گوگل تغییرات عمده در برنامه خریدهای بر روی آندروید

یک تغییر برای آندروید از فروشگاه Google Play به این معنی است که در برنامه خریدهای نمی شود ساخته شده در نرم افز

توسط POSHTIBANNEWS در 28 خرداد 1399

یک تغییر برای آندروید از فروشگاه Google Play به این معنی است که در برنامه خریدهای نمی شود ساخته شده در نرم افزار در حال حرکت رو به جلو است.

گوگل در حال آزمایش یک ویژگی است که قادر می سازد کسانی که خرید اضافی مانند اشتراک و یا حق بیمه قابلیت های ساخته شده از Play Store لیست خود را.

به نظر می رسد که سازگار لیست در حال حاضر خواهد شد از ویژگی های چند دکمه فراتر از نصب اولیه یا قیمت. برای مثال کاربران همچنین قادر خواهد بود به را انتخاب کنید "محاکمه رایگان و نصب" برای برخی از برنامه های.

که همه چیز را کمی بیشتر بدون درز برای کاربران و ممکن است کمک به توسعه دهندگان برای افزایش فروش خود را در نقطه ای از دانلود. در این مثال خاص, فهرست نیز از ویژگی های یک توضیح مختصر در مورد چه اتفاقی خواهد افتاد وقتی که رایگان آزمایشی منقضی می شود.

مرتبط با: بهترین گوشی های اندروید سال 2020

گوگل به توسعه دهندگان که از ویژگی های جدید که می آید از طریق back-end حسابداری و مدیریت کتابخانه نسخه 3 به روز رسانی خواهد شد کمک به کاربران "برای کشف و خرید اقلام خارج از برنامه خود را." گوگل نیز با استفاده از مثال از اشتراک کدهای تبلیغی که همچنین می تواند بازخرید از طریق فروشگاه بازی در حال حرکت رو به جلو است.

در یک پست در اندیشه توسعه دهندگان وبلاگ این شرکت می نویسد: "صدور صورت حساب کتابخانه نسخه 3 آنلاک توانایی کاربران برای کشف و خرید اقلام خارج از برنامه خود را مانند در سراسر فروشگاه بازی. یکی از نمونه های جدید اصطکاک اشتراک promo code رستگاری را تجربه کنند.

"در حال حاضر زمانی که شما ارائه کدهای تبلیغی برای اشتراک آزمایشی رایگان کاربران به راحتی می توانید از گرو در اوردن آنها را در فروشگاه بازی – حتی اگر برنامه شما نصب نشده است. آن را ساده و از گرو در اوردن اشتراک و نصب تجربه را کاهش می دهد که این تلاش مورد نیاز برای کاربران به رفتن."

تغییرات نیست زنده برای تمام برنامه های در حال حاضر, اما گوگل تایید کرد به TechCrunch که آن را در فرایند نورد آن را به تمام توسعه دهندگان.

بنابراین در حال حرکت رو به جلو در برنامه خریدهای نمی شود ساخته شده در برنامه. خواهد شد که تغییر راه شما استفاده از آندروید? اجازه دهید ما می دانیم @trustedreviews در توییتر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن