محققان استفاده از AI برای پیدا کردن بهترین ماسک در برابر COVID-19

برای کمک به جلوگیری از ویروس COVID-19 از گسترش حتی بیش از آن باید، بسیاری از دولت ها و سازمان های بهداشتی در س

توسط POSHTIBANNEWS در 27 مرداد 1399

برای کمک به جلوگیری از ویروس COVID-19 از گسترش حتی بیش از آن باید، بسیاری از دولت ها و سازمان های بهداشتی در سراسر جهان توصیه می کنند که ما ماسک می پوشیم. با این حال، انواع بسیاری از ماسک وجود دارد، از انواع جراحی بیشتر تا پارچه های خانگی، اما کدام ماسک بهترین هستند؟

تبلیغات

به لطف محققان دانشگاه دوک، آنها تصمیم گرفته اند قدرت AI را مهار کنند تا به آنها کمک کنند تا درپیدا کردن این که کدام ماسک ها در حفاظت از پوشیدن در برابر COVID-19 موثرترین هستند، کمک کنند. این آزمون شامل استفاده از جعبه سیاه، لیزر، و دوربین همراه، همراه با الگوریتم است که برای کمک به محاسبه نتایج استفاده می شود.

پوشاگر ماسک خواهد پوشید و با گفتن این که "سالم بمون، مردم" و لیزر و دوربین صحبت می کنند، پس از آن تلاش خواهد کرد تا مقدار ذرات آب ساطع شده را هنگامی که فرد صحبت می کند اندازه گیری کند. بر اساس آن، هر چه مقدار آب ساطع شده کمتر باشد، ماسک امن تر/مؤثرتر است.

پس محققان چه چیزی را کشف کرده اند؟ با توجه به یافته های آنها، آنها متوجه شدند که N95 نصب شده موثرترین است، و به دنبال آن ماسک های جراحی درجه، و سپس مخلوط پلی / پنبه است. همچنین آنها متوجه شده اند که ماسک های که کمترین تاثیر را داشته اند، باندان ها و ماسک های ساخته شده از پشم پشم یکه و زنه بوده اند که ظاهرا ً بدتر از این بوده که اصلاً ماسک نزده باشد.

در زمینه عمومی >پزشکی. برای اطلاعات بیشتر درباره هوش مصنوعی (هوش مصنوعی)، کوروناویروس، Covid-19 و Health بیشتر بخوانید. منبع: thenextweb



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن