چگونه به فروش خودرو خود را در 5 مرحله

اگر شما به دنبال به فروش اتومبیل خود را, شما احتمالا متوجه وجود دارد بسیاری از گزینه های خارج وجود دارد وجود د

توسط POSHTIBANNEWS در 19 تیر 1399

اگر شما به دنبال به فروش اتومبیل خود را, شما احتمالا متوجه وجود دارد بسیاری از گزینه های خارج وجود دارد وجود دارد. انتخاب یکی از بهترین برای شما می تواند یک کمی تهدید آمیز است.

تیم کلارک است که به کمک مردم خرید و فروش وسایل نقلیه راه حق را برای سال.

در این مقاله ما به شما راه رفتن را از طریق مراحل درگیر در فروش یک ماشین استفاده می شود. ما همچنین کشف گزینه های که در آن به فروش وسیله نقلیه خود را که آیا شما به دنبال فروش سریع و یا به دست آوردن پول بیشتر ممکن است از معامله.

فهرست مطالب

  1. کشف کردن آنچه که اتومبیل خود را با ارزش است
  2. دریافت مدارک خود را به منظور
  3. ماشین خود را در بهترین شکل ممکن
  4. انتخاب خود را در بازار
  5. بستن قرارداد

1. کشف کردن آنچه که اتومبیل خود را با ارزش است

اولین چیزی که شما باید انجام دهید زمانی که شما می خواهید به فروش خودرو خود را به شکل یک قیمت عادلانه برای آن است. چندین ابزار است که به شما یک ایده خوب از ماشین خود را ارزش. برخی از آنها نیز شما را فوری پول نقد را برای خود ماشین استفاده می شود. این خدمات عبارتند از:

اما پول متخصص کلارک هوارد می گوید: بهترین راه برای به دست آوردن یک حس واقعی از وسایل نقلیه خود را با ارزش است که برای شروع روند فروش از طریق CarMax و Carvana.

"واقعیت این است که این دو بازیکن باید تغییر بازی به طوری که آنچه که من توصیه است که شما شروع به گرفتن قیمت از هر دو آنها را" او می گوید. "هنگامی که شما که سپس شما می دانید چقدر پول اضافی شما می خواهید به فروش آن خودتان است که آن را به ارزش نقاط درد از انجام آن است."

اگر وسیله نقلیه خود را به مشخصات خود آنها را به شما از طریق مسنجر ارائه بر روی آن. شما تحت هیچ اجبار به قبول پیشنهاد, اما آن را به شما احساس خود را از ارزش خودرو.

نگه داشتن در ذهن است که شما ممکن است دریافت wildly مختلف به نقل از این نمایندگی است.

"شما واقعا یک حس است که به آن بستگی دارد که در آن وسایل نقلیه خود را الگوریتم می گوید پایه مشتری خود را می خواهد" کلارک می گوید. "هنگامی که من به فروش خودرو به Carvana آنها ارائه شده $3,000 بیش از CarMax. آن واقعا مهم نیست که چه کسی می خواست که موجودی."

نکته مهم این است که به طور کامل صادق در مورد وضعیت ماشین خود را. هر یک از سایت خود را تعریف استانداردهای مختلف خودرو شرایط ("عالی" "خوب" "عادلانه" یا "ضعیف" به عنوان مثال). برای دریافت نتایج دقیق شما باید یکی را انتخاب کنید که نزدیک ترین مسابقات این دولت از وسیله نقلیه خود را.

2. دریافت مدارک خود را به منظور

شما می خواهید به جمع آوری اسناد و مدارک لازم برای انتقال مالکیت وسیله نقلیه خود را. آنچه شما نیاز به فروش اتومبیل خود را از ایالتی به ایالت متفاوت است اما در هر صورت شما باید ماشین خود را به عنوان.

تبلیغات

عنوان سند است که نشان می دهد که شما از نظر قانونی خود و وسیله نقلیه خود را. هنگامی که شما فروش اتومبیل خود را به شما به عنوان ثبت نام به مالک جدید است.

شما همچنین نیاز به هر گونه اسناد و مدارک مربوط به پرداخت وام در وسیله نقلیه خود را اگر شما تا به حال یکی است.

اگر شما به فروش اتومبیل خود را به یک نمایندگی و یا آنلاین برای یک شرکت مانند CarMax یا Carvana آنها باید مراقبت از هر گونه مدارک لازم.

از سوی دیگر اگر شما در نهایت خلاص شدن از ماشین خود را در فروش بیشتر اسناد و مدارک ممکن است لازم باشد. این می تواند شامل عنوان انتقال اسناد و/یا لایحه از فروش می باشد. شما باید با دولت خود را گروه از وسایل نقلیه موتور برای پیدا کردن آنچه لازم است در دولت خود را.

چیز دیگری که شما می خواهید به انجام اگر شما در حال رفتن به فروش خصوصی مسیر به جلو وسیله نقلیه خود را گزارش تاریخ, معمولا شناخته شده به عنوان یک وین را بررسی کنید. این را نشان می دهد خریدار چگونه شما نگهداری خودرو. اگر شما رسید از تعمیرات و یا خریدهای مربوط به خود ماشین است که نشان داده نمی شوند در وین بررسی کنید شما می خواهید به آن در دست نیز هست.

3. ماشین خود را در بهترین شکل ممکن

قبل از شما قرار دادن ماشین خود را برای فروش به بخش خصوصی و یا آن را بازرسی توسط یک فروشنده برای فروش به آنها را, شما می خواهید تا مطمئن شوید که شما با قرار دادن وسیله نقلیه خود را بهترین پا جلو.

اولین چیزی که شما باید انجام دهید این است را به هر گونه تعمیرات و یا لحن یو پی اس که می تواند افزایش ارزش بدون هزینه شما بیش از حد.

با توجه به CarGurus, که می تواند شامل چیزهایی مانند:

  • تعویض چراغ جلو
  • تمیز کردن چراغهای مه آلود
  • جایگزینی هر سوخته لامپ
  • تغییر یا جایگزینی مایعات
  • تغییر کردن تیغه برف پاک کن در صورت لزوم
  • تعمیر شیشه جلو ترک و یا تعویض آن در صورت لزوم
  • دست زدن به هر گونه خراش یا ضربه

فراتر از آن است که شما احتمالا نمی خواهید به سرمایه گذاری بیش از حد در خودرو شما خلاص شدن از شر.

"اگر شما به نگهداری وسیله نقلیه خود را به درستی, شما واقعا نباید نیاز به انجام هر گونه تعمیرات به جز چیزهایی که آن را ناامن برای اطلاع راننده می گوید:" مایک مطلوب صاحب موتور شهرستان جنوبی یک تعمیرگاه خودرو در آتلانتا ، "برای مثال اگر لاستیک های خود را در حال نا امن, شما باید به آنهایی که جدید است. در غیر این صورت اجازه مالک جدید قرار دادن پول خود را به لاستیک جدید."

تبلیغات

شما همچنین می خواهید مطمئن شوید که ماشین شما را تمیز داخل و خارج. البته شما می توانید خودتان این را انجام دهید اگر شما برای آن. گزینه دیگر این است که اتومبیل خود را حرفه ای و دقیق. آن را به شما هزینه در حدود $50 تا 125 دلار برای اندازه متوسط خودرو و 75 $$150 برای یک SUV یا ون با توجه به CarsDirect.

4. انتخاب خود را در بازار

بعدی شما نیاز به کشف کردن که در آن شما می خواهید به فروش خودرو خود را. وجود دارد هرگز به عنوان بسیاری از گزینه های برای مکان برای offload ماشین خود را بیش از وجود دارد در حال حاضر. که یکی از شما انتخاب می کنید تا حد زیادی بستگی دارد که آیا شما به دنبال برای راحتی و یا برای دریافت بیشتر بنگ برای جفتک انداختن خود را.

که در آن به فروش خود ماشین استفاده می شود به سرعت

اگر شما می خواهید به فروش خودرو خود را به سرعت و با حداقل تلاش یک فروشنده ماشین ممکن است خود را بهترین گزینه است. فقط نگه داشتن در ذهن است که شما ممکن است در نهایت با پول کمتری در جیب شما از شما می تواند اگر شما به فروش می رسد ماشین خود را خودتان.

سنتی نمایندگی

بسیاری از مردم پیدا کردن آن را راحت تر به فروش به یک سنتی فروشنده ماشین. در سمت به علاوه, آن را سریع و آسان است. نمایندگی خواهد شد مراقبت از بسیاری از مدارک و محاسبات مالی برای فروش. شما همچنین باید این گزینه از تجارت در وسیله نقلیه خود را در یکی از فروشنده موجودی که در این صورت شما ممکن است ارزش بیشتر از ماشین خود را.

در سمت منفی بزرگترین نقطه ضعف آشکار است که مصرف پول کمتر از شما ممکن است قادر به دریافت در بازار گسترده تر. بسته به نوع نمایندگی شما نیز می تواند موضوع را به بالا فشار فروش زمین در تلاش برای متقاعد کردن شما به خرید و یا تجارت خود را برای جایگزینی خودرو از فروشنده موجودی.

CarMax

CarMax تبدیل استفاده می شود بازار خودرو در گوش خود هنگامی که آن را عرضه اولین فروشگاه خود را در سال 1993. پس CarMax بسیاری واقع شده در سراسر کشور باید آن را نسبتا آسان برای بسیاری از افراد برای رسیدن به یک. شما حتی می توانید شروع روند آنلاین. هنگامی که شما در یک CarMax, زیادی, شما می توانید در نقطه بازرسی از وسیله نقلیه خود را و اگر آنها می خواهند به آن را خرید — فوری نقدی ارائه دهد. شما سپس باید هفت روز به قبول یا رد این پیشنهاد.

دوباره CarMax ارائه ممکن است رقابتی به عنوان یکی از شما می تواند اگر شما فروش اتومبیل خود را خودتان. CarMax نیز نه تنها بچه ها در بلوک دیگر وقتی که می آید به فروش این مدل به طوری که ممکن است معاملات بهتر است به جای دیگر یافت. که ما به ارمغان می آورد به...

Carvana

تبلیغات

Carvana نسبی تازه بدوران رسیده که گرفته CarMax مدل و کارآمد آن را حتی بیشتر با استفاده از تکنولوژی. پس Carvana با استفاده از ماشین خود را به وین و الگوریتم برای رسیدن به یک ارزش برای وسیله نقلیه خود را و شما حتی نمی باید به ترک خانه خود را به دریافت یک پیشنهاد است. Carvana حتی انتخاب کنید تا وسیله نقلیه خود را به صورت رایگان اگر شما زندگی می کنند در 100 کیلومتر یکی از مکان های خود را. در غیر این صورت شما برای پرداخت هزینه های حمل و نقل.

مانند CarMax شما باید هفت روز به قبول یا رد یک پیشنهاد است. یک بار دیگر این پیشنهاد را شما ممکن است به طور قابل توجهی پایین تر از آنچه شما ممکن است پیدا کردن در بازار آزاد. نیز وجود دارد امکان که Carvana می آید به بازرسی و انتخاب کنید تا ماشین خود را, آنها می یابند که آن را برآورده نمی, مشخصات خود و انصراف از خرید.

که در آن به فروش خود ماشین استفاده می شود برای پول بیشتر

به عنوان ما به ذکر یک فروش خصوصی به طور کلی شبکه شما پول بیشتری از فروش به یک فروشنده — اما آن را بیشتر کار خود را در بخشی. در حالی که از آن استفاده می شود که مردم را تبلیغ وسایل نقلیه خود را در روزنامه ها تبلیغات اینترنت این امکان به نمایش گذاشتن اتومبیل خود را به مخاطبان جهانی. برخی از محبوب ترین مکان ها به صورت رایگان استفاده می شود-خودرو لیست عبارتند از:

شما همچنین می توانید سعی کنید پرداخت برای تبلیغات بر روی سیستم عامل مانند Cars.com و Stringcheeseincident که رسیدن به یک مطلب خاص اتومبیل-خرید و مخاطبان است.

اگر شما انتخاب کردن برای فروش خصوصی شما احتمالا می خواهید به لیست وسیله نقلیه خود را در یک یا بیشتر از این سیستم عامل برای قرار گرفتن در معرض حداکثر.

فراموش نکنید که با فروش خصوصی شما مسئول خواهید بود برای فیلدینگ تماس و یا ایمیل در مورد خودرو خود را تنظیم قرار ملاقات با خریداران بالقوه تسهیل درایو تست و مدیریت کارهای اداری برای تکمیل معامله.

5. بستن قرارداد

هنگامی که شما راضی هستید با یک پیشنهاد در وسیله نقلیه خود را — که آیا آن را از طریق یک فروشنده و یا فروش خصوصی — از آن زمان به نتیجه رسیدن روند.

همانطور که ذکر شد ما اگر شما فروش از طریق یک فروشنده آنها خواهد شد مراقبت از تقریبا همه چیز. شما فقط نیاز به ثبت نام بیش از خود را به عنوان دست های arrow و جمع آوری خود را بررسی کنید.

خصوصی, فروش, همه چیز کمی پیچیده تر است. هر خریدار بالقوه است و بنابراین شما می خواهید به نگاهی به برخی از اقدامات برای حفاظت از خود را هنگامی که می آید زمان برای بستن قرارداد.

این تدابیر عبارتند از:

تبلیغات

  • نشست خریدار در امن و بی طرف محل برای بازرسی نهایی. اگر وجود دارد یک درایو تست را درگیر مطمئن شوید که برای دریافت یک شناسه.
  • برای پرداخت اصرار بر انتقال سیم (کلارک روش ارجح) پول نقد یا چک صندوقدار. اگر شما قبول چک صندوقدار بررسی آن در فرد خریدار را از بانک یا تعاونی اعتباری.
  • دیدار با خریدار در راهنمایی و رانندگی برای نهایی کردن همه چیز: ثبت نام بیش از عنوان پر کردن هر گونه باقی مانده مدارک و تحویل کلید و ماشین. مطمئن شوید که برای دریافت صفحات خاموش کردن خودرو!

فکر نهایی

هنگامی که شما به فروش خودرو خود را شما می توانید حداکثر رساندن راحتی و یا پول شما را در جیب شما. مسیر شما بستگی دارد نیازهای خاص خود را.

اگر شما به دنبال مراحل فوق و در نظر گرفتن گزینه های خود را با دقت, شما می توانید راه رفتن راضی با یک فروش موفق است.

بیشتر مطالب از ماشین, Clark.com:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن