توییتر همچنین می تواند در TikTok

علاقه منداز آنجا که صاحبان TikTok در حال مسابقه به سمت پیدا کردن خریدار برای شرکت به آن کمک کند دامن در اطراف

توسط POSHTIBANNEWS در 21 مرداد 1399
علاقه مند

از آنجا که صاحبان TikTok در حال مسابقه به سمت پیدا کردن خریدار برای شرکت به آن کمک کند دامن در اطراف ممنوعیت بالقوه ، به نظر می رسد که بر اساس گزارش از وال استریت ژورنال است که این شرکت ظاهرا تا به خریداران دیگر که علاقه مند به شرکت ، یکی از آنها توییتر.

تبلیغات

گزارش ادعا می کند که هر دو توییتر و TikTok وارد مذاکرات مقدماتی که در آن سابق ابراز علاقه به کسب دومی. با این حال ، به نظر می رسد که یک مشکل وجود دارد و آن پول ، جایی که آن را پیشنهاد شده است که توییتر ممکن است لزوما بودجه کافی برای به دست آوردن شرکت داشته باشد.

درپوش بازار توییتر نزدیک به ۳۰ میلیارد دلار ارزش دارد که تقریباً به اندازه دارایی های تیک تاک است، به این معنی که توییتر اگر بخواهند معامله را ببندند، نیاز به جمع آوری کمک های اضافی خواهد داشت. همچنین این فرض بر این است که شرکت های دیگر تلاش نمی کنند که از آنها دست بردارد. در حالی که می ایستد، مایکروسافت در پیشنهاد به دست آوردن TikTok، که در آن پیش از این گزارش شده بود که مایکروسافت می تواند علاقه مند به کسب عملیات در سراسر جهان TikTok است.

برای کسب و کار اصلی خود ذخیره کنید، توییتر قبلا ً سعی کرده بود وقتی واین را به دست می آورد، عمیق تر به دنیای رسانه های اجتماعی فرو براند. با این حال، چند سال پس از خرید واین، توییتر تصمیم گرفت سرویس را تعطیل کند. هنوز هم باقی مانده است تا ببینید که اگر توییتر پول کافی برای خرید TikTok داشته باشد، اما می تواند یک boon بزرگ برای شرکت اگر آنها به موفقیت بود.

در زمینه عمومی >شایعات. برای اطلاعات بیشتر در مورد Tiktok و توییتر. منبع: رویترز



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب