آیفون 12 نرم افزار آیفون, 12 Pro Max می تواند ورزش 120Hz نمایش

اپل شایعه به راه اندازی چهار iPhone 12 مدل در ماه های آینده. آنها خواهد شد البته باید متفاوت از یکدیگر را با خ

توسط POSHTIBANNEWS در 7 تیر 1399

اپل شایعه به راه اندازی چهار iPhone 12 مدل در ماه های آینده. آنها خواهد شد البته باید متفاوت از یکدیگر را با خود نقطه فروش منحصر به فرد مانند مدل پایه بودن شایعه در آمده در یک قیمت از $549 اما آنچه در مورد بالاتر پایان, آیفون, 12 مدل?

تبلیغات

با توجه به یک صدای جیر جیر با یخ جهان, یکی از نقاط فروش خواهد بود صفحه نمایش خود را که در آن آی فون 12 نرم افزار و آی فون 12 Pro Max مدل های شایع ورزشی نمایش با یک نرخ refresh از 120 هرتز. به عنوان گوشی های هوشمند بازار شروع به مادر ما شاهد شرکت ها می آیند تا با راه های مختلف برای نگه داشتن دستگاه های خود را جالب و هیجان انگیز و صفحه نمایش نرخ تجدید و یکی از آنها است.

در واقع این اولین بار نیست که ما در حال شنیدن شایعات در مورد یک 120Hz نمایش آمدن به آیفون 12 اما قبلا معلوم بود اگر این امر می تواند در دسترس در سراسر هیئت مدیره و یا اگر آن را محدود به مدل های خاصی. ما نمی توانیم بگوییم که ما خیلی تعجب کردم که این امر می تواند محدود به مدل نرم افزار داده شده که این رویکرد است که اپل با آی پد به عنوان به خوبی.

که می شود گفت 120Hz نمایش واقع شده است در اطراف برای چند سال در حال حاضر, اما تصویب خود را آغاز کرده است برای به دست آوردن بیشتر بخار در سال گذشته یا بیشتر. اینکه آیا یا نه این شایعات را از تابه خارج باقی مانده است دیده می شود بنابراین آن را با یک دانه نمک ،

در زمینه اپل >تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره آی فون و آی فون 12.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن