ابزارک فقط خیلی دقیق با سیستم عامل iOS 14 هوشمند پشته

اپل پیاده سازی ابزارک قبل از iOS 14 همیشه احساس کمی بدون زرق و برق. آن وجود داشته است به عنوان یک صفحه جداگانه

توسط POSHTIBANNEWS در 3 تیر 1399

اپل پیاده سازی ابزارک قبل از iOS 14 همیشه احساس کمی بدون زرق و برق. آن وجود داشته است به عنوان یک صفحه جداگانه که کاربران ممکن است یا نه ممکن است در مورد دانم. اما با iOS 14 اپل ساخته شده برخی از تغییرات بزرگ به ابزارک (در علاوه بر این به بازسازی روی صفحه نمایش) را که ویدجت خیلی مفید تر و دقیق تر.

تبلیغات

این می آید در قالب چه اپل تلفن هوشمند پشته. این یک ویجت برای ویدجت خود را که کاربران می توانید در بالای صفحه نمایش. این را فراهم خواهد کرد رونده از ابزارک های موجود در گوشی خود را که در آن کاربران می توانید کش رفتن را از طریق آنها را برای نمایش ویدجت های مختلف بسته به نیاز خود. اما مانند ما گفت اپل ساخته شده است آنها را دقیق.

با توجه به اپل Craig Federighi بر اساس محل فعالیت و زمان از روز این هوشمند پشته را تغییر ویدجت هوشمندانه و به صورت خودکار. این به این معنی است که در صبح هوشمند پشته می تواند نشان می دهد تا کاربران به پیش بینی وضع هوا, و یا آن را می تواند به یاد آنها را از جلسات آینده و یا اخبار.

در پایان روز آن را نیز می تواند تغییر که در آن آن را به نمایش فعالیت کاربر برای روز اگر آنها یک دیده بان اپل زوج با دستگاه خود. آن را برای تلفن های موبایل مانند یک از ویژگی های فوق العاده بر روی کاغذ اما چگونه به خوبی آن را در واقع نگه دارید تا در روز به استفاده روز باقی مانده است دیده می شود.

در زمینه اپل >تلفن های همراه..



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن