Samsung Galaxy Tab S7: قیمت تاریخ انتشار شایعات و ویژگی های

Galaxy Tab S7 سامسونگ شایعه آینده iPad Pro رقیب. در اینجا است که همه چیز را ما می دانیم تا کنون در مورد این تب

توسط POSHTIBANNEWS در 28 خرداد 1399

Galaxy Tab S7 سامسونگ شایعه آینده iPad Pro رقیب. در اینجا است که همه چیز را ما می دانیم تا کنون در مورد این تبلت از جمله آن به بیرون درز ' ویژگی ها و شایعه تاریخ انتشار.

بزرگ نسخه های جدید آندروید و قرص نسبتا نادر این روزها با سامسونگ یکی از معدود برندهای هنوز پمپاژ ، به همین دلیل است که ما کنجکاو برای دیدن آنچه در آن است در فروشگاه با Galaxy Tab S7.

Galaxy Tab S7 می توانید ببینید آزادی در کنار توجه داشته باشید سری 20

آن را شایع است که سامسونگ در حال برنامه ریزی یک رویداد آنلاین در آگوست 5 برای معرفی یک پشته تمام تکنولوژی های جدید. ما انتظار تیتر اطلاعیه به حول تغييرات نام تجاری خط تلفن از جمله سامسونگ کهکشان توجه داشته باشید 20 و Samsung Galaxy برابر 2.

این رویداد همچنین می تواند ویترین جدید, قرص, و با این حال سامسونگ در سال های گذشته نشان داد شاخص خود, قرص, و مدت کوتاهی قبل از این توجه داشته باشید سری.

Galaxy Tab S7 پلاس – سامسونگ می تواند در رفتن بزرگ در این سال

به گزارش 9to5Mac سامسونگ در حال برنامه ریزی در به طور مستقیم مصرف در بزرگتر 12.9 اینچی iPad Pro با 12.4 اینچ نسخه از برگه S7. این ممکن است امری عادی برای پیدا کردن بر روی آی پد, اما ما می بینیم تعداد بسیار کمی از تبلت های اندرویدی با صفحه نمایش بزرگتر از 10 اینچ. شما می توانید ارائه گزارش قرص زیر حسن نیت ارائه میدهد از @OnLeaks.

کمی دیگر شناخته شده است در مورد نسخه Plus با این حال این امر می تواند انتظار می رود به بسته های مشابه طراحی و مجموعه ای از ویژگی های به مدل کوچکتر در ارائه.

Galaxy Tab S7 صفحه نمایش تنظیم می شود 120Hz

ما دیده ایم سریع نرخ تجدید صفحه نمایش تبدیل به امری عادی در یک طیف وسیعی از گوشی های هوشمند آندروید در طول 12 ماه گذشته. در حال حاضر به نظر می رسد مانند ما شروع به دیدن این ویژگی های می آیند برای تبلت های اندروید است.

شایعات نشان می دهد که Galaxy Tab S7 در نهایت بازی اپل ارتقاء تکنولوژی 120Hz و آن را بسیار سریع تر صفحه نمایش پرچمدار بعدی خود تبلت. این شایعه می آید از یخ جهان نسبتا منبع معتبر در همه چیز سامسونگ. در این توییت آمده است که این ویژگی می تواند در آینده به هر دو اندازه برگه S7.

این high-end سامسونگ Galaxy Tab دستگاه به تازگی صفحه نمایش عالی مباهات خوب لمس مانند پنل های OLED و مناسب HDR پشتیبانی می کند.

Galaxy Tab S7 خواهد شد نگاه بسیار شبیه به تب S6

با توجه به OnLeaks آینده سامسونگ Galaxy Tab S7 خواهد شد نگاه بسیار شبیه به خروجی برگه S6 مدل. که به مراتب از یک چیز بد نیست و ما می توانیم از ارائه این تبلت را کوچک و گودی اطراف صفحه نمایش.

آن را نیز نشان می دهد دو دوربین عقب و کمی دندانه دار کردن به خانه و اتهام S Pen. ما انتظار می رود سامسونگ به یک بار دیگر عبارتند از S Pen با قرص و احتمال ارائه یک صفحه کلید و برگ مورد بیش از حد.

همانطور که با هر محصول است که نشده است رسما اعلام کرده است در نظر گرفتن تمام این شایعات با خرج کردن از نمک تا زمانی که ما می شنویم مستقیم تایید از سامسونگ.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن