کاربران کروم به زودی قادر خواهد بود به زبانه گروه با هم

اگر شما کسی که باز می شود تا یک تن از زبانه ها گاهی اوقات پیگیری آنها می تواند بدون هیچ زحمتی. اگر شما به سازم

توسط POSHTIBANNEWS در 25 اردیبهشت 1399

اگر شما کسی که باز می شود تا یک تن از زبانه ها گاهی اوقات پیگیری آنها می تواند بدون هیچ زحمتی. اگر شما به سازمان شما ممکن است فشار زبانه است که مشابه هستند در طبیعت با هم, اما حتی پس از آن می توانید آن را به راحتی از دست داده و اشتباه. خبر خوب برای کاربران کروم است که گوگل معرفی خواهد شد تب بندی در یک به روز رسانی در هفته آینده.

تبلیغات

این است که در واقع یک ویژگی است که گوگل قبلا تست شده و برای برخی از, آن را نیز می توان فعال از طریق Chrome تجربی پرچم از ویژگی های. اما آن را مانند به نظر می رسد این شرکت در حال حاضر آماده برای بیشتر کاربران به استفاده از آن را به عنوان آنها دولت است که آنها خواهد شد نورد از تب گروه در آینده به روز رسانی کروم.

در صورتی که شما نگرانم چه تب گروه بندی این قابلیت به شما اجازه می دهد تا کاربران را به گروه زبانه ها با هم و اضافه کردن یک رنگ و شکلک به آنها. این است که به طور کامل به کاربر به عنوان به چگونه آنها می خواهند برای مدیریت این جایی که برخی ممکن است را انتخاب کنید به استفاده از رنگ به معنی ضرورت زبانه و یا شاید آنها را جداگانه با کار شخصی و ایمیل و.... علاوه بر این از برچسب و emojis بدان معنی است که شما همچنین می توانید آن را واضح تر به آنچه به عنوان زبانه ها برای چه.

برای کسانی که نمی توانید صبر کنید, گوگل در حال حاضر نورد از ویژگی های در آخرین نسخه از کروم بتا بنابراین شما می توانید آن را خارج وجود دارد اگر شما می خواهید برای دریافت یک ایده چگونه این ویژگی کار خواهد کرد.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره کروم و گوگل. منبع: وبلاگ.گوگل



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن