یوتیوب تلویزیون در نهایت می شود کانال های آن را به شدت از دست رفته

یوتیوب تلویزیون یکی از بهترین live TV streaming خدمات در دسترس به طناب برش در ایالات متحده و آن را در مورد برا

توسط POSHTIBANNEWS در 18 اردیبهشت 1399

یوتیوب تلویزیون یکی از بهترین live TV streaming خدمات در دسترس به طناب برش در ایالات متحده و آن را در مورد برای تبدیل شدن به همه جذاب تر است.

گوگل موافقت کرده است چند سال معامله است که به ارمغان خواهد آورد Comedy Central, MTV Nickelodeon است, VH1, شرط CMT برترین شبکه تلویزیونی زمین برای مشترکین در تابستان امسال است.

Comedy Central, بود, خاص, سوراخ خمیازه در یوتیوب تلویزیون خط تا با توجه به محبوبیت نشان می دهد مانند پارک جنوبی, نمایش روزانه با Trevor Noah گسترده شهر Workaholics های Tosh.0 Key & Peele و تاریخچه به نام اما چند.

همراه با کسانی که کانال های به عنوان بخشی از جدید منطبق با ViacomCBS در حال شرط بندی او, MTV2, Nick Jr., NickToons, TeenNick و ام تی وی کلاسیک. آنها را نیز به مخلوط اضافه شده در تاریخ بعد (از طریق TechCrunch).

این معامله نیز دیدن یوتیوب تلویزیون در ادامه به ارائه محتوا از شبکه CBS مانند CBS Sports Network Pop TV, اسمیتسونیان, کانال CW. این شرکت همچنین می خواهد قادر به ادامه ارائه Showtime به عنوان یک حق بیمه اضافه کردن بر روی کانال.

مرتبط: بهترین VPN 2020

همه در همه, آن را به ارمغان می آورد یوتیوب تلویزیون بسیار نزدیک به هدف خود را از بودن در مجموع جایگزینی برای کابل یا ماهواره ای اشتراک با سود اضافه شده از ابر نامحدود DVR و توانایی به تماشای زندگی می کنند و یا بر روی تقاضا در عملا هر صفحه نمایش متصل از انتخاب شما.

این یک جامد bounce-back لحظه برای یوتیوب تلویزیون که به طور موقت از دست داده و دسترسی به یک آرایه وسیعی از محلی کانال های ورزشی از سراسر ایالات متحده است.

بخشی از دلیل YouTube تلویزیون تا به حال چنین آمار در میان برش طناب بود و دسترسی به آن به روباه منطقه ای شبکه های ورزشی ارائه شده است که تغذیه از تیم های ورزشی محلی. در نمونه ای از این نویسنده کانال های محلی که دسترسی به Miami Heat, NBA بسکتبال بازی و میامی مارلینز لیگ اصلی بیس بال بازی. خوشبختانه از دست دادن کوتاه بود و به توافق رسیده بود. که هر ورزش را به سازمان دیده بان در حال حاضر به هر حال...

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن