Skullcandy آخرین بی سیم از Earbuds همراه با کاشی پیگیری ادغام

کاشی انتقالها مفید هستند اگر شما به دنبال برای قرار دادن نابجا موارد مانند کلید و کیف و.... اما در سال های اخی

توسط POSHTIBANNEWS در 8 خرداد 1399

کاشی انتقالها مفید هستند اگر شما به دنبال برای قرار دادن نابجا موارد مانند کلید و کیف و.... اما در سال های اخیر ما در حال شروع به دیدن محصولات بیشتر دریافت یکپارچه با کاشی انتقالها به این معنی است که شما نمی خواهد نیاز به یک خارجی کاشی ردیاب به منظور پیگیری آنها در صورتی که شما آن را نابجا ام.

تبلیغات

Skullcandy آخرین جفت بی سیم از earbuds خواهد بود بهره گیری از فن آوری به عنوان شرکت بسیار خوبی می تواند برای اولین بار به ادغام کاشی تکنولوژی به این شکل عامل. ردیابی از earbuds خواهد شد بسیار ساده که در آن شما می توانید با استفاده از تلفن خود را و همراه با برنامه را امتحان کنید و آنها را بیابید. وجود دارد خواهد بود یک مزیت اضافه شده است که در آن از earbuds همچنین می توانید کمک طلب کردن از کمک دیگر در نزدیکی کاشی و انتقالها به افزایش آن قابلیت جستجو.

برای اینکه عادلانه بی سیم از earbuds مانند اپل AirPods نمی آیند با خود ویژگی های ردیابی اما با استفاده از کاشی و آن را با تکنولوژی بیشتر در دسترس به مارک های دیگر که ممکن است علاقه مند در انجام چیزی مشابه خود را. همچنین ما باید توجه داشته باشید که این اولین بار نیست که ما شاهد کاشی و Skullcandy با هم کار کنند.

در سال 2018, Skullcandy, پرده برداری از آن محل هدفون است که با کاشی قابلیت ردیابی و ما نیز دیده می شود کاشی کار با بوز برای ارائه ویژگی های مشابه خواهد بود اما این برای اولین بار به عنوان دور به عنوان بی سیم از earbuds نگران هستند. Skullcandy جدید بی سیم از earbuds قیمت با شروع از $60 و در دسترس از وب سایت این شرکت.

در زمینه صوتی >تبادل نظر. بیشتر بخوانید درباره هدفون Skullcandy و کاشی. منبع: engadget



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن