صوتی نرم افزار جدید SW-10 ساب ووفر است که بازگشت به ریشه های خود را

اسکاندیناوی نام تجاری صوتی, نرم افزار تنظیم برای راه اندازی یک جدید خانه سینما سخنران در SW-10 ساب ووفر است که

توسط POSHTIBANNEWS در 1 مرداد 1399

اسکاندیناوی نام تجاری صوتی, نرم افزار تنظیم برای راه اندازی یک جدید خانه سینما سخنران در SW-10 ساب ووفر است که با توجه به رسیدن به زودی.

پس از رسیدن به پایان ماه ژوئیه SW-10 فعال ساب ووفر علائم بازگشت به این شرکت ریشه. صوتی نرم افزار شروع به عنوان یک نام تجاری با تمرکز بر روی توسعه و تولید ساب ووفر با آن آس-باس تکنولوژی مورد استفاده در آن اولین مدل – B2.50 و B4.200 – که هر دو از روی علاقه به یاد دوست داران واقعی موسیقی امروز است.

SW-10 بنابراین انتظارات بالا به زندگی می کنند و صوتی نرم افزار به نظر می رسد خوشحال است که به صورت گفت جدید ساب ووفر نیاز به تابع به عنوان یک جزء در آن خانه سرگرمی محدوده به ارائه هر دو موسیقی و تلویزیون صوتی در "ستون فقرات-سوزن سوزن شدن صدا".

SW-10 را تکمیل A26 و A36 سخنرانان که در ادامه فروش در اوایل سال جاری با Audio Pro به دنبال افزایش قابلیت های آن بلندگو استفاده می شود که با تلویزیون و در یک خانه سینما تعیین کردن. طراحی کمی متفاوت از نگاه سنتی زیر با رادیاتور منفعل قابل مشاهده در دو طرف. با توجه به صوتی نرم افزار در نظر گرفته شده است به ساب ووفر شخصیت شکستن صاف untextured سطح برای یک مطلب زیبا و جالب ،

ینس هنریکسن CCO صوتی در Pro گفت: "انتظارات بالا البته. هنگامی که ما مخاطبان ما بگویید که ما برنامه ریزی برای راه اندازی یک جدید زیر آنها هنوز هم به اندازه کافی تحت این مدل های کلاسیک در پشت ذهن خود را. البته ما احساس فشار, اما در همان زمان ما احساس می کنیم که ما قادر به به راحتی بیش از این انتظارات است."

موجود در سیاه و سفید و یا سفید پس از اتمام صوتی نرم افزار SW-10 است که انتظار می رود برای رسیدن در پایان ماه ژوئیه. هیچ قیمت گذاری شده است اعلام کرد هنوز برای انگلستان, اما ما به شما به روز رسانی این مقاله هنگامی که ما از شنیدن خبر آن است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن