گوریل شیشه ای Victus می توانید زنده ماندن یک ارتفاع رها کردن و سامسونگ می شود اولین dibs

کورنینگ سازندگان گوریل شیشه ای با تکنولوژی شده است که صرفه جویی در ما بیکن از دست و پا چلفتی گوشی های هوشمند ن

توسط POSHTIBANNEWS در 2 مرداد 1399

کورنینگ سازندگان گوریل شیشه ای با تکنولوژی شده است که صرفه جویی در ما بیکن از دست و پا چلفتی گوشی های هوشمند نشت سال نشان داده است که جدیدترین نسخه از تکنولوژی Gorilla Glass Victus.

تیتر یکی از ویژگی های شیشه ای که موفق گوریل شیشه ای 6 است که توانایی مقاومت در برابر یک 2 متری رها کردن بر روی یک سخت, سطح خشن و بدون شکستن. که بیش از دو بار به عنوان موثر به عنوان رقبای خود را که به طور معمول crack و یا شکستن زمانی که کاهش یافته و از حدود 0.8-متر است.

ما نمی خواهید برای قرار دادن یک ارتفاع رها کردن-تست تعهد به آزمون اما خوب است بدانید که تلفن ورقه از دست ما در طول یک زاویه عکاسی از خود.

این شرکت گفت: این دو برابر خراش مقاومت نسبت به گوریل شیشه ای 6. همچنین "ابتدا مقاومت Gorilla Glass Victus است تا 4x بهتر از رقابتی aluminosilicate داشتنی" این شرکت می گوید در یک مصاحبه مطبوعاتی در روز پنج شنبه.

مرتبط: بهترین گوشی سال 2020

خبر خوب برای طرفداران سامسونگ این است که آن خواهید بود debuting تکنولوژی در آن گوشی در آینده نزدیک. با توجه به زمان اعلام این ما نمی خواهد ذهن شرط بندی توجه داشته باشید کهکشان 20 خواهد رسید تاب Victus شیشه ای در آگوست 5.

گوریل شیشه ای شده است بر 8 میلیارد دستگاه از 45 مارک های اصلی', لپ تاپ, تبلت و گوشی های هوشمند, بنابراین آن را نمی خواهد طولانی قبل از Victus است حفاظت از اسباب بازی از فراتر از سامسونگ پایدار است.

"کاهش یافته است تلفن می تواند منجر به شکسته همراه, اما همانطور که ما توسعه یافته بهتر است, عینک, گوشی جان سالم به در برد بیشتر قطره اما همچنین نشان داد بیشتر, خش قابل مشاهده است که می تواند تاثیر قابلیت استفاده از دستگاه" گفت: جان Bayne, یک معاون ارشد و مدیر کل در کورنینگ (آرکانزاس). "به جای رویکرد تاریخی ما از درخواست ما فن به تمرکز بر روی یک هدف واحد – ساخت شیشه ای بهتر است یا قطره یا ابتدا ما خواسته آنها را به تمرکز بر روی بهبود هر دو را رها کنید و ابتدا و به آنها تحویل با گوریل شیشه ای Victus."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن