Astell and Kern را SE200 برای اولین بار در جهان چند DAC دیجیتال پخش کننده های صوتی

Astell&Kern معرفی کرده است SE200 دوم مدل در آن&futura سری و برای اولین بار در جهان چند DAC پخش قابل حم

توسط POSHTIBANNEWS در 6 تیر 1399

Astell&Kern معرفی کرده است SE200 دوم مدل در آن&futura سری و برای اولین بار در جهان چند DAC پخش قابل حمل.

پس از راه اندازی آن ارزان ترین پخش موسیقی قابل حمل در یک&نرما SR25, Astell & Kern آخرین مجموعه مشتریان قابل توجهی £1799.

اما دلیل خوبی وجود دارد برای قیمت. این SE200 جهان اول است که در آن ویژگی های دو دوست-کالیبر سابر ESS9068AS DACs (در دو DAC پیکربندی) در کنار یک AKM4499EQ (آخرین دیده می شود در گل سرسبد SP2000).

این تنظیمات اجازه می دهد تا به کاربران برای سفارشی کردن SE200 صدا را با توجه به سلیقه های خود را به عنوان به خوبی به عنوان این نوع از موسیقی در حال پخش. چند DAC قابلیت می توان به طور جداگانه و یا با هم وجود دارد یک انتخاب تولید کننده-طراحی DAC فیلتر که ارائه می دهد گزینه های بیشتر به لحن صدا است.

مستقل AMP circuits معنی ESS و AKM DACs عمل بدون تداخل با یکدیگر و همان ایده به کار گرفته شده است به صورت متعادل و نامتعادل سیگنال های صوتی که از هم جدا شده اند برای حفظ کیفیت مطلوب.

از یک طراحی منظر SE200 یکی دیگر از دستگاه های قابل حمل از یک&K است که نگاهی جسورانه. ذوذنقه بدن است که ساخته شده از سر و صدا سرکوب آلومینیوم با صفحات سرامیکی استفاده می شود در بالا و عقب سطح جایگزینی شیشه ای از SE100. وجود دارد اضافه شده برای استفاده از بشقاب سرامیک دیگر از فقط به دنبال خوب: آنها می توانند مقاومت در برابر سایش بیشتر و&K همچنین ادعا می کند گنجاندن آن نیز باعث بهبود عملکرد شبکه های بی سیم.

حجم چرخ LED در کنار استفاده از رنگ برنامه نویسی به طوری که شنونده توانید چک کنید حجم نرخ بیت و وضعیت DAC بدون تبدیل به صفحه نمایش.

عمر باتری شده و بسیار بهبود یافته بیش از SE100 تا 14 ساعت پخش مداوم. پردازنده ذخیره سازی شده است ramped تا با 256GB انجام شده در داخل SE200 به قسمتهای داخلی. تا 1TB فضای اضافی ممکن است اگر شما ارائه بازیکن با یک کارت حافظه microSD است. Hi-res audio streaming را می توان از طریق جریان و خدمات مانند Qobuz و جزر و مدی در حالی که SE200 ارائه می دهد اتصال به Wi-Fi و aptX-HD بلوتوث.

این Astell & Kern A&futura SE200 در دسترس است با شروع امروز (26th ژوئن) برای £1799/$1799.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن