ایکس باکس بازی پاس مقابل پلی استیشن در حال حاضر: کدام سرویس بهتر است ؟

ایکس باکس بازی پاس مقابل پلی استیشن در حال حاضر: می خواهم به می دانم که اگر مایکروسافت یا سونی است که پادشاه ب

توسط POSHTIBANNEWS در 30 خرداد 1399

ایکس باکس بازی پاس مقابل پلی استیشن در حال حاضر: می خواهم به می دانم که اگر مایکروسافت یا سونی است که پادشاه بر روی تقاضا خدمات? خوانده شده در برای پیدا کردن حکم ما.

بیایید آن روبرو هستند در حالی که وجود دارد مقدار زیادی از دلایل به نگرانی کاهش از رسانه های فیزیکی, نوشتن بر روی دیوار: فیزیکی را دیجیتال را در. سونی و مایکروسافت هر دو ساخته شده حرکت می کند به سرمایه گذاری بر روی این تغییر با خود قرار دادی و بر روی تقاضا انجمن خدمات پلی استیشن در حال حاضر و بازی با تصویب شد.

در حالی که مشابه در طبیعت وجود دارد بسیاری که جدا از بازی پاس و PS در حال حاضر به غیر از جمله قیمت و قدرت پردازش تعداد بازی گنجانده شده است. اگر شما در حال تلاش برای تصمیم می گیرید که یکی برای ثبت نام اجازه می دهد تا ما را به شکستن معیارهای کلیدی و تعیین یک بار و برای همه است, کدام بهتر است – PS در حال حاضر و یا ایکس باکس بازی منتقل می کند ؟

مرتبط با: PS5 در مقابل ایکس باکس سری X

Horizon Zero Dawn

ایکس باکس بازی پاس مقابل PS Now – لیست بازی های موجود

بزرگترین نقطه فروش – اما مسلما یکی از سخت ترین برای جدا کنید. شبیه به Netflix بکشد و یا نخست تصویری, مهمترین عناوین ماندن نیست در بازی پاس و یا PS در حال حاضر برای همیشه لطفا برای – تنها آنهایی که آیا مطمئن هستید که آتش انحصاری مانند چرخ دنده های 5 و The Last of Us. حتی در آن بازی پاس دست بالا به عنوان مایکروسافت در حال حاضر از آن ساخته شده مرسوم برای اولین بار, پارتی, عناوین نیز به نظر می رسد در بازی عبور از یک روز از انتشار آن را یک سرمایه گذاری جامد برای محتوای جدید.

کار در PS در حال حاضر نفع, اما, این واقعیت است که آن می بالد بطور قابل توجهی بیشتر عناوین از بازی پاس, و, که توسط یک حاشیه بزرگ تقریبا 400+ بازی های. در اصل در نظر گرفته شده که سونی راه حلی برای PS4 عدم سازگاری PS در حال حاضر تاکید بیشتر بر روی آخرین نسل بازی ها از جمله یک دسته از PS3 کلاسیک مانند Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots و بدنام.

وقتی که می آید به مدرن عناوین این بازی عبور تمایل به لبه رقابت همیشه تا کمی با توقیف عمده عنوان Kingdom Hearts 3, Nier ماشینها و آسمان هیچ انسان.

مرتبط با: PS4 vs Xbox One

Gears 5

ایکس باکس بازی پاس مقابل PS Now – قیمت

بسیار شبیه مربوطه کتابخانه, بازی قیمت برای بازی پاس و PS در حال حاضر بازی خواهد کرد یک عامل بزرگ در بسیاری از افراد تصمیم به ثبت نام اما خوشبختانه این حکم است کمی روشن تر برش این زمان در اطراف.

بازی عبور تنها می توان برای پرداخت به عنوان یک اشتراک ماهانه شروع £7.99 (برای هر دو کنسول یا PC). برای £10.99 یک ماه شما می توانید دسترسی به هر دو بازی عبور برای PC و کنسول در کنار Xbox Live عضویت اجازه می دهد شما را به بازی بازی های آنلاین انتخاب کنید تا اضافی بازی رایگان از طریق بازی با برنامه طلا.

PS در حال حاضر از سوی دیگر کمی گران تر از نرخ ماهانه £8.99 اما شما می توانید پرداخت برای یک سال تمام را در دسترسی به این سرویس فقط برای £49.99 – معامله مطلق با هر استاندارد. تنها مشکل این است که اگر شما می خواهید به بازی از PS Now, بازی آنلاین, شما هنوز هم نیاز به یک PS Plus اشتراک.

به طور کلی در حالی که PS در حال حاضر ارائه می دهد ارزان ترین قیمت کشور, مایل, بازی پاس – به طور خاص بازی با تصویب نهایی – ارائه می دهد بهترین ارزش برای پول از جمله بازی پاس و ایکس باکس زنده در یکی از آسان به مصرف بسته نرم افزاری.

مرتبط با: آخرین ما 2 نقد و بررسی

The Outer Worlds Review

ایکس باکس بازی پاس مقابل PS Now – جریان مقابل دانلود

هر بازی برجسته در بازی عبور را می توان به طور مستقیم به ایکس باکس کنسول به این معنی که آنها می تواند همچنین به صورت آفلاین. همه شما نیاز به شما را به انجام است دوباره به هم متصل به اینترنت در هر 30 روز است که به منظور بررسی بازی خود را با تصویب اشتراک است که هنوز هم فعال است.

در حالی که PS در حال حاضر راه اندازی به عنوان یک جریان تنها خدمات مشابه گوگل Stadia – سونی پس از اضافه شده یک لیست از عناوین واجد شرایط برای دانلود اما بسیار شبیه به Netflix این صدق نمی کند به هر بازی که در این سرویس است. به عنوان یک نتیجه, اگر شما می خواهید برای دریافت بیشتر از شما PS در حال حاضر اشتراک شما نیاز به یک جامد با سرعت بالا اتصال به اینترنت به شما را ببینید.

ایکس باکس بازی پاس مقابل PS Now – قدرت پردازش اضافی

در بالای کتابخانه بزرگ از بازی ها است که هر دو سرویس به ارمغان می آورد به جدول بازی پاس و PS در حال حاضر نیز به رخ کشیدن برخی از قدرت پردازش منحصر به فرد است که می تواند شما نوسان. انجام آن بیت را به خود جلب PC gaming جمعیت سونی معرفی برنامه PC برای PS در حال حاضر به این معنی است که شما دیگر به کنسول خود را هر زمان که شما می خواهید به جریان یکی از سرویس های.

در حالی که سازگاری با PC برای بازی رمز عبور را به شما هزینه یک بیت فوق العاده این سرویس به شما پاداش برای صرف زمان پخش بازی های خود است. یک ایده مبتکرانه است که من خیلی دوست دارم برای سونی به تکرار بازی عبور اجازه می دهد تا شما را کامل هفتگی بده در ازای امتیاز یک ارز است که پس از آن می تواند برای رد و بدل کارت های هدیه در دنیای واقعی خرده فروشان مانند John Lewis.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

The Last of Us Remastered

ایکس باکس بازی پاس مقابل PS Now – حکم

وجود دارد هیچ انکار که PS در حال حاضر ساخته شده است که برخی از جهش قابل توجهی بیش از چند سال گذشته برای تبدیل شدن به یک مدعی جدی برای بازی با تصویب اما مایکروسافت بر روی تقاضا خدمات هنوز لبه ها را به عنوان بالا به سگ با تشکر به یک کتابخانه جدید اول عناوین توانایی برای دانلود هر بازی که ذکر شده و نوآورانه سیستم پاداش که شما را بدست آورده زندگی واقعی مباحث فقط برای بازی است. در حال حاضر ایکس باکس بازی عبور در بالا می آید.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن