خرید بهترین بیمه بدنه خودرو

خرید بهترین بیمه بدنه خودرو امروزه با افزایش ناگهانی قیمت خودروها، شوک و هیاهوی بزرگی در میان مردم جامع

توسط مدیر سایت در 10 اردیبهشت 1402

خرید بهترین بیمه بدنه خودرو

امروزه با افزایش ناگهانی قیمت خودروها، شوک و هیاهوی بزرگی در میان مردم جامعه ایجاد شده است. با افزایش این قیمت‌ها، مشکلاتی اعم از افزایش هزینه دستمزد تعمیرات، افزایش نرخ تعمیر و تعویض قطعات و همچنین افزایش سرقت خودرو و قطعات آن را به بار آورده است.

همیشه حوادث را نمی‌توان پیش بینی کرد، اما راه حل‌هایی برای کاهش خسارت‌های وارده احتمالی وجود دارد. بهترین راه حل برای کاهش خسارات احتمالی، خرید بیمه بدنه می‌باشد. سؤالی که در این مواقع پیش می‌آید این است که کدام شرکت بیمه و انواع بیمه، بهترین بیمه بدنه خودرو است؟ در این مقاله سعی بر ارائه پاسخ این سؤال به طور واضح شده است.

بهترین بیمه بدنه از لحاظ فاکتور پوشش

در کل پوشش‌های بیمه بدنه به دو دسته تقسیم می‌شود: پوشش‌های اصلی و پوشش‌های اضافی.

پوشش‌های اصلی

آتش‌سوزی، انفجار، صاعقه، تصادف و سرقت کلی خودرو جزء پوشش‌های اصلی بیمه بدنه محسوب می‌شوند که این پوشش‌ها غیر قابل حذف و تغییر هستند. این پوشش‌ها در میان تمامی شرکت‌های بیمه مشترک است.

پوشش‌های اضافی

این پوشش‌ها پوشش‌هایی هستند که بیمه گذار بر حسب نیاز برای خودرو خود، با پرداخت حق بیمه اضافی می‌تواند هر کدام را که می‌خواهد، خریداری کند. نمونه‌ای از این پوشش‌ها در زیر ذکر شده است:

  • شکست شیشه
  • پاشیدن رنگ و اسید و مواد شیمیایی
  • نوسانات قیمت
  • حذف فرانشیز
  • سرقت جزئی قطعات خودرو
  • هزینه ایاب و ذهاب
  • بلایای طبیعی (سیل و زلزله)
  • کشیدن میخ و ایجاد خط و خش

شرکت‌های بیمه، تمامی این پوشش‌های اضافی را ارائه نمی‌دهند. مثلاً فقط بیمه ایران پوشش خط و خش را ارائه می‌دهد. اگر شما هم می‌خواهید بهترین بیمه بدنه را برای خودروتان تهیه کنید می‌توانید کامل‌ترین پوشش بیمه‌ای را از طریق سایت گرندبیمه بخرید و قبل از آن پوشش‌های مورد نظرتان را با یکدیگر مقایسه کنید.

بهترین بیمه بدنه از نظر فاکتور قیمت

از نظر بعضی افراد، بهترین بیمه بدنه، بیمه ایست که ارزان‌ترین آن‌ها باشد. باید مجدداً اشاره کرد که قیمت بیمه بدنه با قیمت خودرو رابطه مستقیم دارد. امروزه قیمت خودروها به طور تصاعدی افزایش یافته در نتیجه حق بیمه بدنه خودرو نیز افزایش یافته است.

در هر حال ما به دنبال خرید بهترین بیمه ماشین با قیمت مناسب هستیم. محاسبه قیمت بیمه بدنه در همه شرکت‌های بیمه یکسان نمی‌باشد و عوامل متعددی بر آن مؤثر است.

بهترین بیمه بدنه از نظر فاکتور فروش بیمه‌نامه

برخی افراد برای خرید و انتخاب بهترین شرکت بیمه بدنه، نوع شرکت بیمه‌ای که در بازار سهم بیشتری دارد، را انتخاب می‌کنند. هر ساله توسط بیمه مرکزی در سالنامه آماری، آمار مربوط به فروش و نحوه عملکرد شرکت‌های بیمه، منتشر می‌شود.

به میزان فروش بیمه نامه در هر شرکت بیمه، سهم بازار  آن شرکت نسبت به کل فروش همان بیمه در کلیه شرکت‌ها تعریف می‌شود.

بهترین بیمه بدنه از نظر فاکتور پرداخت خسارت

در همه شرکت‌های بیمه، پرداخت خسارت به طور یکسان نیست و هر شرکت نحوه پرداخت متفاوتی دارد. در حقیقت، در شرکت‌های بیمه بخشی از میزان پرداخت خسارت به فرانشیز وابسته است. فرانشیز بخشی از خسارت است که بیمه گذار باید آن را پرداخت کند و شرکت بیمه برای پرداخت آن متعهد نیست. در همه شرکت‌های بیمه، میزان فرانشیز یکسان نیست. پیشنهاد ما این است قبل از خرید بیمه بدنه شرایط خصوصی بیمه بدنه را مطالعه کنید.

بهترین بیمه بدنه خودرو از نظر فاکتور سهولت در صدور بیمه بدنه

حتماً شما هم می‌دانید صدور بیمه بدنه مستلزم بازدید سلامت خودرو است. جهت خرید بیمه بدنه جدید حتماً باید توسط کارشناس بیمه خودرو بازدید شود و سلامت آن تأیید گردد. بلافاصله پس از تأیید فرم میزان سلامت بدنه خودرو، بیمه بدنه صادر می‌شود.

با ورود به سایت گرندبیمه می‌توانید در اتلاف وقت خود صرفه جویی کنید و به طور آنلاین بیمه بدنه مورد نظرتان را خریداری کنید.

بهترین بیمه بدنه خودرو از نظر فاکتور بیشترین میزان تخفیفات

برخی افراد هم تخفیفات بیمه بدنه را جزء معیارهای اصلی خود می‌دانند که نمی‌توانند به راحتی از آن چشم‌پوشی کنند و برایشان بسیار حائز اهمیت است. هر شرکت بیمه مجاز به ارائه تخفیفاتی است که می‌تواند در عناوین مختلف به بیمه‌گذاران ارائه دهد.

اما ارائه تخفیفات نیز محدودیت هایی دارد، مثلاً مجموع تخفیفات از ۷۰% نباید فراتر رود، همینطور بر اساس آیین نامه تخفیفات عدم خسارت به طور کامل (نه کمتر) باید به بیمه گذار ارائه شود.

در صنعت بیمه حداکثر تخفیفات ۷۰% می‌باشد. در صورتی که دارای شرایط دریافت تخفیف بیشتری هستید، نمی‌توانید بیش از ۷۰% تخفیف دریافت کنید.

بهترین بیمه بدنه ماشین با گرندبیمه

سامانه گرندبیمه یکی از بهترین و آسان‌ترین نحوه خرید بیمه بدنه می‌باشد. با مراجعه به وب‌سایت گرندبیمه می‌توانید بیمه بدنه خودروتان را بر اساس فاکتورهای مختلف دلخواهتان، مثل پوشش‌ها، قیمت، تعداد مراکز پرداخت خسارت، سطح توانگری، میزان تخفیفات و حتی نحوه خرید (نقدی و اقساطی) انتخاب و خریداری کنید.

در این سایت امکان مقایسه همزمان چندین شرکت مختلف بر اساس فاکتور‌های انتخابی مورد نظرتان، جهت تسهیل کارتان، در یک صفحه وجود دارد. شما می‌توانید برای دریافت پاسخ سؤالاتی که نتوانستید در این مقاله و دیگر مقالات گرند بیمه بیابید را از منو چت گرندبیمه بپرسید تا مشاوران ما در اسرع وقت به آن پاسخ دهند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن