نصب شود.

Jailbreaks تبدیل شده اند به طور فزاینده ای نادر در سال های اخیر و هکرها در پشت این یکی ادعا کرد این کار بر روی نسخه از iOS 11 تمام راه را تا به آخرین iOS 13.5 انتشار (از طریق سیمی). این گزارش بر اساس یک روز صفر نقص در iOS فعال است که این هکرها به سرنگونی iOS پادمان.

در آن زمان تخمین زده می شد که آن را به اپل 2-3 هفته به آمده تا با یک پچ اما این شرکت تحویل داده شده است این به روز رسانی فقط هشت روز پس از اصلی گزارش است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن